• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    (dat gevoel heb ik ook @xcerces


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [@xcerces; Je bent niet overbodig en @Sannex; je hebt je personage zelf laten slapen..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Adam Elias McDown
    'Eehhh.... Nee... Sorry'zei ze licht blozend en ik grinnik zachtjes."Is niet erg hoor."zeg ik met een glimlachje.
    'Ik denk dat dit het laatst veld was. Zullen we naar binnen gaan?'vroeg Lola dan en ik keek haar aan,het was net alsof ze mijn blik ontweek,waarschijnelijk voor de blosjes op haar wangen te verbergen,ookal lukt dat haar niet echt.
    "Is goed,ik zal wel de buitenlucht missen."zeg ik met een klein grinnikje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lola Niamh Edwards.

    'Is goed, ik zal wel de buitenlucht missen' zei hij met een klein grinnikje. Ik glimlacht even en begon mijn weg naar binnen. 'Is hier dichtbij ook een stad of zo? Ik wil eigenlijk wel uit vanavond' zei ik. 'Niet heel lang tot 12 uur of zo' vervolgde ik mezelf en ik keek hem aan. 'Ga je dan mee?' vroeg ik. Ik had namelijk niet zo veel zin om alleen te gaan. Alleen uitgaan is saai, dan is er niemand bij wie je altijd terecht kan. Ik wist wel dat ik niet veel ging drinken, dat is niet handig als ik morgen voor het eerst moest spelen. Ik wist niet precies hoelaat maar dat zal ik straks wel uitzoeken. Ik keek naar mijn voeten die weer langzaam wegzakten in het gras tot de harde aarde, daar vonden ze weer houvast. Ik liep nu op een paadje die naar de deur leidde. Ik opende hem en hield hem open voor Adam.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alexandra Mary Skylar.
    'Ah, dacht ik al,' zei hij toen ik zei dat ik Brits was. Hij had het dus toch gehoord aan mijn accent. Hij vertelde me dat hij het snel warm had en glimlachte even. Ik glimlachte terug. 'Ik heb al een rondje gedaan. Dus weet ik wel waar hij zit,' zei hij. 'Tenminste, dat denk ik. Alle gangen lijken hier op elkaar dus... Ja,' zei hij glimlachend en stond op. Hij pakte zijn hoodie en nam hem in zijn hand. Hij glimlachte weer naar me en ik ook ik stond op. 'Oké, als je je rondje al gedaan hebt, dan laat maar wat zien,' grijnsde ik naar hem.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Austin Luke Woodstock.

    'Oké, als je je rondje al gedaan hebt, dan laat me maar wat zien' grijnsde ze naar me. 'Oké' zei ik en ik liep de woonkamer uit. Ik twijfelde even en koos toen toch maar voor rechts. De gang was lang, groot en het plafond was hoog. Mijn ogen gleden over de muren. Ze waren kaal. Ik dacht terug aan hoe ik gelopen was, maar ik wist het niet meer. 'Oke, ik weet het niet meer, sorry. We zullem voor altijd verloren zijn in dit gebouw.' zei ik grijnzend en draaide me naar haar om. Ik gooide mijn armen even in de lucht. Ik keek naar boven en liet mijn armen weer zakken. Ik keek haar weer aan en glimlachte.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alexandra Mary Skylar.
    'Oké,' zei hij en liep de woonkamer uit. Ik volgde hem op de voet en zag dat hij rechts ging. Ik keek de gang in, die lang, groot en kaal was. Het plafond was hoog, waardoor het een raar gevoel gaf. 'Oké, ik weet het niet meer, sorry. We zullen voor altijd verloren zijn in dit gebouw,' zei hij grijnzend en draaide zich naar me toe. Hij gooide zijn armen even in de lucht. Hij keek naar boven en liet zijn armen weer zakken. Hij keek me weer aan en glimlachte. Ik begon te lachen, hij had echt humor. 'Oh nee!' Speelde ik mee en liet me op mijn knieën vallen. 'We zullen hier sterven, er is geen einde aan. Als je hieruit komt, vertel mijn ouders dat ik van ze hield.' Ik liet mijn hoofd zakken en bleef even stil zitten, tot ik mijn lach niet meer kon houden. Daarna stond ik op. 'Ach, we vinden wel wat. Wat zou er achter deze deur zitten?' Ik liep naar de eerstvolgende deur en trok die open.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Adam Elias McDown
    'Is hier dichtbij ook een stad of zo? Ik wil eigenlijk wel uit vanavond' zei ze en ik haalde mijn schouders op. 'Niet heel lang tot 12 uur of zo' vervolgde ze verder."Ik weet het niet,misschien wel."zei ik dan.'Ga je dan mee?vroeg ze en keek me aan."Ja ,waarom ook niet."zei ik met een licht glimlachje.
    Het gras verdween weer en maakte plaats voor een stenenondergrond,we waren nu dicht bij het gebouw.
    Lola ging naar binnen en hield de deur voor me open.Ik ging ook naarbinnen en keek dan even rond."Waar moeten we nu heen?"vroeg ik dan,we zaten echt in een doolhof hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aubrey Jane Veréz

    Ik lachte, 'Ach, zo heeft iedereen zijn plus- en minpunten.' Ik zuchtte en keek rond, 'Heeft iedereen hier hetzelfde rooster, of verschilt dat per leerling en per sport. Zo ver ik namelijk heb gezien, zijn Chris en ik de enige die aan kickboksen doen en ben jij de enige schermster, van deze groep.' Ik keek haar afwachtend aan en beet vervolgens nadenkend op mijn lip.
    'Zullen we ergens naartoe gaan of blijven we hier dood leuk staan.' zei ik terwijl ik mijn telefoon erbij pakte.
    "Doe geen domme dingen alsjeblieft! Ik ben nu met Jona, zie ik je later? Mijn kamer is helemaal aan de andere kant. xo AJ" Ik stuurde het snel naar Chris en glimlachte. Ik stelde me meestal voor als Aubrey, maar in principe was Aubrey-Jane mijn voornaam.

    Christopher James Veréz

    'Wil je me alsjeblieft geen jonkie meer noemen, of ik doe je wat hoor, oh nee wacht dat laatste neem ik terug, jij zit op kickboksen, dus heb niks gezegd.' Ik lachte zachtjes, 'Dan is kleine ook goed voor mij,' Ik lachte zachte toen ze tegenover me kwam staan. 'Jup, definitely Kleine.' Ik grijnsde en voelde dat ik een sms-je kreeg. Ik pakte mijn telefoon en gaf Danielle een seintje dat het een smsje was. "Doe geen domme dingen alsjeblieft! Ik ben nu met Jona, zie ik je later? Mijn kamer is helemaal aan de andere kant. xo AJ" Ik lachte en stuurde snel wat terug. "Je kent me toch wel beter dan dat zusje? Welk kamernummer heb je? Dan zoek ik je vanavond nog eventjes op. x C. "
    'Kun jij eigenlijk een beetje dansen, of heb je niet echt losse heupen.' Hoorde ik Daniella nog zeggen en ik grinnikte. 'Jup, ik kan dansen, het zit in mijn bloed.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin Luke Woodstock.

    Ze begon te lachen. 'Oh nee!' speelde ze mee en ze liet zich op haar knieën vallen. 'We zullen hier sterven, er is geen einde aan. Als je hier uit komt, vertel mijn ouders dat ik van ze hield. Ze liet haar hoofd zakken en bleef even zitten. Ik lachte en zij ook. Ze stond op. 'Ach we vinden wel wat. Wat zou er achter deze deur zitten?' zei ze en ze liep naar de eerstvolgende deur en trok die open. Ik liep naar haar toe en keek de kamer in. 'Een schoonmaak hok. Wauw' zei ik en ik keek even naar haar. 'Niet heel spannend dus' zei ik. Ik keek weer naar binnen en een schoonmaak geur drong mijn neus binnen. 'Dit schoonmaak hok ruikt hetzelfde als bij mij thuis. Als mijn moeder de grote schoonmaak heeft gehouden, eens per maand' zei ik. Ik hield mijn hoodie nog steeds in mijn hand, het was hier wat frisser, maar ik had het niet echt koud.

    Lola Niamh Edwards.

    'Ja, waarom ok niet' zei hij en hij glimlachte licht. 'Leuk' zei ik en ik liep iets verder naar binnen. 'Waar moeten we nu heen?' vroeg hij en ik keek rond. 'Volgens mij die kant op' zei ik en ik wees naar rechts. 'Maar het kan ook de andere kant zijn' zei ik en ik grijnsde licht. 'Maar ik denk die kant' zei ik en ik liet maar arm weer zakken. Ik had werkelijk geen idee. Ik dacht die kant maar het kon ook maar zo die andere kant zijn, zoals altijd. Meestal had ik gangen raden en zo fout, maar ja voor alles is een eerste keer, dus had ik het misschien wel goed, deze keer. Ik liep die kant op en zag dat de gang groot, hoog en vooral erg lang was. Best wel saai. Het had ook niet een leuke kleur of zo. Nee, gewoon, lekker saai.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Adam Elias McDown
    'Volgens mij die kant op.' antwoorde ze op mijn vraag en wees naar rechts.
    'Maar het kan ook de andere kant zijn' zei ze daarna en grijnsde licht'Maar ik denk die kant' en ze liet haar arm dan zakken.
    "Hmmm,als jij zegt rechts dan zal het wel zo zijn."zeg ik."Of misschien toch niet."grijns ik
    Ze liep al naar rechts en ik volgde haar,het was een lange gang die een wat saaie uitstraling had.Maar van bijna iedere school is dat zo.
    Mischien hing er wel een plaatje van een wegwijzer ofzo? Maar dat was hier niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lola Niamh Edwards.

    'Hmmm, als jij zegt rechts dan zal het wel zo zijn' zei hij. 'Of misschien toch niet' grijnsde hij en hij kwam naast me lopen. Ik gaf hem een duwtje. 'Verry funny' zei ik en ik rolde grinnikend met mijn ogen. 'Maar ja, als we verdwalen dan hebben we tenminste een smoes om niet naar de kennismaking te gaan' zei ik en ik voelde mijn hoge paardenstaart licht heen en weer zwiepen. Op de een of andere mannier had ik zin om een radslag te doen en ik rende een klein stukje vooruit om daarna een radslag te doen. Ik grinnikte en trok mijn kleren recht. 'Daar had ik even zin in' zei ik glimlachend en op hem wazchten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    danielle eva grand.

    Toen ik voor hem kwam staan, begon hij zachtjes te lachen 'Jup, definitely Kleine.' Ik grijnsde hij. Ik keek hem boos aan. ''Dat ik nou 3 jaar jonger dan jou ben, en kleiner dat jou ben, hoef ik niet perse een ''kleine'' te zijn, anders ga ik jou gewoon ouwe noemen hoor'' hij pakte zijn telefoon en gaf me een seintje dat het een smsje was.
    toen ik vroeg of hij een beetje kon dansen, begon hij te grinniken 'Jup, ik kan dansen, het zit in mijn bloed.' Ik keek hem verbaasd aan. ''De combinatie van een kickbokser die kan dansen zie ik echt niet helemaal voor me, en dat wil ik ook niet echt voor me zien, en ik denk ook niet echt dat ik je geloof'' grijnsde ik en keek even om me heen.

    Adam Elias McDown
    'Verry funny'zei ze grinnikend nadat ze me een duwtje haf.'Maar ja, als we verdwalen dan hebben we tenminste een smoes om niet naar de kennismaking te gaan' zei ze en ik grinnik even. Ik had niet zo veel zin in die kennismaking ,dat is wat genant vind ik.
    Lola doet een radslag en ik klap eventjes voor haar,en liep dan weer naar haar toe. Ik had zo het gevoel dat Lola iemand is die niet kan stilzitten.
    'Daar had ik even zin in' zei ze en ik grinnik weer even."Ja anders zou je dat niet doen hé."zeg ik nog steeds grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra Mary Skylar.
    Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe Austin naar me toe liep en achter me kwam staan. Ik was veel kleiner dan hij, waardoor hij makkelijk over me heen kon kijken. 'Een schoonmaak hok. Wauw,' zei hij en keek even naar me. Met een droog gezicht knikte ik. 'Yup, wat een ontdekking.' Zachtjes lachte ik. 'Niet heel spannend dus,' zei hij en ik knikte. Hij keek weer naar binnen en ik kuchte even, de sterke schoonmaak geur drukte zwaar op mijn longen. 'Dit schoonmaak hok ruikt hetzelfde als bij mij thuis. Als mijn moeder de grote schoonmaak heeft gehouden, eens per maand,' zei hij. Ik grinnikte even. 'Wauw, dat je moeder dat zo vaak doet,' zei ik. 'Mijn moeder doet dat maar eens per half jaar.' Ik sloot de deur weer en zag dat hij zijn hoodie nog altijd in zijn hand hield. Het was hier kouder dan in de woonkamer, maar nog steeds erg warm. Wat zouden de rekeningen hier enorm hoog zijn. 'Kom, dan lopen we weer verder,' zei ik en begon weer te lopen. Een paar gangen verder liep ik weer naar een deur. 'Wat zou hier achter zitten?' vroeg ik en trok grijnzend mijn wenkbrauwen op.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel