• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Nee, we zeggen gewoon sommige dingen engels. Like in real-life...... Anders klopt het niet. Je gaat niet de helft engels praten en de helft nederlands.. Dat slaat nergens op..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Emily west
    'Voor welke sport ben jij hier' Vroeg ik haar beleefd. Ze had een brits accent waar ik jarloers op was. Ze was niet heel groot maar dat was ik ook niet.
    Ze had ook een vriendelijk gezicht en ze had me niet raar aangekeken toen ik mijn hand uitstak ze zou wel denken een Nederlandse met manieren al wist ik niet of ze wel wist dat ik Nederlands was
    Ik was goed opgevoed nou de helft van mijn jeugd leefde ik in een pleeggezin. Ik wou er niet meer aan denken dus keek haar aan wachtend op haar antwoord.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 17:51 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [Nee, sorry was even bij mijn gedachten bij een ander forum...
    Maar sorry als ik voor verwarring heb gezorgd..
    Als ik niet nadenk schrijf ik automatisch engels ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 17:50 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [@pebble dacht ik dus ook ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Jongens we hebben een praattopic, post deze discussies daar


    Remember to be ridiculous.

    Sourire schreef:
    Lola Niamh Edwards

    Hij liep achter me aan. 'Ik doe aan honkbal, daarom wou ik het veld bekijken' beantwoorde hij mijn vraag. 'Oke, leuk. I guess..' zei ik glimlachend. Ik kende de sport niet echt. Mijn broertje keek het graag op tv. Hij was er helemaal fan van. Soms keek ik mee, maar meestal moest ik s'middags trainen en dan na het avondeten ging ik vaak nog op de loopband ik mijn kamer om mijn conditie goed op pijl te houden. Ik keek niet zo super veel tv. We hadden thuis elke vrijdag avond een filmavond. Ik werd gesmst en keek van wie het was. Van mijn moeder, natuurlijk. Ik glimlacht toen ik het las en smst terug. Ik stopte hem weer in de zak van mijn lange blazer. 'Mijn moeder, of ik veilig was aangekomen, you know' zei ik en ik stopte mijn handen weer in mijn broekzak.




    Adam Elias Mc.Down
    'Oke, leuk. I guess..'zei ze glimlachend en ik glimlachte even terug.Lola werd ge'smst door iemand en glimlachte toen ze het las.
    'Mijn moeder, of ik veilig was aangekomen, you know' zei ze toen en ik knikte even,mijn moeder had me in de taxi ook zitten sms'en lekker akward.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik het honkbal veld ,ik herkende het nu wel."Kijk daar ik het honkbal veld."zeg ik tegen haar en loop naar het veld toe.
    Het zien van het veld deed me al verlangen naar de trainingen,de glanzend witte honken ,en het erg kort gemaaide gras en aarde plekjes.
    Dit was echt veel beter dan mijn vorig trainingsveld.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra Mary Skylar.
    'Voor welke sport ben jij hier?' vroeg ze me beleefd. Ik was blij dat ze het vroeg, want zo kon ik ook te weten komen welke sport zij deed. Het interesseerde me altijd welke sport anderen deden, en of ze er net zoveel van hielden als ik. 'Kunstschaatsen,' antwoordde ik met een glimlach. 'En jij?' Opeens schoot me te binnen waar ik haar accent van kende. Ze kwam uit Nederland! Ik was er een keer geweest toen ik ging kijken naar het kunstschaatsen in Amsterdam, wat een geweldige stad.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lola Niamh Edwards.

    Hij knikte even en zei daarna: 'Kijk daar is het honkbalveld'. Hij liep er naar toe en ik volgde hem. Ik ging bij het hek staan. 'Wow, dit is echt een heeeel ander veld dan een hockeyveld.' zei ik en ik keek naar het veld. Het had een andere vorm en geen doelen. Raar, maar ja als je dit gewend was dan was het niet meer dan normaal. Het leek precies op het veld van tv. Ik pakte mijn mobiel en maakte er een foto van. Ik keek of hier wifi was en zag dat het geen code nodig had. Mooi zo. Ik verbond mijn Iphone ermee en verzond de foto via whatsapp naar mijn moeder.Daarna verdween hij weer in de zak van mijn blazer en ik keek even naar Adam. 'Zeg, wat vind je eigenlijk zo leuk aan honkbal?' vroeg ik hem. Ik was er wel nieuwsgierig naar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Adam Elias Mc.Down
    'Wow, dit is echt een heeeel ander veld dan een hockeyveld.' zei Lola en keek naar het veld.Ze nam haar mobiel en trok er een foto van.
    'Zeg, wat vind je eigenlijk zo leuk aan honkbal?' vroeg ze me nadat ze haar Iphone weg stak."Ah,het is een sport waar ik al mijn energie kwijt kan,en ik vind het gewoon leuk."zeg ik licht grinnikend.Het was een beetje moeilijk uit te leggen.Ik vond het leuk om zoveel verschillende redenen."En ook voor een deel,omdat ik erg dol ben op The Yankees."vervolg ik er nog na.
    Ze waren echt gewoon al mijn idolen van toen ik kind was.Ze zijn een soort van inspiratie voor me ,maar de klik van dat ik honkbal ging gaan spelen ,was toch toen ik voor het eerst naar een wedstrijd van hun mocht gaan kijken.
    "En wat vind jij zo leuk aan hockey?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily west
    Toen ik haar vroeg wat voor sport ze deed fleurde haar gezicht op, ze begon te stralen toen ze het had over haar sport.
    Waarschijnlijk deed ze het al heel lang.'En wat voor sport doe jij' hoorde ik haar vragen.
    'Ik doe aan hockey' Zei ik gelijk enthousiast 'Hoelang doe je al aan kunstschaatsen en ben je al eens in Amsterdam geweest'.
    Ik was wel eens wezen kijken en vond het er geweldig uit zien. Maar ik zou dat nooit kunnen ik was de kluns zelve.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 18:39 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Nick James Harrison
    Tevreden keek ik naar de leerlingen die allemaal gezellig aan het praten waren. Volgens mij stond niemand alleen.Er lagen nog een paar formulieren op tafel en ik bedacht me dat ik net zo goed even over het terrein kon gaan lopen. Ik opende de deur van het mega gebouw en liep naar buiten. ik was altijd al liever buiten dan binnen. buiten was er ruimte genoeg maar binnen voelde ik me al snel angstig. Ik hoorde het grint onder mijn gympen knarsen en liep verder. ik liep nu door het doorweekte gras op weg naar de hockey velden. Niemand hier bedacht ik me toen ik daar was. Ik besloot maar bij het honkbal veld en zag daar twee mensen staan.
    'komen jullie zo ook mee naar binnen voor de kennismaking' vroeg ik


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Lola Niamh Edwards.

    'Ah,het is een sport waar ik al mijn energie kwijt kan,en ik vind het gewoon leuk.' zei hij en hij grinnikte licht. Ik glimlachte en keek weer even naar het veld. 'En ook voor een deel,omdat ik erg dol ben op The Yankees.' vervolgde hij zichzelf. Ik glimlachte en keek weer naar hem. 'En wat vind jij zo leuk aan hockey' vroeg hij. 'Ehm.. Tja, ik denk, omdat je er je agressie toch wel in kwijt kunt. Als je een bal hard in het doel slaat en je scoort dan, dat geeft gewoon een fijn gevoel. Dat denk ik en het is gewoon super leuk' glimlachte ik. Ik hoorde een mannenstem achtrer me vragen of we zometeen ook naar binnenkwamen voor de kennismaking en ik draaide me op. 'Ja, tuurlijk' zei ik en ik glimlachte even. Het was een man van ongeveer midden deritg en hij had stoppels. Hij had wel wat weg van mijn vader, maar die had ik acht jaar al niet meer gezien dus die was waarschijnlijk wel wat veranderd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Christopher James Veréz

    Ik kijk het meisje geamuseerd aan. 'Het is maar wat je chique noemt eh.' zei ik toen en lachte zacht. ''Ik doe aan hip hop, maar jij weet dus wel hoe je je moet verdedigen neem ik aan als je aan kickboksen doet' Een danseres dus. Verklaard een boel. Ik glimlachte en knikte. 'Zal wel moeten eh.' zei ik simpeltjes en ik keek om me heen. 'Ben je hier al lang?' vroeg ik toen en keek Danielle aan. 'Trouwens, je hebt een mooie naam.' merkte ik nog op en pakte even mijn telefoon uit mijn zak. Ik keek naar de tijd en zuchtte. 'Weet je toevallig hoe het zit met de kamers et cetera?'
    Ik keek achterom naar Aubrey en ik zag haar alweer snauwen ik zuchtte, vond ze dat ík me moest gedragen. 'Laten we de kamers gaan zoeken.' zei ik toen tegen Aubrey en het andere meisje die bij haar stond, 'Chris, aangenaam.' zei ik toen met een glimlach en stak mijn hand uit. 'Ik zie dat je mijn lieve zusje al hebt ontmoet.' zei ik toen en ik lachte naar Aub. 'Hou je mond Chris.' snauwde ze en ik lachte terwijl ik me terug draaide naar Danielle. 'Dus, wat zeg je ervan?'

    (@TS, kan je reageren met Jona? (: )

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:11 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick James Harrison
    Snel liep ik weer terug naar de 'huiskamer'
    'Welkom allemaal alweer' Zei ik.
    'Ik zou graag een paar mededelingen willen doen'
    'Betreft de kamers is iedereen vrij behalve geen jongens bij de meiden en lijkt het me ook handig dat de mensen met de zelfde sport op de zelfde kamer gaan.'
    'Maar dat is volkomen aan jullie' zei ik.
    'Dan laat ik jullie nu weer alleen' zei ik en liep de deur uit.
    Toen ik de deur sloot opende ik hem weer en stak mijn hoofd om de hoek en zei 'maak het niet te laat want morgen ochtend beginnen de trainingen vroeg succes en weltrusten.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:37 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Jona Lara Nilsdottir
    Aubrey snauwde me meteen af maar ik liet het rustig over me heen komen. Erg veel indruk maakte het gesnauw en geschreeuw niet meer op mij. 'Chris, aangenaam,' zei de jongen die erbij stond en hij stak zijn hand uit. 'Ik zie dat je mijn lieve zusje al hebt ontmoet.'
    Ik nam zijn hand glimlachend aan. 'Inderdaad, ik ben Jona.'
    Aubrey snauwde haar broer iets toe en er verscheen een glimlachje om mijn lippen, dus het kwam niet door mij dat ze zo aangebrand was. 'Sorry hoor,' zei ik tegen Aubrey. 'Mag ik vragen waar je vandaan komt?'


    Remember to be ridiculous.