• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    Danielle eva grand

    Hij zei dat hij zich wel zou moeten verdedigen. ''Hoeso zou jij je nou moeten verdedigen, je lijkt me niet echt een jongen die nou echt snel in de problemen raakt, of heb ik het totaal mis'' zeg ik grijnzend. 'Ben je hier al lang?' vroeg hij toen en keek me aan. 'Trouwens, je hebt een mooie naam.' Ik begon te lachen. ''Nee ik ben hier nog maar net, ik was op zoek naar andere mensen, maar toen botste ik tegen jullie op, en ik wilde even een sigaretje gaan roken, maar dankjewel meen je dat echt of zeg je dat puur om te slijmen, zo bijzonder is mijn naam namelijk niet'' ik keek hem geamuseerd aan. 'Weet je toevallig hoe het zit met de kamers et cetera?' vroeg hij aan mij. 'Nee dat weet ik niet, volgens mij mag je gewoon zelf je kamer uit kiezen, ik heb mijn koffers gewoon op een kamer gelegd die nog vrij was' Hij zei wat tegen zijn zus, je kon goed zien dat die twee broer en zus waren ze leken ook wel iets op elkaar. Hij keerde zich weer naar mij toe. 'Dus, wat zeg je ervan?' ik keek hem even aan. ''Waarvan?, sorry maar ik heb niet echt op zitten letten''

    Christopher James Veréz.

    ''Hoezo zou jij je nou moeten verdedigen, je lijkt me niet echt een jongen die nou echt snel in de problemen raakt, of heb ik het totaal mis'' zegt ze grijnzend en ik lach. "Zul je merken." zei ik toen met een knipoog. Ik schudde even geamuseerd mijn hoofd. Ze was me wat.
    ''Nee ik ben hier nog maar net, ik was op zoek naar andere mensen, maar toen botste ik tegen jullie op, en ik wilde even een sigaretje gaan roken, maar dankjewel meen je dat echt of zeg je dat puur om te slijmen, zo bijzonder is mijn naam namelijk niet'' Ik knikte. Roken, dat had ik al een tijdje niet gedaan. "Je mag alleen gaan als je mij ook één geeft." zei ik toen met een grijns en keek haar afwachtend aan.
    'Nee dat weet ik niet, volgens mij mag je gewoon zelf je kamer uit kiezen, ik heb mijn koffers gewoon op een kamer gelegd die nog vrij was'' " Hmmm, okee dan weet ik dat."
    'Waarvan?, sorry maar ik heb niet echt op zitten letten'' Ik knikte. " Ga je mee mijn koffers ergens dumpen?" vroeg ik toen en lachte even.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:30 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Emily west
    Nieuwschierig keek ik de groep rond veel meer was er niet over van de groep maar toch.
    'Welke sport doen jullie allemaal'vroeg ik in het algemeen tegen iedereen die daar zat.
    Van sommige mensen kon je het wel raden, maar de anderen had je geen idee van en met een paar heb ik al kennis gemaakt.
    Ik was echt benieuwd wie nog meer aan hockey deed.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Aubrey Jane Veréz

    Chris, Chris, Chris. Altijd maar uit het niets opduiken. Ik had mijn kalmte alweer gevonden en ik lachte toen hij wegliep. "Ga maar alvast, ik zoek zo een kamer uit broer!" riep ik hem nog na en ik draaide me terug naar Jona die me wat had gevraagd. 'Sorry hoor,' - 'Mag ik vragen waar je vandaan komt?' Ik glimlachte en knikte. 'Tuurlijk. Ik heb negen jaar in Rusland gewoond entien jaar lang in Brazilië.' zei ik toen. 'Mijn moeder is Russisch en mijn van Braziliaans.' Ik lachte en kreeg een walm van heimwee over me heen, maar ik kon het weg handelen. Zo moeilijk was dat niet en het was goed te begrijpen.
    'Waar kom jij dan vandaan? Ijsland?' vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    danielle eva grand

    ''Zul je merken'' zei hij toen met een knipoog. ''Nou ik denk niet dat ik dat wil merken, dus nee bedankt, ik merk dan wel niks'' hij schudde even zijn hoofd. "Je mag alleen gaan als je mij ook één geeft." Ik keek hem lachend aan. ''Denk jij dat ik bang voor je ben ofzo, ik durf echt wel te gaan zonder jou een sigaret te geven hoor, wat wil je doen om me tegen te houden dan?'' vroeg ik grijnzend aan hem en schudde even mijn hoofd. 'Nee goed, je krijgt er wel 1, maar daar blijft het ook bij, moet je zelf maar voor je sigaretten zorgen, en ik zal wel even met je mee lopen om je koffers te dumpen'' zei ik tegen hem en liep voor hem uit de gang in waar alle slaapkamer waren. Ik keek af en toe in de kamers of ze nog vrij waren, maar zo heel veel waren er niet meer vrij. ''Dat gaat nog moeilijk worden, misschien had je iets eerder moeten komen' zei ik plagend en liep langs mijn kamer op, de kamer naast mij was nog vrij. 'Hier deze kamer is vrij, gezellig joh naast mijn kamer''

    Jolie CHloe Eberson
    Ik verveelde me dus ik liep weer rustig naar binnen. Ik zag Cameron nog steeds op de bank zitten en begon te lachen. Ik kwam naast hem zitten en zei: 'Hallo, daar ben ik weer.' En er verscheen een grijns op mijn gezicht. I pakte mijn mobiel en startte twitter op, ik had al heel veel berichten over hoe het hier was enzo. @JolEbs_: Well, the ISA is so big and so nice, and it is full of people! Ik verzond de tweet en richtte me weer tot Cameron. 'Dus... Zwemmen huh? Hoe goed ben je?' Vroeg ik aan hem. EN dat was heel dom. Tuurlijk was hij heel erg goed. Anders zat hij hier nu niet.


    :dp

    Jona Lara Nilsdottir
    Ik was even verbaasd omdat ze in een keer raadde waar ik vandaan kwam, IJslanders kwam je niet heel erg veel tegen dus het accent was redelijk onbekend. 'Inderdaad,' zei ik toen maar. 'Hoe wist je dat zo snel? De meesten mensen kunnen het echt niet raden.'
    Aubrey leek me toch wel aardig. Ze was misschien licht ontvlambaar maar ze was vriendelijk en negeerde me niet zoals de meeste mensen deden, Christopher was daar ook een voorbeeld van, hij had zich onmiddellijk aan me voorgesteld.


    Remember to be ridiculous.

    Christopher James Veréz

    Ik rolde even met mijn ogen en lachte zachtjes. 'Hoe oud ben je eigenlijk.' vroeg ik toen en ik liep de kamer in. 'Maar wie zegt eigenlijk dat ik een kamer naast jóu wil hebben.' zei ik en pleurde mijn tassen en koffers op bed. 'Goed, die pak ik later uit.' zei ik en draaide me om om zo de kamer uit te lopen. Niet te vergeten mijn sleutel mee te nemen natuurlijk.
    Danielle was wel een aardig meisje, tenminste zo ver ik haar nu heb gezien. 'Ik vind dat ik dat sigaretje wel heb verdient.' zei ik toen en ging met mijn hand door mijn haar ik deed de deur van mijn kamer op slot en liet me toen langs haar heen gaan. 'Wat zeg je? Ik vind dat wij beide het al aardig hebben verdiend.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (ik volg het niet meer. en heeft iemand wel door dat de begeleiders tegen jullie hebben gepraat?)


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [@xcerces inderdaad het word een beetje vaag als we wel in dezelfde ruimte zitten maar, maar met een 1 persoon praten..


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    (Christopher is gewoon geweldig en sexy ;D )

    Aubrey Jane Veréz

    'Wilde gok.' lachte ik toen en keek haar aan. 'Je achternaam was nogal.. anders, dus raadde ik maar wat.' Ik grinnikte en pakte mijn tassen. 'Weet je als er toevallig nog kamers over zijn?' Ik vroeg me af wat je precies met je kamer mocht doen. Vrij creatief was ik wel, dus hopelijk mocht je wat ermee doen.
    'Doe je alleen aan schermen?' vroeg ik toen, ik vond schermen altijd een hele mooie sport.
    Zo rustig, maar toch strategisch. Ik zelf had het ook graag willen doen, maar het was niks voor mij geweest.
    Ik was meer direct, dat kan je ook in mijn dansen zien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Esp
    Ik grijnsde om haar vraag, die vraag was hier over het algemeen overbodig want iedereen hier zat eigenlijk al op topniveau. Anders kwam je nooit door de strenge selecties heen en dat was mij dus overduidelijk wél gelukt want anders had ik hier helemaal niet gezeten. 'Ik ben goed genoeg om hier toegelaten te worden,' zei ik uiteindelijk. 'Ik heb al aardig wat wedstrijden en toernooien gewonnen, ook internationaal en uiteindelijk werd mij gevraagd of ik een toelatingstest wilde doen voor de ISA door mijn trainer. Hoe goed ben jij met het dansen, en welke stijl doe je?'
    Ikzelf kon een heel klein beetje stijldansen, ik had ooit een cursus gevolgd omdat mijn ouders vonden dat het een onderdeel was van mijn opvoeding en dat vond ik best leuk maar verder had ik nooit belangstelling getoond voor het dansen.


    Remember to be ridiculous.

    Sannex schreef:
    [@xcerces inderdaad het word een beetje vaag als we wel in dezelfde ruimte zitten maar, maar met een 1 persoon praten..


    (o, ja ik las net jouw vorige post en dit is alleen om je te herinneren: iedereen heeft een eigen splaapkamer + badkamer)

    (en is het niet handiger als iedereen zegt waar hij/zij is? du achter de naam zeg maar? )


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    {Xerces kom even praattopic]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Jolie Chloe Eberson
    Hij zei dat hij goed genoeg was om hier binnen te komen en toen vervolgde hij met:'Ik heb al aardig wat wedstrijden en toernooien gewonnen, ook internationaal en uiteindelijk werd mij gevraagd of ik een toelatingstest wilde doen voor de ISA door mijn trainer. Hoe goed ben jij met het dansen, en welke stijl doe je?' Ik antwoordde:'Haha tuurlijk, het was echt een domme vraag van me. Af en toe voel ik me net een koe. Ookal is dat een rare vergelijking. Ik weet eigenlijk helemaal niets van koeien, misschien zijn ze wel slim. Okay nu ratel ik, laat ook maar. Ik doe aan JazzBallet.' Antwoord ik lachend. 'Ik vind mezelf nooit zo bijzonder, maar schijnbaar ben ik toch goed genoeg hiervoor.'


    :dp