• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lola Niamh Edwards

    Hij liep achter me aan. 'Ik doe aan honkbal, daarom wou ik het veld bekijken' beantwoorde hij mijn vraag. 'Oke, leuk. I guess..' zei ik glimlachend. Ik kende de sport niet echt. Mijn broertje keek het graag op tv. Hij was er helemaal fan van. Soms keek ik mee, maar meestal moest ik s'middags trainen en dan na het avondeten ging ik vaak nog op de loopband ik mijn kamer om mijn conditie goed op pijl te houden. Ik keek niet zo super veel tv. We hadden thuis elke vrijdag avond een filmavond. Ik werd gesmst en keek van wie het was. Van mijn moeder, natuurlijk. Ik glimlacht toen ik het las en smst terug. Ik stopte hem weer in de zak van mijn lange blazer. 'Mijn moeder, of ik veilig was aangekomen, you know' zei ik en ik stopte mijn handen weer in mijn broekzak.

    [Slapen, xoxo]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Nick james harris
    'sharira we missen nog een paar' zei ik ongerust ik wilde niet meteen mensem kwijt raken. Alle formelieren waren uitgedeeld hier en daar wat geschokte reacties. Dachten ze dat het makkelijk was topsport. Met die gedachte kwamen er tranen.in mijn ogen. Want het was alles behalve.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [wow, ben er echt laat bij. Iemand voor Alex?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Aubrey Jane Verez

    Ik haar haar met een opgehaalde wenkbrauw aan. 'Goh wie weet stond je erbij om te helpen.' Kaatste ik straight terug. Ik keek haar aan en likte over mijn volle onderlip. 'Nee, als jechet nog niet door had. Ik zit hier ook pas net. '
    Mijn blik was ijzig geworden en ik hoorde Chris roepen. 'Zusje. ' zei hij en toen hij Jona zag staan glimlachtechij. 'Ik ben Christopher.' Zeichij toen en gaf haar een charmante blik.
    'Zullen we ons rooster ophalen?' Vroeg hij toen aan ons beide en ik knikte rustig. 'En een kamer uitzoeken. ' beet ik nog toe en Chris wierp me een blik en ik zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Wat is er allemaal gebeurd, waar moet ik op reageren en of wat kan ik doen?:3)


    :dp

    Neolaia schreef:
    Christopher James Verez

    'Jup broer en zus.' Zei ik tegen beide meisjes waarna Aubrey wegging en met een jogen ging praten. Ik haaldde mijn wenkbrauw op als hij maarcniks flikt. Hoe goed Aub zich ook kon verdedigen.. ze is en blijftmijn kleine zusje.. mijn enige zusje.
    Ik zette een verleidelijk glimlachje op en pakte de handen van beide meisjes. 'CHristopher Verez . ' zei ik en schonk ze een knipoog. 'Ik zit hier dus omdst ik kickboks.' Ik lachte charmant en keek hen vragend aan. 'En jullie?' Vroeg ik toen terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging men hun afwachtend aankeek.


    Danielle eva grand

    De jongen pakte mijn hand vast en stelde zich voor als christopher verez en gaf me een knipoog, en daarna vertelde hij dat hij hier dus zit om te kickboksen, en vroeg daarna aan mij en het andere meisje wat wij voor sport deden. ''Nou als eerst ik ben danielle eva grand, en een chique naam heb je trouwens hoor'' zei ik hem lachend. ''Ik doe aan hip hop, maar jij weet dus wel hoe je je moet verdedigen neem ik aan als je aan kickboks doet'' zei ik grijnzend en keek hem aan, en voelde daarna even in mijn zak, gelukkig zaten mijn sigaretten er nog in, niet dat ik heel veel rookte ofzo, maar af en toe was een sigaret wel lekker tegen de stress, mijn conditie werd er wel veel slechter door en dat wist ik ook wel.

    Emily west.
    Zenuwachtig huppelde ik stilstaand op mijn voeten me geen houding weten te geven. Iedereen paste gezellig in de groep behalve ik.
    Ik kon er zelf ook want aan veranderen, maar ik durfde niet. Stil bleef ik luisteren naar het gesprek tussen iedereen.
    De gedachten van vorige week leken werkelijkheid te worden. toen ik zo bang was geweest dat ik er niet bij zou horen.
    Snel duwde ik die gedachte van me af en zette mijn fake-smile op. 'En wat doen jullie' hoorde ik christopher zeggen.
    'Hockey En ik ben Emily' antwoorde ik kort. Maar enthousiast ik hield echt van mijn sport. De meest mensen dachten dat het knappe meisjes met korte jurkjes waren die tegen een bal aan ramde, maar het was geweldig ik vond het super leuk en als ik aan het hockeyen was had ik even niet last van al mijn gedachten aan vroeger.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 17:23 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Alexandra Mary Skylar. - Kunstschaatsen.
    Ik sjouwde mijn zwarte koffers over het plein naar het gebouw waar ik moest zijn. Die stomme trein dan ook. Waarom maken ze geen station recht voor de school? Als kunstschaatser was ik niet erg sterk, dus met moeite kreeg ik ze bij het gebouw. Na een gevecht met de deur stond ik eindelijk binnen, met koffers. Die stomme deur klapte de hele tijd dicht terwijl ik mijn koffers naar binnen aan het tillen was. Ik ging alle deuren af waar slaapkamer op stond, tot ik een lege gevonden had. Het was de allerlaatste, maar dat vond ik niet erg. Ik tilde de spullen naar binnen en liet ze op het onopgemaakte bed vallen, dat deed ik straks wel. Ik wilde eerst de mensen leren kennen die samen met mij in het eerste jaar zouden zitten. Nog vlug griste ik de sleutel van mijn kamer mee voor ik de gang weer op liep. Alle stemmen kwamen uit een kamer, dus dan ging ik daar maar eens kijken. Ik glipte de kamer binnen en zag een hoopje jongeren, van rond mijn leeftijd staan. Zal ik op iemand afstappen? Ik had altijd nogal moeite gehad met het ontmoeten van nieuwe mensen, maar ik zou me daar maar overheen moeten zetten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Emily west
    Een nieuw meisje kwam de kamer ietwat onzeker binnenstappen. snel liep ik naar haar toe. Ik keek haar aan ze had niet super grote spieren en niet echt een stevige bouw. Ze liep super sierlijk. Waarschijnlijk zat ze op balet of iets ander sierlijks..
    'hi i'm Emily' zei ik tegen het meisje terwijl ik mijn hand alvast uitstak

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 17:21 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [mijn late topics, ik had net mijn rol afgemaakt maar toen viel mijn laptop uit, dus dat doe ik zo]


    Do what people say you can't.

    Alexandra Mary Skylar.
    Ik was net van plan op iemand af te stappen toen ene meisje naar me toe liep. Ze had lange donkere haren en zag er aardig uit. Aan haar lichaamsbouw zag ik dat ze waarschijnlijk niet aan dansen deed, maar zeker ook niet aan een sport als boksen. Ik vroeg me af wat ze deed. 'Hi, I'm Emily,' zei ze tegen me en ik was blij dat ze Engels sprak. Zou iedereen dat hier kunnen? Ik hoopte het. Zelf was ik Brits, dus sprak vloeiend Engels, hoewel ik ook wel een beetje Spaans en Frans praatte. Ze had een accent, maar ik kon er niet helemaal de nadruk op leggen waar ze vandaan kwam. Nederland? Duitsland? België? Iets in die richting. Ze stak haar hand naar me uit en ik pakte die aan, waarna ik die beleefd schudde. Ik was gesteld op goede manieren, dus dit vond ik erg fijn. 'Hi,' zei ik vrolijk terug. 'I'm Alexandra, but please, call me Alex.' Ik glimlachte naar haar en liet haar hand los, waarna ik die door mijn lange lichtblonde krullen haalde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ze praten gewoon Nederlands... Tenminste zo doen we...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ owh we praten altijd alles door elkaar heen ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [ owh we praten altijd alles door elkaar heen ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [Nou, ik dacht eerst even voorstellen in het Engels, zodat ze ongeveer van elkaar weten waar ze vandaan komen en daar vanuit gewoon in het Nederlands verder (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel