• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    Danielle eva grand

    'Hoe oud ben je eigenlijk.' vroeg hij en liep de kamer in. ''Wie zegt eigenlijk dat ik wel een kamer naast jou wil hebben'' ik kijk hem nep verontwaardigd aan. ''Nou als meneer, een andere kamer kan vinden, ga maar zoeken, want wie zeg dat ik jou wel op de kamer naast mij wil hebben' zei ik grijnzend. ''Ik ben 17 en jij'' Hij liep zijn kamer weer uit. Hij had denk ik toch maar besloten om wel op die kamer te gaan slapen. 'Ik vind dat ik dat sigaretje wel heb verdient.' zei hij en ging met zijn hand door zijn haar . 'Wat zeg je? Ik vind dat wij beide het al aardig hebben verdiend'' ik kijk hem lachend aan. 'Dat dacht ik ook' ik pakte het pakje sigaretten uit mijn zak en gaf er 1 aan hem en liep naar buiten, en ging op het trappetje zitten. 'Rook je al lang' vroeg ik aan hem.

    Christopher James Veréz

    'Hoe oud denk je dat ik ben.' ik liet een lachje horen en gaf haar de gelegenheid om te raden. 'Ik ben twintig.' zei ik toen en lachte. 'Jonkie.' Ik pakte de sigaret aan en liep samen met haar naar buiten waarna ik rustig tegen een muur aanleunde. Met één been achter het ander stak ik de sigaret op en nam een trek. 'Veel beter.' zei ik toen en grijnsde.
    Ach, te jong. Ik lachte en schudde mijn hoofd. Aubrey had me nu zeker weten uitgescholden.
    Ik aste op de grond en rookte de sigaret rustig op. Ik sloot voor een seconde mijn ogen, Het hielp inderdaad, ik vergaat alles weer en ik keek haar aan. 'Ik rook al.. sinds mijn veertiende. Alleen.. ik rookte nooit regelmatig het was eens in de zo veel tijd. Jij?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexandra Mary Skylar.
    'Ik doe aan hockey,' zei Emily enthousiast en ik lachte vrolijk terug. Hockey was een geweldige sport, maar ik was er nooit echt goed in geweest. 'Wat leuk!' zei ik enthousiast. 'Hockey is echt leuk om te doen, maar ik ben er nooit echt goed in geweest.' Toen hoorde ik haar vragen hoelang ik al aan kunstschaatsen deed en of ik al ooit in Amsterdam was geweest. Ik knikte vrolijk. 'Ja, ik ben er ooit geweest, het is echt een leuke stad,' zei ik. 'En ik schaats al sinds mijn 8e, dus nu 10 jaar,' vervolgde ik. 'Hoelang doe jij al aan hockey?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jona Lara Nilsdottir
    Ik grijnsde. Op internationale wedstrijden sprong mijn achternaam ook nogal naar voren. 'Officieel is het alleen schermen maar ik loop ook hard, doe aan fitness, schaats en zwem zo nu en dan,' zei ik. 'Maar daarin ben ik geen van allen echt goed, het zijn gewoon manieren om naast mijn schermtrainingen in beweging te blijven.'
    Ik hierld van schermen omdat het een flitsende sport was. Het tempo lag bij de gevorderde hoog en je stond geen seconde stil. 'Doe jij nog aan sport naast het kickboksen?' vroeg ik.

    Cameron Esp
    'Dat zal met een deel van ons zo zijn,' antwoordde ik. 'Ik had ook nooit door hoe goed ik was, misschien omdat ik al vanaf heel jong bij de hele hoge niveaus zit en veel van mijn vrienden bij mij in de trainingsgroep zaten.'
    Ik glimlachte even, ik zou mijn vrienden natuurlijk missen maar ik kon nieuwe vrienden maken en ik zou dit voor geen goud willen missen. Er waren maar weinig sporters die de kans kregen om naar de ISA te komen en zij die die kans wel kregen hoorden bij de absolute elite. De besten van de besten, ik had nooit durven hopen dat ik daar bij hoorde.


    Remember to be ridiculous.

    danielle eva grand

    ''Hoe oud denk je dat ik ben'' ik keek hem even goed aan. ''Uhm, ik zou het niet weten, je bent wel vrij groot moet ik toegeven' hij gaf daarna het antwoord zelf al, dat hij twintig is en zei jonkie tegen mij. ''Hey, noem me alsjeblieft geen jonkie, zo jong ben ik nou ook weer niet hoor'' Hij rookte zijn sigaret rustig op, Ik was niet echt verslaafd aan roken, maar het hielp wel goed tegen stress enzo. Hij vertelde dat hij rookte sinds zijn veertiende, en dat het maar eens in de zoveel tijd was'' Ik knikte even. 'Ik rook sinds mijn vijftiende, meestal twee per dag ongeveer, er zijn ook wel dagen dat ik het kan overslaan ofzo, want het is gewoon super slecht voor mijn conditie, maar het heeft gewoon iets fijns, je vergeet even al je stress enzo' Ik keek hem even aan en drukte mijn sigaret uit op de grond. ''Waarom snauwt je zus altijd zo veel op je, zoveel doe je toch niet fout'

    Emily West
    'Hoelang doe jij al aan hockey' vroeg alex.
    Ik wist het niet zeker. 'ik heb van mijn 6de tot 7de gedanst laten we het er maar ophouden dat mijn talent daar niet lag' zei ik lacherig aan de herinnering van de opnames.
    'ik denk van af mijn 8 ste dus nu ook 10 jaar denk ik' zei ik een beetje met een twijfel in mijn stem.
    'Maar bij kunstschaatsen schaats je toch ook vaak in duo's of heb ik het mis' vroeg ik geïnteresseerd ik ging met mijn handen door mijn haar nog zo'n tikje van nicotine gebrek zwaar irritant, maar ik ging niet de eerste dag opgeven.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Jolie Chloe Eberson
    Cameron gaf me gelijken zei dat hij het ook nooit door had. Ik zuchtte even, ik miste thuis. Ik greep naar mijn ketting die om mijn hals hing en ik sloot mijn ogen even. Deze had ik vanmijn familie gekregen. Het zou me geluk moeten brengen. 'Wauw wat heb ik honger.' Zeg ik en ik wrijf over mijn buik. Ik kijk de ksmer rond en werp een blik op de keuken. Ik velangde naar , naar onslekkere eten. Tranen prikten achter mijn ogen, msar ik liet ze niet zien.


    :dp

    Aubrey Jane Veréz.

    Ik knikte. 'Ik dans, latin stijlen.' zeg ik dan met een glimlach. 'Eigenlijk van alles wat, ik had me voor beide ingeschreven en ik was ook voor beide toegelaten, maar ik moest een keuze maken en uiteindelijk ging ik voor het kickboksen samen met mijn broer. ' zei ik toen trots. We waren jeugdkampioenen getraind door onze vader en gedrild door onze moeder. Al sinds klein af aan was het ons doel en nu staan we hier ook. Hoe streng ze ook waren, ze hebben ons nooit gepusht als we niet wilden. Ik ben erg trots op mijn ouders, al dertig jaar samen zonder enig twijfel.
    Ik glimlachte. 'Tja, ik ben toch blij dat ik voor kickboksen heb gekozen.'

    Christopher James Veréz

    ''Hey, noem me alsjeblieft geen jonkie, zo jong ben ik nou ook weer niet hoor'' Ik lachte. "Hey, je bent nou eenmaal jonger. Mijn zusje is zelfs ouder." zei ik toen en lachte. "Jonkie."
    'Ik rook sinds mijn vijftiende, meestal twee per dag ongeveer, er zijn ook wel dagen dat ik het kan overslaan ofzo, want het is gewoon super slecht voor mijn conditie, maar het heeft gewoon iets fijns, je vergeet even al je stress enzo' Ze keek me aan en ik knikte. "Ik snap het, de reden waarom ik haast nooit rook. Kickboksen is alles voor me."
    ''Waarom snauwt je zus altijd zo veel op je, zoveel doe je toch niet fout' "Oh het was niks." zei ik e haalde nonchalant mijn schouders op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Esp
    Ik wist niet waarom maar ik had het gevoel dat Jolie momenteel tegen haar tranen aan het vechten was. 'Wauw, wat heb ik honger,' zei ze en ik glimlachte.
    'Er is zometeen vast wel tijd om iets te eten,' zei ik.
    Volgens sommige mensen had ik de griezelige gave om de emoties van mensen altijd op te pikken maar ik zelf gaf er de voorkeur aan om het mensenkennis te noemen. Als je veel vrienden en een grote familie had pikte je de signalen gewoon eerder op dus ik sloeg mijn arm om haar schouder. 'Gaat het wel?' vroeg ik lichtelijk bezorgd.


    Remember to be ridiculous.

    Alexandra Mary Skylar.
    Ik lachte met Emily mee toen ze zei dat ze niet goed was in dansen. Ook ik was er niet echt heel goed in, maar ik moest natuurlijk wel een beetje kunnen dansen voor kunstschaatsen. Toen ze zei dat ze nu ook 10 jaar bezig was met dezelfde sport knikte ik, ik kon er gelijk uit opmerken dat ze net zo oud was als ik. 'Maar bij kunstschaatsen schaats je toch ook vaak in duo's of heb ik het mis,' vroeg ze geïnteresseerd en ging met haar handen door haar haar. Ik knikte. 'Ja, vaak wel, maar je kunt het ook individueel doen. Ik doe allebei,' zei ik en stopte mijn duimen in de broekzakken van mijn witte shortje. 'Mijn partner is erg aardig, maar werd niet aangenomen op deze school. Hij heeft het ook te druk met zijn eigen wedstrijden,' vervolgde ik.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jona Lara Nilsdottir
    Ik glimlachte. 'Ik kan juist absoluut niet dansen,' zei ik. 'Ik zou mezelf absoluut niet als handig omschrijven want dat ben ik absoluut niet maar als ik dans heb ik twee linkervoeten.'
    Ik grijnsde even bij de gedachte aan mijn laatste dans in gezelschap. Ik was vijftien en had me door mijn broer mee naar het schoolfeest laten sleuren want hij vond dat ik het niet mocht missen. Het duurde een kwartiertje voor ik over mijn eigen voeten struikelde en hem en zijn beste vriend mee had getrokken in mijn val waarna er nog een groep over ons heen was gestruikeld. 'Het is maar goed dat ik geen danskampioen wil worden want dan stond ik hier nu niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Emily west
    Aandachtig luisterde ik naar het verhaal van alex. Ik begon haar steeds aardiger te vinden.
    'het lijkt me echt geweldig om zo te kunnen schaatsen. ik kan zelf wel een beetje schaatsen, maar daar houd het mee op'

    'Wat doe je liever' vroeg ik. ik zou liever duo doen zo'n knappe man die je optilt.
    Tenzij het een enge oude dikke man met puisten is die me niet kan houden en dat ik op het ijs val.
    Nee schaatsen zou niks voor mij zijn.
    Ik was blij dat ik op hockey zat.
    'Hoelaat moet jij eigenlijk morgen beginnen vroeg ik. Ik moest moeite doen om een gaap te onderdrukken.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:41 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    danielle eva grand

    Ik stond op en ging tegenover hem staan. 'Wil je me alsjeblieft geen jonkie meer noemen, of ik doe je wat hoor, oh nee wacht dat laatste neem ik terug, jij zit op kickboksen, dus heb niks gezegt' ik knikte even. Wow hij was echt groot of ik ben gewoon klein. 'Kun jij eigenlijk een beetje dansen, of heb je niet echt losse heupen' grijns ik. Ik had me in het nieuwe jaar voorgenomen om te stoppen met roken, maarja dat was gewoon te moeilijk, dusja missie was al mislukt.

    (Ik switch naar telefoon kom zo terug! )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexandra Mary Skylar.
    'Het lijkt me echt geweldig om zo te kunnen schaatsen. Ik kan zelf wel een beetje schaatsen, maar daar houdt het mee op,' zei ze en ik lachte zacht. 'Dat hebben heel veel mensen. Het geeft echt een heerlijk gevoel om zo vooruit te zoeven, bijna alsof je zweeft,' antwoordde ik. 'Wat doe je liever?' vroeg ze toen. Ik dacht even na. Ik hield ervan zelf te dansen op het ijs, maar met een partner was het ook wel heel gezellig. Het samen oefenen was altijd zo leuk en de liften die we konden doen waren ongelooflijk leuk. 'Ik vind beide zo ontzettend leuk! Maar ik denk wel dat ik het liefst duo doe. Het oefenen is altijd zo leuk en de liften die we kunnen doen zijn altijd zo leuk! En daarbij, de partners zijn altijd zo knap!' Lachend keek ik haar aan. 'Hoe laat moet jij eigenlijk morgen beginnen?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee, heb jij enig idee of er ergens een rooster hangt of zo?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel