• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    Mijn topics


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    DanceBabeA schreef:
    Jolie Chloe Eberson
    Ik haal mijn koffers uit de taxi en kijk dankbaar naar de chauffeur. 'Bedankt voor het rijden.' Zeg ik glimlachend en als ik omhoog kijk sta ik voor een groot gebouw. Is dit het echt? Omijngod. Ik sta hier gewoon op het terrein van ISA. Ik pak mijn mobiel tevoorschijn en stuur snel een tweet met foto de wereld in. @JolEbs_: Unbeliveble! Look at this, amz! Ik praatte op twitter altijd engels vanwege mijn zuid-afrikaanse familie. Het was een heel gedoe geweest om hier te komen, maar nu ben ik er toch. Ik ben zo trots op mezelf. Ik ken maar weinig balleters die hier naar binnen mogen. Ik loop naar het eerstejaars-huis waar ik zou verblijven en ik zwaai een deur met het bordje 'slaapkamer' erop open, Er is al een meisje dus ik loop maar verder. De volgende kamer is wel vrij. Ik leg mijn koffers op mijn bed en loop naar de woonkamer


    :dp

    Danielle eva grand

    Daar was ik dan eindelijk, ik keek mijn ogen uit, dit was nou echt het gene waar ik gedroomd van had, ik bedoel hoe bizar is dit, ik ben gewoon bij de International Sport Academy, dit had ik nooit durven dromen. Ik stapte uit en keek om me heen, de taxichaffeur gaf me mijn koffers aan. 'Dankuwel meneer, en ook nog bedankt voor het brengen' zei ik tegen hem en gaf hem wat fooi. Ik liep richting de ingang, ik denk dat het de bedoeling is dat ik nu een kamer ga zoeken ofzo. Ik sleepte mijn koffers achter me aan en vond nog een kamer waar niemand was. Ik gooide mijn koffers op mijn bed ik keek in de kamer rond. wow echt vet dit. Ik ging even op het bed zitten, ja dit bed zou best wel lekker liggen denk ik. Ik was echt heel erg benieuwd of er nog meer hiphoppers hier waren.

    [Mijn topics]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Esp
    Een blond meisje van ongeveer mijn leeftijd liep de woonkamer binnen. 'Hi,' zei ik en ik stak mijn hand naar haar uit. 'Ik ben Cameron.'
    Het was een opluchting voor me dat ik zeker wist dat ik hier niet de enige nieuwe was, momenteel zouden alleen de nieuwe leerlingen naar dit verblijf komen, later misschien nog anderen wanneer eerstejaars met leerlingen uit andere jaren bevriend raakten maar tot nu toe zou iedereen zichzelf nog gewoon aan het installeren zijn. Dat je wist dat iedereen nieuw was maakte op de ene of andere manier dat je, je niet "de nieuwe" voelde want vaak werd je wel zo behandeld als je ergens nieuw kwam.


    Remember to be ridiculous.

    Jolie Chloe Eberson
    Direct nadat ik de woonkamer in was gelopen, kwam er al een jongen op me afgelopen. Hij gaf me een hand en stelde zich voor als Cameron. Ik Schudde zijn hand en zei: 'Hey, ik ben Jolie. Ben je hier ook nieuw?' Ik bekeek de jongen en trok de conclusie dat hij van ongeveer dezelfde leeftijd als mij was. Ik ging op de bank zitten en vroeg:'Waarvoor ben jij hier? Ik bedoel, welke sport doe je?' Ik keek de jongen aan en liet toen mijn blik door de kamer glijden. Hmm, het zag er nog best wel gezellig uit. Het was wel heel iets anders dan Zuid-Afrika, maarja, bijna niks kon je met mijn land vergelijken en ik ga het hier denk ik wel leuk hebben.


    :dp

    Adam Elias McDown ||Honkbal
    Na een hele lange taxi rit berijkte ik toch het ISA gebouw.Het was echt gigantisch hier.
    Ik haf de man zijn geld en haalde mijn koffers dan uit. Met mijn twee overvolle koffers loop ik dan het gebouw binnen. Het was een hele zoektocht om de ruimte van slaapkamers te vinden,de eerste was al ingenomen dus liep ik wat verder en vond dan een lege kamer.Die was nu van mij.
    Ik legde mijn koffers op mijn bed en plofte er dan naast. Ik kon niet geloven dat ik hier echt was,ik bedoel hoe gaaf is dit niet? Kans maken om topsporter te worden ,dat krijgt niet iedereen.
    Na zo'n tijdje mijn kamer geobserveerd te hebben besluit ik naar het plein te gaan.Ik wilde het honkbalveld eens bekijken.Ik sloot mijn deur en ging dan de gang op,opzoek naar een weg om bij het trainingsveld te komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily west
    Een beetje gespannen liep ik de woonkamer binnen waar ik een jongen en een meisje.
    Al zaten snel stelde ik me voor en ging bij ze zitten.
    'hi i'm emily'
    Snel schudde ik hun hadden en ging naast hun zitten.
    Wachtend op de nieuwe mede- ja wat waren het eigenlijk klasgenoten.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Cameron Esp
    'Nee ik ben niet nieuw,' zei ik grijnzend. 'Ik houd er gewoon van om in de eerstejaars-verblijven rond te hangen. Natuurlijk ben ik nieuw.'
    Ze ging op de bank zitten en ik liet me naast haar neer ploffen. 'Waarvoor ben jij hier? Ik bedoel, welke sport doe je?' vroeg ze.
    Ze had een licht accent dat ik moeilijk thuis kon brengen, het was in elk geval niet het Engels waarin we vanaf het begin hadden gecommuniceerd. 'Ik ben een zwemmer,' zei ik, pas op dat moment bedacht ik me dat ik in haar ogen ook een vreemd accent moest hebben. 'Welke sport doe jij?'
    Ik had wel onmiddellijk door dat ze niet zwom, zwemsters waren anders gebouwd. 'Hi, I'm Emily,' zei een meisje dat nu pas binnenkwam.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:00 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jolie Chloe Eberson
    Er komt een meisje binnen gelopen die zich voorstelt als Emily en ik zeg 'hey'en schenk haar een glimlach. Cameron zegt:'Nee ik ben niet nieuw,Ik houd er gewoon van om in de eerstejaars-verblijven rond te hangen. Natuurlijk ben ik nieuw.' En ik begin te lachen. Ik rol met mijn ogen en zeg dan: 'Ofcourse, dat had ik moeten weten.' Als ik het accent van de jongen hoor, begin ik me pas aan mezelf te ergeren. ik moet vast vreselijk klinken. Ik begin te blozen en al helemaal als Cameron naar mijn ogen kijkt. 'Is er iets in mijn gezicht?' Vraag ik aan hem en pas nadat ik het heb gezegt kom ik erachter dat het geen normale zin is. Ik schud mijn hoofd en Cameron zegt dat hj zwemmer is. "Okay, wat leuk! Ik doe aan ballet.' Antwoord ik.


    :dp

    Emily west.
    De jongen Cameron had de bouw van een zwemmer.
    Hij was absoluut niet lelijk.
    Het uiterlijk van Jolie was iets minder zichtbaar.
    Ik nam de ruimte in me op.
    Zag er nogal schoon uit.
    Het was behoorlijk stil aangezien wij de enige waren.
    Cameron verbrak de stilte met een grapje waar we alle drie erg om lachten

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:09 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Lola Niamh Edwards.

    Ik luisterde naar muziek op mijn ipod terwijl de taxi mij naar ISA bracht. Mijn moeder zei dat het niet zo wonderlijk was, dat ik was gekozen. Ik zelf vond het geweldig. Ik had hier als klein meisje al van gedroomd. Ik tikte met de achterkant van mij vinger op de maat tegen het raam en ik kreeg chagerijnig gebrom van de chauffeur. Nou, die was happy, not. Ik zuchtte en legde mijn hand op mijn been. Ik keek door het raam naar buiten en zag ISA langzaam dichterbij komen. Hij stopte en ik betaalde hem. Ik stapte uit en pakte mijn koffer en hockeystick uit de kofferbak. Ik klemde mijn hand stevig om mijn hockeystick en bleef even staan. Langzaam liep ik het terrein op. Wow, echt gaaf. Ik glimlachte en liep naar binnen. Ik liep naar mijn kamer en legde mijn koffer op het bed. Mijn hockeystich hing ik aan de achterkant van mijn bed. Dat deed ik altijd, dat was gewoon mijn ding. Ik draaide een rondje en liep toen de badkamer in. Wauw, een eigen badkamer. Ik glimlachte. Thuis deelde ik hem met mijn moeder, broertje en zusje. Mijn vader was er met een andere vrouw vandoor gegaan. Ze gingen naar Europa, ik wist niet precies waar, maar ja, het kon me niet zo veel boeien. Hij had nooit echt tijd aan mij besteed. Vroeger was hij top pianist en hij wou dat ik dat ook ging doen, dacht het niet. Toen ik ging hockeyen spraken we elkaar niet vaak. En als 5 jarig meisje had ik echt een vader nodig, langs de lijn die mij aanmoedigde. Ik zuchtte even. Kom op Lola, niet aan je vader denken, hij is het niet waard om over in te zitten. Ik liep weer de slaapkamer in en keek in de spiegel die in de kamer stond. Ik draaide mijn rug om om te kijken of mijn kleren aan de achterkant ook nog goed zaten. Niet dat het heel fout kon zitten, maar alsnog. Ik keek naar mijn zwarte allstars en toen weer naar mezelf in de spiegel. Goed, laat ik eens dit alles gaan verkennen. Ik liet het sleuteltje van mijn kamer in mijn zak glijden en liep de kamer uit. Ik trok de deur achter me dicht en liep een random kant op. Ik liep naar buiten en zag wat velden, natuurlijk ging ik als eerste naar het hockeyveld en klom over het hekje een. Ik liep het velf op en scheurde even met mijn voet over het veld. Waterveld, oke, logisch. Ik zelf vond een grasveld lekkerder spelen, zo'n waterveld voelde maar raar aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Esp
    Ik moest om haar zin lachen. 'Nee er is niets in je gezicht,' zei ik waarna ze vertelde dat ze aan ballet deed.
    'Leuk,' zei ik. 'Een prima ballerina in ons midden.'
    Ik wist niet veel van ballet maar ik wist toevallig wel dat de solodanseressen prima ballerina's werden genoemd en tenzij Jolie het potentieel had om er een te worden zou ze hier nu niet met mij zitten praten. 'Waar kom je vandaan?' vroeg ik. 'Ik kan je accent absoluut niet plaatsen. Ik zal vast beginnen, ik kom uit Noorwegen maar mijn oma is een Zweedse.'


    Remember to be ridiculous.

    Jenna Laponder
    Cameron moest lachen en dat kwam volgens mij door mijn zin. 'Nee er is niets in je gezicht.' Zei hij en ik deed net alsof ik zweet van mijn voorhoofd af haalde. Hij zei:'Leuk, een prima ballerina in ons midden.' En ik stond op en maakte een buiging. Toen hij zei dat hij mijn accent niet precies kon plaatsen en vroeg waar ik vandaag kwam zei ik:'Uhm...Ik ben een Zuid-Afrikaanse. En ik weet wel wat ze altijd zeggen over ons, maar zo ben ik niet hoor.' Ik sla mijn ogen neer en hoor Cameron nog zeggen dat hij uit Noorwegen komt en zijn oma is Zweeds. Ik had het nooit graag over mijn moederland. Daardoor ben ik veel vriendinnen kwijtgeraakt. En toch was ik er trots op.


    :dp

    Emily west
    Jenna deed aan ballet ik wist niet veel van ballet. maar hield er niet van absoluut niet.
    Ik vond ballerina's maar arrogant, maar ik mocht geen vooroordeel hebben dus keek haar glimlachend aan.
    Snel keek ik uit mijn oog hoeken naar buiten waar ik een meisje met een hockey stick uit de taxi kwam stappen.
    Ik werd meteen super blij. Ik hoopte echt dat ze aardig zou zijn.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:20 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3