• Ik weet niet of jullie de games van Harry Potter spelen, maar lees:

    Rosanne Thesing (Amsterdam, 1984) is een Nederlandse stemactrice. Zij vertolkt onder andere de stem van Katara in Nickelodeons animeserie Avatar (tekenfilmserie). Zij heeft ook diverse luisterboeken voorgelezen.
    Thesing heeft haar stem gegeven aan onder anderen: Reggie in Rocket Power, Hermelien Griffel in de Harry Potter-games, Sassa in Het Zandkasteel, Gabriella in de Nederlandse versie van High School Musical, en momenteel spreekt ze de stem van Lulu in in True Jackson, VP. Ursula van George of the Jungle (2007).

    Ik kijk heel vaak Avatar, nog steeds...en wist niet dat zij de stem van Katara vertolkte! En ik speel ook vaak de games van Harry Potter...als je zo die stemmen in je hoofd hoort, klopt het wel! Maar goed...om dit topic niet als onzin vrij te geven: Hebben jullie ook leuke weetjes over Harry Potter?


    Edit: Ik heb er nog véél meer gevonden. Snape en Lucius hebben ook dezelfde Nederlandse stemmen. En Draco dezelfde als Ferb en Jeremey. (Ik had het even opgezocht, maar het klopt!)
    En Harry dezelfde als...zijn er heel veel dus kijk maar ergens in dit topic, dan vind je hem! :P

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 6:58 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Lol okay, ik speel, als ik ze speel, meestal de engelse haha. Maar ik heb alleen game 1 en die is dodelijk saai O_o Ik loop nu al maanden door de school spreuken te roepen.

    Oh, ja, trouwens: Als Gary Oldman niet Sirius speelde, hadden ze Johnny Depp gekozen. Opzich ben ik wel blij dat het Gary was, ik wist zeker dat als Johnny hem speelde ik steeds zat van: "AAH JACK SPARROW! SWEENEY TODD!"

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:10 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Lol okay, ik speel, als ik ze speel, meestal de engelse haha. Maar ik heb alleen game 1 en die is dodelijk saai O_o Ik loop nu al maanden door de school spreuken te roepen.

    Oh, ja, trouwens: Als Gary Oldman niet Sirius speelde, hadden ze Johnny Depp gekozen. Opzich ben ik wel blij dat het Gary was, ik wist zeker dat als Johnny hem speelde ik steeds zat van: "AAH JACK SPARROW! SWEENEY TODD!"


    Ik heb ze allemaal. Behalve de laatste 2 (7.1 en 7.2) omdat ik 7.1 op de xbox had en echt dodelijk saai vond, dus ik verwachtte niet veel van die andere!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    ----

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 10:34 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wow, dat zijn best veel stemmen xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Zij spreekt dan best wel veel stemmen in, haha


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Zo ken ik er wel meer, het was me gisteren opgevallen dat de NL inspreker van Danny Phantom dezelfde is als die van de oudere Harry (NL dan)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hoor de stem van Rosanne Thesing overal :P!


    Life is hard and then we die

    Lloyd schreef:
    Zo ken ik er wel meer, het was me gisteren opgevallen dat de NL inspreker van Danny Phantom dezelfde is als die van de oudere Harry (NL dan)


    Ja, daar kwam ik ook achter!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SilverDoe schreef:
    (...)

    Ja, daar kwam ik ook achter!


    Ik bedenk me net dat die stem van Sokka ook best op die van Danny Phantom (en dus ook die van NL Harry) lijkt... Zo kun je eigenlijk alle NL stemmen aan elkaar koppelen xD


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik had zelf al uitgevonden dat katara en de game-hermelien dezelfde stem hadden. Ik zit nog steeds na te denknen over hoe Hagrid is onntaan. Overigens, de stem van Zuko, ook uit avatar, heeft dezelfde stem als Ferb EN Jeremy in Phineas en Ferb.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 18:31 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Muggle schreef:
    Ik had zelf al uitgevonden dat katara en de game-hermelien dezelfde stem hadden. Ik zit nog steeds na te denknen over hoe Hagrid is onntaan. Overigens, de stem van Zuko, ook uit avatar, heeft dezelfde stem als Ferb EN Jeremy in Phineas en Ferb.


    Hoe kan dat nou? Ferb en Jeremy hebben toch een veel andere stem? En Zuko toch ook? Ik zoek dadelijk nog wel eens op internet!
    X(cat)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SilverDoe schreef:
    (...)

    Hoe kan dat nou? Ferb en Jeremy hebben toch een veel andere stem? En Zuko toch ook? Ik zoek dadelijk nog wel eens op internet!
    X(cat)


    Nu ze het zo zegt, begin ik ook wel zo te denken... Maar je hoort het het beste als je het persoontje niet ziet... Zo was mijn zus er ook ineens achter gekomen dat een persoontje door dezelfde werd ingesproken als Spongebob, maar dat deed ze alleen op gehoor..


    Deep inside, I've never felt alive

    Lloyd schreef:
    (...)

    Nu ze het zo zegt, begin ik ook wel zo te denken... Maar je hoort het het beste als je het persoontje niet ziet... Zo was mijn zus er ook ineens achter gekomen dat een persoontje door dezelfde werd ingesproken als Spongebob, maar dat deed ze alleen op gehoor..


    Ja, zou best kunnen, maar de stem van Spongebob lijkt me zeer uniek...haha.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 6:53 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    te veel gedrukt op plaatsen.....---

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 6:52 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."