• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Harry vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne MalikLavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle PaynePhrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson -
    - Niall James Horan - quin98 (R)
    - Liam James Payne Sylvesti

    Willen jullie dat jullie zelf kunnen kiezen wiens vriendin je bent, of zal ik het indelen? Of de mensen die de jongens spelen natuurlijk.

    - reservering blijven 24 uur.
    - geen perfecte personages.
    - minimaal 3 á 4 regels
    - melden als je langer weg bent.

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:16 ]

    Mag ik Zayn's vriendin reserveren? :3


    El Diablo.

    Ik hou deze even in mijn achterhoofd..


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aangepast^^

    Mag ik Harry's vriendin reserveren? c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mag ik nialls vriendin reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Naam: Chayenne Rose Styles.
    Leeftijd: 18.
    Uiterlijk:



    Extra: Ze heeft een hond, Katara. Ook heeft ze een Gay best friend, ze gaat altijd met het shoppen enzo en hij komt meestal naar Chayenne toe om hun favo series te kijken.. Hij heet Jamie. Ook werken ze samen in een schoonheidssalon

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 1:05 ]


    El Diablo.

    Mag ik Niall's tweelingzus reserveren?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mag ik Louis' vriendin? ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    nessje schreef:
    Mag ik Niall's tweelingzus reserveren?


    Die had ik al gereserveerd... Sorryy! :c


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mag ik Zayn reserveren?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Vriendin Harry, tweelingzus van Niall
    Naam: Megan Horan
    Leeftijd: 19 jaar oud.
    Uiterlijk:



    In tegenstelling tot Niall, heeft ze blonde haren van zichzelf. Ondanks dat het krullend is, probeert ze het zo vaak mogelijk te stijlen. Net als Niall zijn haar ogen blauw. Megan is een tenger en slank meisje. Toch blijft haar lichaam een punt waar ze onzeker over is. Ze is 1.70 cm. Dat is niet erg lang, maar dat maakt haar niet zoveel uit. Ze draagt dan ook geen hakken om langer te lijken. Haar kledingstijl is zo onopvallend mogelijk. Het liefst draagt ze gewoon een jurkje of rokje, erg meisjesachtig dus. Ze wil er graag leuk uitzien maar vind ook dat haar kleding comfortabel moet zitten. Je zult Megan niet zonder make-up op straat zien lopen. Er is nog geen dag voorbij gegaan waarbij ze geen make-up droeg. Ze draagt niet overdreven veel lagen. Gewoon wat mascara, oogpotlood en soms wat eyeliner. Ze voelt zich hier iets mooier door.
    Innerlijk: Megan is een gevoelig meisje die zichzelf op de tweede plaats stelt. Ze is een verlegen en kwetsbaar persoon. Kleine opmerkingen ziet ze al snel als een belediging alhoewel de opmerkingen vaak niet zo zijn bedoeld. Ze is een meisje die erg net is, alles is bij haar op orde. Ze stelt hoge eisen aan zichzelf en zit er mee als ze dit niet voor elkaar krijgt. Die ogen eisen maken haar erg onzeker. Ze vindt het niet leuk als mensen haar niet mogen dus gaat ze ruzies liever uit de weg. Ze heeft het er dan ook moeilijk mee om Harry zijn vriendin te zijn en Niall's tweelingzus. Het beeld die ze van zichzelf heeft is alleen nog maar slechter geworden. Gelukkig waren Harry en Niall er om haar op momenten dat ze het moeilijk had op te vrolijken. Megan houd haar gevoelens voor haarzelf en kropt ze op. Voor de buitenwereld is ze een meisje die stil maar toch lief en aardig is. Ondanks dat ze rustig is zal ze geen problemen hebben om op iemand af te stappen en een gesprek aan te gaan. Megan haar hobby’s zijn fotograferen en gitaar spelen. Samen met Niall heeft ze veel gitaarlessen gehad waardoor ze er erg goed in is. Ze geniet ervan om naar buiten te gaan en overal foto’s van te maken. Naast broer en zus zijn Niall en Megan ook als beste vrienden. Megan verteld Niall bijna alles.

    Ik hoop dat het zo goed is. Ik weet nog niet wie Niall en Harry spelen, maar als die het anders willen hebben moeten ze het even doorgeven. c:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 7:31 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mag ik Liam?


    Bowties were never Cooler

    zusje van zayn :D
    en als de gf van zayn vrij komt wil ik die ook wel :)


    Dont say why me, say try me

    Depay schreef:
    Mag ik Zayn reserveren?
    Nééééééééé die wou ik.... Als die vrij komt wil je me dan waarschuwen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Helemaal aangepast.