• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nick james Harrison
    'uhm ja wanneer beginnen met de kennismaking' Vroeg ik zuchtend.
    'Zometeen' zei ze. Iets gespannen zuchte ik ik moest altijd zekerheid hebben.
    'Relax ontspan je het zijn maar kinderen' zei ze met haar duidelijke maar zachte stem.
    Rustig ging ik naast haar zitten in de vijver en dacht na over mijn verleden.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:08 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Jona Lara Nilsdottir
    Ik zag een groepje van twee meisjes en een jongen staan en liep langzaam naar ze toe. Ik was niet zo goed met nieuwe mensen. Misschien was ik over het algemeen niet zo goed met mensen. Ze begrepen me nooit, ze dacht dat ik een ongezonde obsessie had met het rondzwaaien van zwaarden en andere mensen pijn doen. Ze begrepen de charme van het schermen gewoon niet. Ze konden niet beseffen dat je elkaar geen pijn wilde doen maar wilde voorkomen dat de ander jou raakte en de ander juist wel raken. Het ging er niet om dat je elkaar pijn deed, het ging om een snel reactievermogen en lichtvoetigheid. Het was een verfijnde sport die vroeger door alle adel werd beoefend. 'Hi,' zei ik toen ik bij de drie aan was gekomen. 'Ik ben Jona.'


    Remember to be ridiculous.

    Sannex schreef:
    Nick james Harrison
    'uhm ja wanneer beginnen met de kennismaking' Vroeg ik zuchtend.
    'Zometeen' zei ze. Iets gespannen zuchte ik ik moest altijd zekerheid hebben.
    'Relax ontspan je het zijn maar kinderen' zei ze met haar duidelijke maar zachte stem.
    Rustig ging ik naast haar zitten in de vijver en dacht na over mijn verleden.


    Charira
    Ik zat diep denkend over vroeger in de vijver te staren. Ik wist gewoon bijna zeker dat ik al verwacht werd bij de nieuwelingen. Maar ik had geen zin en wat…..
    Opeens dacht ik weer aan vroeger maar toen aan hoe erg ik me geergerd had aan te laat komende trainer, begeleider enz. Geschokt kijk ik op mijn horloge en zie dat ik al zeker een half uur geleden daar klaar had moeten staan. Snel ging ik recht staan en beende naar de achterdeur waar ik mijn collega tegen het lijf liep. ‘Hoi Nick, je was me aan het zoeken is het niet?’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Emily west
    Snel liep ik terug naar de plaats waar de taxi's stopte.
    Ik keek niet uit en botste tegen een meisje aan.
    'o sorry het spijt me' zei ik tegen het meisje met krullen.
    'Je bent niet de enige die tegen mensen aanbotst' zei de jongen lacherig doelend op het meisje met de krullen.
    Het meisje met de krullen werd rood. het meisje en de jongen ik gokte dat het familie van elkaar was lachte beide hard.
    Ik keek naar de grond waar een pakje sigaretten lag van het meisje met de krullen.
    Zij zag waar ik heen keek en pakte het snel op. Ze liep rood aan en keek me verontschuldigend aan.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:09 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Jolie Chloe Eberson
    Evenlater kwam ik aan bij een hockeyveld en ik zag 4 mensen staan. één jongen en drie meisjes. Ik liep naar ze toe en gaf ze allemaal een hand. "Hi, ik ben Jolie." Zei ik en ik bekeek ze goed. De meiden waren best knap en de jongen mocht er ook wel wezen. Ik beet even op mijn lip toen ik de jongen bekeek. Best gespierd. Vooral vergeleken bij mij."Dus, voor welke sport zijn jullie hier?" Vroeg ik aan hun en ik kwam er toen pas achter dat ik geen schoenen aan had. Ik trok ze snel weer aan.


    :dp

    ( Okee. Nu ben ik er volledig bij waar is iedereen en naar wie kan ik toegaan met Aubrey pf Christopher?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sannex schreef:
    Emily west
    Snel liep ik terug naar de plaats waar de taxi's stopte.
    Ik keek niet uit en botste tegen een meisje aan.
    'o sorry het spijt me' zei ik tegen het meisje met krullen.
    'Je bent niet de enige die tegen mensen aanbotst' zei de jongen lacherig doelend op het meisje met de krullen.
    Het meisje met de krullen werd rood. het meisje en de jongen ik gokte dat het familie van elkaar was lachte beide hard.
    Ik keek naar de grond waar een pakje sigaretten lag van het meisje met de krullen.
    Zij zag waar ik heen keek en pakte het snel op. Ze liep rood aan en keek me verontschuldigend aan.


    (zou je alsjeblieft niet voor mij willen spelen, dat is super vervelend)

    (ja, sorry. maar anders kwam het niet uit )


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Neolaia schreef:
    ( Okee. Nu ben ik er volledig bij waar is iedereen en naar wie kan ik toegaan met Aubrey pf Christopher?)


    (danielle was tegen chrisopher opgebotst)

    @xxkim.... ik weet je hele naam niet sorry maar ehm heb je het tegen mijn perso's? Want dan wil je ze niet besturen het is namelijk een beetje moeilijk schrijven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mensen we hebben een praattopic en speel alleen je eigen personage!


    Remember to be ridiculous.

    Neolaia schreef:
    @xxkim.... ik weet je hele naam niet sorry maar ehm heb je het tegen mijn perso's? Want dan wil je ze niet besturen het is namelijk een beetje moeilijk schrijven.


    (ik bespeelde je personen niet, dat deed sanne, ik heb alleen gespeeld dat ik tegeb christoph opbotste meer niet)

    Nick james harrison
    'Ja laten we snel gaan' ik volgde de huisbewaarster en volgens mij was ze ook nog coach van iets, maar daar kwam ik vast nog wel achter.
    We liepen naar het voorplein en ik zag al een groepje mensen staan. Met een glimlach liep ik er naar toe.
    'Jongens welkom op Isa' Zei ik terwijl ik in mijn handen klapte.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:25 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Nyan schreef:
    Adam Elias McDown ||Honkbal
    'Nee, sorry, maar we kunnen hem wel gaan zoeken'zei het meisje en ik knikte even,nieuw dus.
    Ze glimlachte even 'Lola' stelde ze zich dan voor."Adam."stelde ik me dan ook voor. Aangezien dit een hokey-veld was,veronder stel ik dat ze hokey deed,of ze was ook verdwaald.Hokkey was ook best een leuke sport,maar niet echt iets voor mij.Ik keek af en toe wel eens met mijn vader naar hokey,zowel van mannen en vrouwen,maar het bukken lag mij niet echt. 'Misschien is hier iets van een balie ofzo' zei ze dan."Ja mischien wel,het is hier echt een soort van doolhof."zeg ik dan.


    Lola Niamh Edwards.

    'Adam' stelde hij zich voor. 'Ja miscchien wel, het is hier echt een soort van doolhof' zegt hij en ik grinnik licht. Ik ben blij dat ik niet binnen was, het zag er nogal groot uit van de buitenkant en dan is het normaal nog groter van de binnenkant. 'Let's go then' zei ik en er kwam een meisje bij ons staan. 'Ik ben Amy' stelde ze zich voor en Adam stelde zich ook voor. 'Lola' zei ik toen en ik glimalchte. Al snel liep ze weg. 'Oke, dat was een snel gesprek' mompelde ik. 'Zullen we gaan zoeken dan? vroeg ik en zonder een antwoord af te wachten begon ik
    naar het gebouw te lopen. 'Wat voor sport doe jij eigenlijk?' vroeg ik en keek hem aan. Ik nam aan dat hij wel snapte dat ik aan hockey deed. Anders zou ik niet bij een hockeyveld staan. Maar hij had gelijk, het was hier een doolhof. Het is dat ik een hockeyveld uit duizende herken en het zo van anderen kan onderscheiden. Maar anders zou ik hier echt verdwaald raken. Ik stopte mijn handen half in mijn broekzak en voelde met mijn vingers het sleuteltje.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:48 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †