• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    [ik ben even weg, over een kwartiertje teruig]


    Remember to be ridiculous.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:28 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Nick james Harrison
    Snel liep ik door de gangen op zoek naar de huisbaas die ik nergens vond.
    Ik zuchte diep. Ik kon nog niet naar de leerlingen ze waren nog niet compleet.
    Snel baande ik me een weg door het terrein om daar een stukje over te lopen.
    En misschien was de huisbaas hier wel.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [mijn topics, zal snel even wat schrijven (btw mijn personage begint in de tuin bij het bruggetje over de vijver]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Adam Elias McDown ||Honkbal
    Ik vond direct veschillende soorten velden hier,een rugby veld ,een voetbal vel,zelf een groot terein met buiten zwembaden.Het was hier zo gigantisch dat je zelf buiten verdwaalde.Vanuit mijn ooghoeken zag ik een meisje met bruin lang haar en ze leek mijn leeftijd,misschien wist zei wel waar ik het honkbalveld kan vinden.Ik liep wat dichter naar haar toe,maar stopte dan bij het hek."Het,weet jij misschien waar ik het honkbalveld kan vinden?"riep ik naar haar aangezien ze nog ver vandaan staat.
    Het kon zijn dat ze nieuw was of dat ze hier al lang zat,dus daarom vraag ik het toch even en kon ik ook even iemand leren kennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lola Niamh Edwards.

    'He, weet jij misschien waar ik het honkbal veld kan vinden?' hoorde ik een stem achter me zeggen en draaide me om. Ik klom weer over het hekje en liep naar hem toe. 'Nee, sorry, maar we kunnen hem wel gaan zoeken' zei ik en ik glimlachte even. Ik bekeek hem even. Hij was best groot vergeleken mij. En hij was gespierd, iets wat ik totaal niet had. Ik kan wel hard rennen en hard slaan enzo, maar ik heb echt kippenkracht. Ik verloor het van mijn broertje. Nouja, als hij het met beiden handen deed en zijn volle gewicht erop zette. Maar echt, ik had kippen kracht. Ik was ook niet erg zwaar, de meeste zeiden: zo licht als een veertje. Nouja dan zal ik dat maar moeten geloven. Ik keek hem weer aan. 'Lola' stelde ik mezelf voor en glimlachte. Ik haalde mijn hand door mijn haar dat voor mijn gezicht was komen hangen toen ik over het hekje klom. Ik bond het in een hoge paardenstaart. Zo uit de weg. 'Misschien is hier iets van een balie ofzo' zei ik nietwetend.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:47 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Lol, even aanpassen]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Esp
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik beoordeel niemand op de grond van nationaliteit of cultuur,' zei ik. 'Je bent aardig of niet en daar heeft je cultuur of nationaliteit helemaal geen moer mee te maken dus daar hoef je je ook niet druk om te maken.'
    Ik had er zo'n hekel aan als mensen elkaar op grond daarvan beoordeelden. Door mijn wedstrijden was ik al door heel Europa gereisd en had op die manier met veel verschillende culturen kennis gemaakt en had ik vrienden over de hele wereld. Mijn beste vrienden waren wel Noors maar dat kwam omdat ik ze al lang kende en we heel veel tijd doorbrachten.


    Remember to be ridiculous.

    Emily west
    Snel liep ik naar buiten. Ik wou even het hocky veld verkennen en wat wou ik nu graag roken.
    Mijn handen trilden ervan nicotine gebrek.Ik had daar zo'n hekel aan ik was van plan te stoppen nu ik hier was maar ik zag nu al dat dat niet soepel ging.
    Ik liep over het vochtig gras en voelde het water al door mijn schoenen heen. 'verdomme' vloekte ik binnenmonds.
    Ik keek op omdat ik voetstappen hoorde twee gezichten keken me verbaasd aan ze hadden vast geen idee wat ik zei.
    De ene jongen was groot en gespierd en deed blijkbaar aan honkbal. Het meisje was klein en aangezien de hockey stick die uit haar tas puilde nam ik aan dat ze hockey speelde.
    Snel stelde ik me voor. 'Hi ik ben amy' zei ik terwijl ik hun handen schudde.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Jolie Chloe Eberson
    Cameron zei dat het hem niet uitmaakte en hij zei dat je iemand niet op zijn cultuur of nationaliteit mocht beoordelen. 'Daar ben ik het helemaal mee eens.' Glimlach ik naar hem en ik voeg daaraan toe:'Maar ik ga ook even naar buiten, misschien zijn daar wel nog meer mensen.' Ik sta al op en loop naar buiten. Ik kijk om me heen. Wauw wat het het hier groot. ik pak mijn Iphone weer ik stuur een tweet. @JolEbs_: Wauw, the ISA is so big! I have met some nice people ;D Verzenden. Ik zucht even en loop dan en beetje door het gras. Ik trek mijn hakken uit, ze begonnen pijn te doen en het is heerlijk om op zacht gras te lopen. Ik spring eerder over het gras heen dan lopen. Oefenen voor ballet kon nooit kwaad.


    :dp

    Adam Elias McDown ||Honkbal
    'Nee, sorry, maar we kunnen hem wel gaan zoeken'zei het meisje en ik knikte even,nieuw dus.
    Ze glimlachte even 'Lola' stelde ze zich dan voor."Adam."stelde ik me dan ook voor. Aangezien dit een hokey-veld was,veronder stel ik dat ze hokey deed,of ze was ook verdwaald.Hokkey was ook best een leuke sport,maar niet echt iets voor mij.Ik keek af en toe wel eens met mijn vader naar hokey,zowel van mannen en vrouwen,maar het bukken lag mij niet echt. 'Misschien is hier iets van een balie ofzo' zei ze dan."Ja mischien wel,het is hier echt een soort van doolhof."zeg ik dan.
    Er was een meisje bij komen staan en stelde zich dan voor als Amy.

    (sorry heb het even aangepast)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aubrey Jane Veréz

    Ik stapte de auto uit en zuchtte. Ik keek achterom, waar ik het grote gebouw zag waar ik de komende tijd zou gaan verblijven. Ik glimlachte erna, terwijl ik alle dingen voodstelde die er konden gebeuren. 'Yo zus, help een beetje.' Hoorde ik achter me en ik glimlachteterwijl ik mijn koffers en tassen uit de auto haalde. Hij deed de deuren op slot en ik zuchtte. 'Daar gaan we dan. ' mompelde ik tegen Chris en we liepen samen naar de binnenplaats. 'Fuck het is groot. ' hoor ik hem mompele en ik knikte alleen hij gaf me een bemoedigende knuffel en nadat hij de auto met het simpele knopje op slot deed liepen we ook verder naar binnen in ee school.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Ik weet totaal niet hoe lang mijn posts zijn. Sorry. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Charira Asasia Meyling
    Ik zat diep denkend over vroeger in de vijver te staren. Ik wist gewoon bijna zeker dat ik al verwacht werd bij de nieuwelingen. Maar ik had geen zin en wat…..
    Opeens dacht ik weer aan vroeger maar toen aan hoe erg ik me geergerd had aan te laat komende trainer, begeleider enz. Geschokt kijk ik op mijn horloge en zie dat ik al zeker een half uur geleden daar klaar had moeten staan. Snel ging ik recht staan en beende naar de achterdeur waar ik mijn collega tegen het lijf liep. ‘Hoi Nick, je was me aan het zoeken is het niet?’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    danielle eva grand

    Ik had mijn koffers maar een beetje uitgepakt en liep mijn kamer uit om andere te ontmoeten toen botste ik perongelijk tegen een jongen en een meisje op. 'Oh sorry, ik was niet aan het opletten ofzo' ik denk dat ze broer en zus zijn ofzo, laat ik ze het maar vragen. 'zijn jullie broer en zus?' Vroeg ik aan ze, wauw wat een mooi meisje was dat en die jongen was ook niet verkeerd ofzo moest ik bekennen, ik ging even met mijn hand door mijn krullen. 'Wat voor sporten doen jullie?'