• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    Christopher James Veréz

    ''Nou waar zal ik beginnen, ik heb een braziliaanse moeder en gewoon een amerikaanse vader, vandaar ook dat ik een licht tintje heb, ik ben jammer genoeg enigskind, ik had er heel graag nog wel een broertje of zusje bij gehad, maar helaas mocht dat niet zo zijn. Ik word af en toe gek van het bemoei van mijn moeder, dat roken niet goed voor me is, dat ik niet zo veel mag uit gaan blablabla, gelukkig is mijn vader niet zo streng, en mijn doel is om professionele danseres te worden, en mijn leven gewoon helemaal goed op de rails te krijgen, geen gezeik meer met jongens, gewoon alleen mezelf, ik heb aan mezelf genoeg, en ik weer dat ik alles in mijn eentje kan." Ratelde ze aan één stuk door en ik knikte. Ik glimlachte. "Ik ben ook half Braziliaans, vandaar mijn achternaam Veréz." zeg ik dan en ik glimlachte. "Mijn moeder is Russisch vandaar dat ik totaal niet op een Braziliaan lijk maar meer op een Europees. AJ daarintegen lijkt er wel op.' lachte ik.
    ''Mooie foto's hangen in je kamer'' Zei ze toen en ik glimlachte zwakjes. "Slechts herinneringen." mompelde ik en kreeg een ijzige blik in mijn ogen. Ik schudde het van me af toen ze wat over uitgaan zei. Ik grijnsde. "Dan gaan we danseresje."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Neolaia ----> Amissus


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    danielle eva grand

    Hij glimlachte. "Ik ben ook half Braziliaans, vandaar mijn achternaam Veréz." zegt hij dan en glimlachte. "Mijn moeder is Russisch vandaar dat ik totaal niet op een Braziliaan lijk maar meer op een Europees. AJ daarintegen lijkt er wel op.' lachte hij.
    toen ik over de foto's begon glimlachte hij zwakjes. "Slechts herinneringen." mompelde hij en kreeg een ijzige blik in zijn ogen. Alsnel begon hij te grijnzen toen ik het over uitgaan had ''Dan gaan we danseresje'' ik kijk hem een beetje verbaasd aan. ''Nu? het is al wel 9 uur dus dat maakt niet zo uit, maar ik heb me nog helemaal niet omgekleed en make-up opgedaan'' lach ik en sta op van zijn bed

    Christopher James Veréz

    ''Nu? het is al wel 9 uur dus dat maakt niet zo uit, maar ik heb me nog helemaal niet omgekleed en make-up opgedaan'' lacht ze en staat op van mijn bed.
    'Schiet dan maar eens even op.' zeg ik en geef haar een vriendschappelijk en plagend duwtje. 'Hop hop.' zeg ik dan en duw haar richting de deur.
    'Al mag je van mij je ook wel hier omkleden en opmaken.' grijns ik dan speels naar haar.
    Ook ik sta op en lach hoofdschuddend.
    Ik kijk even in mijn kast, ik pak een wit overhemd, een spijkerbroek en een paar lage sneaker. Ik gooi ze op mijn bed en kijk Daniëlle aan. 'Dus?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    danielle eva grand

    'Schiet dan maar eens even op.' zegt hij en geeft mij een vriendschappelijk en plagend duwtje. 'Hop hop.' zegt hij dan en duwt mij richting de deur. 
    'Al mag je van mij je ook wel hier omkleden en opmaken.' grijnst hij dan speels naar mij. Ik kijk hem speels aan. 'zullen we maar niet te snel van stapel lopen meneertje' hij kijkt in zijn kast en pakt kleren die hij daarna vervolgens op bed gooit. Ik loop maar naar mijn eigen camera waar ik een rood lingerie setje aantrek, met natuurlijk een string. Ik trek er een zwart strak jurkje over aan en natuurlijk mooie bijpassende zwarte pumps. Ik werk mijn make-up wat bij en loop dan naar de kamer van christopher toe. Waar ik hem met ontbloot boven lijf aantref, wat er uiteraard niet verkeerd uitziet. Ik sla mijn handen voor mijn ogen. 'ik zie niks hoor'

    Sourire schreef:

    Austin Luke Woodstock.


    Ze grinnikte toen ik zei dat mijn moeder elke maand een grote schoonmaak hield. Ik grinnikte zelf ook. 'Wauw, dat je moeder dat zo vaak doet' zei ze. 'Mijn moeder doet dat maar eens per half jaar' vervolgde ze en ze sloot de deur. 'Ach' bracht ik alleen maar uit. Mijn moeder had geen baan. Niet zo zeer dat ze er niet een kon krijgen maar ze had hem niet nodig. Mijn vader deed wat voor de kost. En soms hielp ik hier en daar met wat klusjes in huis, als mijn moeder het niet alleen kon. We liepen een paar gangen verder, waarna ze naar een deur liep. 'Wat zou hier achter zitten?' zei ze grijnzend en ze trok haar wenkbrauwen op. 'Er is maar één manier om daar achter te komen.' zei ik en ik legde mijn hand op de deurklink. Ik wiebelde even grijnzend naar haar met mijn wenkbrauwen en deed de deur open. Ik keek erin, maar zag niet veel. Eigenlijk zag ik helemaal niks aangezien het helemaal donker was. Ik bracht mijn lippen naar haar oor een fluisterde: 'Misschien is het een zwart gat waar je nooit meer uitkomt als je erin gaat'. Ik grijnsde, wat ik best veel had gedaan, maar acht. Ik keek haar aan en taste naar een licht knopje. Ik had he gevonden en klikte het licht aan wat de kamer verlichte en je alles kon zien.


    Alexandra Mary Skylar - Kunstschaatsen.
    'Er is maar één manier om daar achter te komen,' antwoordde Austin en legde zijn hand op de deurklinken. Een korte giechel verliet mijn lippen toen hij met zijn wenkbrauwen wiebelde en mijn blik gleed nieuwsgierig naar binnen toen hij de deur open trok. Het was donker en een koele lucht sloeg in mijn gezicht. Een grijns kwam op mijn gezicht, ik wist precies wat hier was. Ik schrok lichtjes toen zijn lippen zacht mijn oor raakten. 'Misschien is het wel een zwart gat waar je nooit meer uitkomt als je erin gaat,' fluisterde hij grijnzend. Zijn hand verdween in de donkere ruimte en niet veel later knipte het licht aan, waardoor de ijsbaan verlicht werd. Een glimlach speelde rond mij lippen en ik stapte naar binnen, de koelte in. Ik greep zijn hand en trok hem mee naar binnen.
    'Kom!' Ik trok hem richting de ijsbaan, waar ik een stapel schaatsen vond.
    'Laten we het ijs op gaan,' stelde ik voor met glinsterende oogjes. Ik hield van het ijs en terwijl ik anders elke dag op het ijs sta, was het vorige week de laatste keer geweest dat ik het ijs op geweest was. 'Alsjeblieft?' vroeg ik hem toen, terwijl ik een pruillip trok. 'Als je niet kan schaatsen, leer ik het je wel,' vertelde ik hem, terwijl ik in de stapel zocht naar mijn schoenmaat en de kunstschaatsen tussen de stapel uit trok, voordat ik op het bankje neerzakte en mijn schoenen uittrok. Terwijl ik bezig was viel mijn blonde haar voor mijn gezicht en ik wilde het achter mijn oor strijken, maar was te druk bezig met het uit de knoop halen van de veters van de kunstschaats.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel