• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    -

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jolie Chloe Eberson
    Cameron vroeg of alles wel oké was en sloeg een arm om me heen, als reflex schoof ik meteen een beetje bij hem weg. Ik had er moeite mee om mensen meteen te vertrouwen, dus ik glimlachte onzeker. 'Euhm ja hoor, ik dacht alleen even aan thuis.' Ik kijk om me heen. 'Weet jij misschien of er ook trainingsschemas zijn? En zoja, waar dan?' glimlach ik naar hem aangezien ik ze niet kon vinden. Waar zal de dansstudio eigenlijk zijn?
    Ik keek om me heen. Of zal die ook ergens buiten zijn? Net als de rest van de trainingsruimte. Zullen er nog meerdansers zijn?


    :dp

    [de trainingsroosters stonden achter op je formulier]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    (In wat voor iets verblijven ze? Kamer? Huis?)

    Emily west
    'Ik ga maar slapen denk ik' Zei ik tegen alex terwijl ik van de bank afsprong.
    Met twee treden liep ik omhoog de trap op. Toen ik in mijn kamer was liet ik me op mijn bed vallen en dacht vrolijk terug op de dag.
    Snel deed ik mij haar in een knoet en trok mijn pyjama aan. Mijn oogleden vielen dicht en ik belande in een rusteloze slaap.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Alloveryou schreef:
    (In wat voor iets verblijven ze? Kamer? Huis?)


    [We hebben een praattopic. De link staat in de beschrijving van dit topic.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sourire schreef:
    Lola Niamh Edwards.

    'Ah,het is een sport waar ik al mijn energie kwijt kan,en ik vind het gewoon leuk.' zei hij en hij grinnikte licht. Ik glimlachte en keek weer even naar het veld. 'En ook voor een deel,omdat ik erg dol ben op The Yankees.' vervolgde hij zichzelf. Ik glimlachte en keek weer naar hem. 'En wat vind jij zo leuk aan hockey' vroeg hij. 'Ehm.. Tja, ik denk, omdat je er je agressie toch wel in kwijt kunt. Als je een bal hard in het doel slaat en je scoort dan, dat geeft gewoon een fijn gevoel. Dat denk ik en het is gewoon super leuk' glimlachte ik. Ik hoorde een mannenstem achtrer me vragen of we zometeen ook naar binnenkwamen voor de kennismaking en ik draaide me op. 'Ja, tuurlijk' zei ik en ik glimlachte even. Het was een man van ongeveer midden deritg en hij had stoppels. Hij had wel wat weg van mijn vader, maar die had ik acht jaar al niet meer gezien dus die was waarschijnlijk wel wat veranderd.


    Adam Elias McDown
    'Ehm.. Tja, ik denk, omdat je er je agressie toch wel in kwijt kunt. Als je een bal hard in het doel slaat en je scoort dan, dat geeft gewoon een fijn gevoel. Dat denk ik en het is gewoon super leuk' Glimlachte ze en ik glimlachte terug.
    'Komen jullie zo ook mee naar binnen voor de kennismaking' hoorde ik een mannenstem en ik keek om,waar een man van drond de dertig stond,hij was vast een begeleider ofzo. 'Ja, tuurlijk' antwoorde Lola en ik knikte ook even.De man ging weer weg en ik keek naar Lola."Dus euhm,wil je nog iets bekijken in de tuin ,voor we naar die kennismakingding moeten?"vraag ik haar dan
    (aangepast)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    Adam Elias McDown
    'Ehm.. Tja, ik denk, omdat je er je agressie toch wel in kwijt kunt. Als je een bal hard in het doel slaat en je scoort dan, dat geeft gewoon een fijn gevoel. Dat denk ik en het is gewoon super leuk' Glimlachte ze en ik glimlachte terug.
    'Komen jullie zo ook mee naar binnen voor de kennismaking' hoorde ik een mannenstem en ik keek om,waar een man van drond de dertig stond,hij was vast een begeleider ofzo. 'Ja, tuurlijk' antwoorde Lola en ik knikte ook even,waarda we de man volgden,waarnaar toe wist ik niet.


    [Ze heeft haar post aangepast dat we achter hem aanlopen is niet meer]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lola Niamh Edwards

    Hij knikte en daarna vertrok de man weer naar binnen. Wat hadden ze hier? Was ik eng of zo? Iedereen ging weer snel weg.'Dus euhm,wil je nog iets bekijken in de tuin ,voor we naar die kennismakingding moeten?' vroeg hij dan en ik haalde mijn schouders op. 'We kunnen er wel even doorheen lopen, als je dat wil?' zei ik en ik keek hem aan. 'Zeg, ben ik eng? Want ze gaan allemaal snel weg' zei ik en ik draaide met de neus van mijn schoen in het gras. Er kwam een klein kuiltje in en de neus van mijn schoen begon vies te worden. Ik stopte, die ga ik vanavond wel schoonmaken. Ik keek even naar mijn schoenen en dan weer naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Thank youu]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alexandra Mary Skylar.
    Ze meldde dat ze naar bed ging en ik wenste haar een goede nacht, waarna ze vertrok. Daar stond ik dus weer alleen, in de woonkamer. Ik liep naar de bank toe en liet mezelf erop neerzakken, waarna ik de kamer eens goed bekeek. Daar had ik net nog geen kans voor gehad. Het zag er wel gezellig uit, maar ik wist niet of ik hier veel tijd door zou brengen. Ik had een druk trainingsschema, en buiten dat zat ik waarschijnlijk vaak op mijn kamer. Toch zou het leuk zijn als ik hier een aantal vrienden zou maken, dan voelde het toch veel minder alleen. Dan hoefde ik misschien ook niet alleen te eten, en kon ik iets leuks gaan doen met die personen. Een onhoorbare zucht gleed over mijn lippen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Adam Elias McDown
    Ze haalde haar schouders op 'We kunnen er wel even doorheen lopen, als je dat wil?' zei ze dan en ik knikte.
    Daarna keek ze me aan en ik keek ook naar haar.'Zeg, ben ik eng? Want ze gaan allemaal snel weg' zei ze dan en zat er duidelijk wel mee,dat de mensen zo snel weg gingen.Ze prutste wat met haar schoen en ik grinnik licht."Tuurlijk niet,voormij niet allesinds.Misschien zijn ze wel bang van mij."grinnik ik.
    Ze hadden het waarschijnelijk druk en konden daarom niet lang blijven.
    Hoe kwam ze erbij dat mensen haar eng zouden vinden,ze was erg aardig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lola Niamh Edwards.

    Hij grinnikte licht. 'Tuurlijk niet, voormij niet allesinds. Misschien zijn ze wel bang van mij' grinnikte hij en ik grinnikte ook. 'Je zal wel gelijk hebben' zei ik en ik grijnsde licht. Ik liep naar de tuin en draaide me toen om naar hem. Ik stak mijn toen uit, draaide me weer op en liep weer verder. Hij was aardig, erg aardig. Ik haalde mijn handen uit mijn zakken om ze vervolgens naast me te laten hangen. Ik voelde mijn voeten wegzakken in het gras totdat het de aarde raakte, daar was weer haarde grond. Mijn allstars waren net nieuw, mijn zusje en broertje hadden hun spaargeld eraan opgemaakt. Zo lief, ik ga er ook echt zuinig op zijn. Het was het enige spaargeld dat ze hadden. Ik had een baantje bij starbucks dus had maandelijks inkomen hun daarin tegen kregen 'één keer in de maand vijf euro als zakgeld. Echt lief dat ze dat dan voor mij over hadden. We hadden vaak ruzie, maar toch gaven ze me schoenen. Echt lief, ik bleef het maar tegen ze zeggen. De tranen kwamen in me ogen toen mijn moede vertelde dat het van hun spaargeld was. Net voordat ik weg was gegaan had ik een cadeaute voor ze achter gelaten onder hun kussen, zodat als ze zouden gaan slapen, het zouden voelen. Ik glimlacht even bij die gedachte.

    Austin Luke Woodstock

    Ik had het gebouw al een klein beetje verkend en liep weer een gang in. Hij leidde naar de woonkamer en ik liep erin. Ik zag een meisje op de bank zitten. 'Hey' zei ik en ik glimlachte even naar haar. Ik ging ook op de bank zitten met mijn handen in de zak van mijn hoodie. Ik bekeek de kamer even snel. Oke, netjes, schoon, geordend. Zeg maar het tegenovergestelde van mijn kamer. Het is dat ik hier net was en mijn moeder met op het hart had gedrukt om er geen rotzooi van te maken, anders was het nu al een bende geweest. Ik hoop dat ze hier niet aan kamerinspectie dede en dat dat dan niet gerelateerd was aan een cijfer anders stond ik daar mooi een onvoldoende voor. Ik keek weer naar het meisje en nam haar in me op.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:48 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:50 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Cameron Esp
    Ik liet mijn arm weer langs mijn middel vallen toen ze weg schoof en haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen flauw idee,' zei ik. 'In de toelatingbrief stond dat we die hier zouden ontvangen, zei mijn moeder.'
    Ikzelf nam nooit de tijd om die toelatingsbrieven te lezen, ik was er veel maar dan ook veel te lui voor. Vandaar dat ik niet altijd alles wat er aan de hand was wist. Op dat moment kwam er een jongen binnen die ons begroette terwijl hij ging zitten. 'Hi,' zei ik. 'Ik ben Cameron maar iedereen noemt me Cam.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:57 ]


    Remember to be ridiculous.