• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    danielle eva grand

    hij haalde rustig zijn schouders op. 'Ik denk dat we het gebouw nog niet mogen verlaten, maar wat dacht je ervan om vrijdag misschien naar de stad te gaan? 's Avonds? Kunnen we met z'n allen naar een club gaan of zo.' stelde hij toen voor terwijl hij me met een klein lachje aankeek. ''Ja dat lijkt me inderdaad wel een leuk idee, even lekker uitgaan, daar heb ik wel zin in eigenlijk'b 'Verkoop me maar een klap.' zei hij me toen. 'Maar, het is wel op eigen risico.' Ik keek hem even lachend aan. ''Nee als het op eigen risico is doe ik helemaal niks, kijk ik kan wel lief zijn hoor, dus ik zal je niet slaan, alleen als het echt nodig is'
    Toen kwam zijn zus de kamer inlopen en vertelde dat ze zijn koffers al uit had gepakt. ''Zo je boft maar met zulk zusje' zei ik lachend tegen chris. Het meisje gaf me een hand en stelde zich voor als aubrey- jane verez, maar ik mocht haar ook gewoon AJ noemen. ''Ook al zo'n mooie naam, ik ben danielle eva grand' zei ik tegen haar terwijl ik haar ook de hand schudde. Ze liep weer weg en drukte nog wat kushandjes onze richting op. ''Je lijkt best veel op je zus hoor, alleen je zusje is liever' zei ik plagend tegen chris.

    Nyan schreef:
    Adam Elias McDown
    'Verry funny'zei ze grinnikend nadat ze me een duwtje haf.'Maar ja, als we verdwalen dan hebben we tenminste een smoes om niet naar de kennismaking te gaan' zei ze en ik grinnik even. Ik had niet zo veel zin in die kennismaking ,dat is wat genant vind ik.
    Lola doet een radslag en ik klap eventjes voor haar,en liep dan weer naar haar toe. Ik had zo het gevoel dat Lola iemand is die niet kan stilzitten.
    'Daar had ik even zin in' zei ze en ik grinnik weer even."Ja anders zou je dat niet doen hé."zeg ik nog steeds grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matze Kane Connor
    'Ongemakkelijke stilte,' Zegt ze na een tijdje.
    Omdat ik nerveus ben begin ik zachtjes te lachen, dit is echt erg.
    Ik merk dat mijn hoofd helemaal rood gekleurd is en glimlach ongemakkelijk.
    ik probeer geïnteresseerd naar mijn schoenveter te kijken, maar dat is een beetje saai, dus besluit ik het plein van een afstand te bestuderen.
    Ik weet nu al waar de beste plekken zijn waar ik mezelf kan verschuilen.
    Dat zou ik nu echt graag willen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jona Lara Nilsdottir
    Hij grinnikte even maar stopte daar al snel mee. De stilte hing enkele minuten tussen ons in terwijl ik naar mijn schoenen aan het staren was. Ik was zo slecht in dit soort dingen, ik kon echt niet fatsoenlijk kennis met mensen maken. Op een gegeven moment had ik echt genoeg van de stilte maar ik was niet bot en onverschillig genoeg om gewoon weg te lopen en Matze te laten zitten, hij vond dit duidelijk even ongemakkelijk als mij en ik wilde hem niet het idee geven dat ik hem geen interessant gezelschap vond maar zo in stilte blijven zitten was ook niet echt een optie als je het mij vroeg dus keek ik op. 'Waarom zit jij hier? Ik weet dat je broer karate doet maar dat lijkt me niet echt iets voor jou,' zei ik toen maar, hopend dat ik gelijk had en geen slecht figuur sloeg.


    Remember to be ridiculous.

    Pebble schreef:
    Alexandra Mary Skylar.
    Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe Austin naar me toe liep en achter me kwam staan. Ik was veel kleiner dan hij, waardoor hij makkelijk over me heen kon kijken. 'Een schoonmaak hok. Wauw,' zei hij en keek even naar me. Met een droog gezicht knikte ik. 'Yup, wat een ontdekking.' Zachtjes lachte ik. 'Niet heel spannend dus,' zei hij en ik knikte. Hij keek weer naar binnen en ik kuchte even, de sterke schoonmaak geur drukte zwaar op mijn longen. 'Dit schoonmaak hok ruikt hetzelfde als bij mij thuis. Als mijn moeder de grote schoonmaak heeft gehouden, eens per maand,' zei hij. Ik grinnikte even. 'Wauw, dat je moeder dat zo vaak doet,' zei ik. 'Mijn moeder doet dat maar eens per half jaar.' Ik sloot de deur weer en zag dat hij zijn hoodie nog altijd in zijn hand hield. Het was hier kouder dan in de woonkamer, maar nog steeds erg warm. Wat zouden de rekeningen hier enorm hoog zijn. 'Kom, dan lopen we weer verder,' zei ik en begon weer te lopen. Een paar gangen verder liep ik weer naar een deur. 'Wat zou hier achter zitten?' vroeg ik en trok grijnzend mijn wenkbrauwen op.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Daniel Dylan Connor

    Zuchtend loop ik een beetje rond te dwalen in de school. Het zou net zo worden als bij mijn vorige school in Engeland. Toen ben ik ook buitengesloten en vernederd en dat soort gedoe. Ik ben zo met mezelf bezig dat ik tegen iemand op bots. Of zij tegen mij. Ik viel en zij ook. 'Sorry, mijn fout.' Zegt ze, maar ik schud mijn hoofd. 'Ik was een beetje met mijn hoofd in de wolken rond aan het lopen. Ik ben Daan trouwens.' Zeg ik, en ik steek mijn hand uit om haar omhoog te helpen. Ik ben vandaag lekker bezig. Ik sta zelf ook op en haal een hand door mijn haar dat helemaal in de war zit. Weer zoiets waar ik niet tegen kan. Als mijn kleren er niet echt mooi uitzien boeit het me niet, maar mijn haar moet altijd goed zitten. Ik kan er dus ook echt niet tegen als mensen voor de grap door mijn haar woelen. Punt een is het niet grappig, en punt twee moet ik mijn haar dan weer opnieuw doen.

    Matze Kane Connor
    Ik moet een tijdje de moet verzamelen om mijn mond open te trekken. Voor mijn zijn dit soort gesprekken niet echt normaal. Als je aan mij vraagt wat normaal is antwoord ik dat eenzaam in een hoekje zitten normaal is. 'Nou... Ik doe aan break- en streetdance.' Leg ik uit. Ik merk dat het zweet aan mijn handen staat en veeg ze af aan mijn broek. Ik bijt op mijn lip omdat ik niks durf te zeggen. Antwoorden gaat al moeilijk laat staan praten. Ik tik een ritme op de tafel. Vroeger heb ik ook nog weleens gedrumd en tikken is een soort van drummerstik (woordgrapje xD) Ik probeer mezelf bijeen te rapen en mijn mond open te doen. Een tijdje blijft de stilte toch hangen en zit ik er verslagen bij. Ik kan dus echt niet praten met meisjes. Laat staan meiden die met met een zwaard kunnen spiesen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 16:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jona Lara Nilsdottir
    'Gaaf,' zei ik gemeend, ik had niets met dansen zelf maar ik vond het toch altijd mooi om te zien.
    In de stilte gleden mijn ogen naar mijn handen die in mijn schoot lagen en ik probeerde een glimlachje op mijn gezicht tevoorschijn te toveren maar ik wist zeker dat ik er hopeloos in faalde, ik was zo slecht in dit soort gesprekken. Ik wilde echter niet opgeven, Matze voelde zich er duidelijk even ongemakkelijk onder als mij en hoewel het dus logisch leek dat we allebei stil bleven zitten wilde ik toch ook mijn best doen om een echt gesprek op gang te krijgen. 'Ik zou dat niet moeten proberen, ik bak echt niets van het dansen.'

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 16:50 ]


    Remember to be ridiculous.

    Matze Kane Connor
    'Ik zou dat moeten proberen, ik bak echt niks van het dansen,' Zegt ze, en ik glimlach. eindelijk iets wat ik wél kan.
    'Wil je het leren? Het is echt niet moeilijk hoor,!' Vraag ik. Als ze ja antwoord zou ik echt blij zijn, dan heb ik eindelijk iets om indruk mee te maken. Schermen is iets waar je echt iets aan hebt. Dansen dus echt niet.
    'Is schermen moeilijk?' Vraag ik. Ik ben blij dat ze over dansen begon, nu ben ik niet meer zo bang als daarvoor. Ik voel de sfeer ontspannen en doe dat zelf ook. Eigenlijk is het zo erg nog niet hier.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jona Lara Nilsdottir
    Ik grijnsde om zijn reactie, dat was dus iets waar hij zich zelfverzekerd bij voelde, wat niet zo vreemd was want als je je nog niet zelfverzekerd voelde over je sport dan had je weinig kans om zo goed te worden dat je hier toegelaten werd. 'Je kan het altijd proberen,' antwoordde ik. 'Maar ik waarschuw je, ik kan echt niet dansen.'
    'Is schermen moeilijk?' vroeg hij toen, eindelijk stelde hij zelf een vraag, dit gesprek ging misschien nog werkelijk een gesprek worden en hoewel ik daar blij om was joeg het me ook angst aan. Ik had echter geen tijd om daar over na te denken want hij had iets over schermen gevraagd. 'Volgens sommige mensen wel,' gaf ik als antwoord op zijn vraag. 'Ik heb aanleg en scherm al zo lang dat ik er niet meer echt bij na hoef te denken.'


    Remember to be ridiculous.

    Matze Kane Connor
    'Weet je wat, dan sluiten we een deal. Ik geef jou een paar danslessen en jij mij een paar scherm lessen. Ik word namelijk echt bang als ik de hele tijd onbeschermd met een super gevaarlijke vrouw rondloop.' Zeg ik grijnzend. Ik mag Jona echt en ben blij dat de tijd van de stiltes voorbij is. Super nerveus ben ik niet meer, want ik voel me op mijn gemak. Nu pas heb ik door dat ik Jona echt mag. Op de manier van vrienden zijn dan. Ik ben nu negentien jaar maar ben nog nooit verliefd geweest op een meisje. Sowieso vraag ik me wel eens af of ik op meiden val. Maar bij jongens is het niet echt anders. Ik weet het nog niet, maar zeg wel tegen iedereen dat ik hetero ben, anders gaan ze rare dingen denken. Ik vraag me af of ik ooit verliefd word. Als dat niet zo is dan zal ik dat accepteren. Als dat wel zo is dan zou ik iemand als Jona niet buitensluiten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    xkimx124 schreef:
    danielle eva grand

    hij haalde rustig zijn schouders op. 'Ik denk dat we het gebouw nog niet mogen verlaten, maar wat dacht je ervan om vrijdag misschien naar de stad te gaan? 's Avonds? Kunnen we met z'n allen naar een club gaan of zo.' stelde hij toen voor terwijl hij me met een klein lachje aankeek. ''Ja dat lijkt me inderdaad wel een leuk idee, even lekker uitgaan, daar heb ik wel zin in eigenlijk'b 'Verkoop me maar een klap.' zei hij me toen. 'Maar, het is wel op eigen risico.' Ik keek hem even lachend aan. ''Nee als het op eigen risico is doe ik helemaal niks, kijk ik kan wel lief zijn hoor, dus ik zal je niet slaan, alleen als het echt nodig is'
    Toen kwam zijn zus de kamer inlopen en vertelde dat ze zijn koffers al uit had gepakt. ''Zo je boft maar met zulk zusje' zei ik lachend tegen chris. Het meisje gaf me een hand en stelde zich voor als aubrey- jane verez, maar ik mocht haar ook gewoon AJ noemen. ''Ook al zo'n mooie naam, ik ben danielle eva grand' zei ik tegen haar terwijl ik haar ook de hand schudde. Ze liep weer weg en drukte nog wat kushandjes onze richting op. ''Je lijkt best veel op je zus hoor, alleen je zusje is liever' zei ik plagend tegen chris.

    Jona Lara Nilsdottir
    Ik twijfel even, danslessen in ruil voor schermlessen? Het is niet dat ik hem niet wil leren schermen, dat lijkt me juist leuk maar ik wist gewoon zeker dat ik mezelf voor gek zou zetten en ik wilde die ene vriend die ik net had gemaakt niet nu al kwijt raken door me stom te gedragen. 'Is goed,' zei ik. 'Maar ik ga je leren sabelschermen, dat is mijn wapen van keus, en daar ben ik het beste in.'
    Als ik het afwees kwam ik helemaal stom over, als die danslessen een ramp waren kon ik er altijd nog mee stoppen. 'En zo gevaarlijk ben ik trouwens niet,' vervolgde ik. 'Ik zou je pijn kunnen doen maar ik doe niet aan schermen om iemand pijn te doen.'


    Remember to be ridiculous.

    Aubrey-Jane Veréz.

    De nog onbekende jongen schud zijn hoofd. 'Ik was een beetje met mijn hoofd in de wolken rond aan het lopen. Ik ben Daan trouwens.' Ik knik en neem zijn hand aan en trek mezelf omhoog. 'Dan is het onze schuld.' zeg ik met een klein lachje en ik kijk hem aan. 'Ik ben Aubrey-Jane, maar je kan me gerust AJ noemen.' Ik glimlach en lik even over mijn lippen.
    'Is Daan een afkorting van Daniel?' We staan voor mijn kamer en ik frons, had niet eens door dat we hier liepen. Ik kijk hem met een glimlach aan. 'Waar ging je naar toe?'

    Christopher James Veréz

    'Ja dat lijkt me inderdaad wel een leuk idee, even lekker uitgaan, daar heb ik wel zin in eigenlijk' zei Danielle en ik knikte. 'Afgesproken dan.' zei ik met een knipoog en keek om me heen.
    Ze keek me even lachend aan. ''Nee als het op eigen risico is doe ik helemaal niks, kijk ik kan wel lief zijn hoor, dus ik zal je niet slaan, alleen als het echt nodig is' Ik grinnikte en knikte. 'Lafaard.' floot ik toen en ik grijnsde.
    'Zo je boft maar met zo een zusje' zei ze lachend toen AJ de kamer binnen kwam. Ik knikte en bedankte haar en glimlachte. 'Dat doe ik inderdaad.'
    ''Je lijkt best veel op je zus hoor, alleen je zusje is liever' Zei ze en ik keek haar nep verontwaardigd aan. 'Durf dat nog eens te zeggen.' zei ik toen dreigend met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Danielle eva grand

    'Lafaard.' floot hij naar mij en grijnsde. Ik keek hem boos aan. ''Noem mij geen lafaard he, eigenlijk vraag je er nu zelf om, om geslagen te worden, dat lijkt me nou niet echt bepaald normaal of wel' Ik stond op en liep even naar het raam toe om naar buiten te kijken.
    Toen ik tegen hem zei dat zijn zusje liever was dan hem keek hij mij verontwaardigd aan 'Durf dat nog eens te zeggen.' zei hij toen dreigend met een grijns. Ik keek hem triomfantelijk aan. ''Moet ik nu bang worden ofzo?, ik durf dat best nog eens te zeggen, je zusje is veel liever dan jou' zei ik met een kinderachtig stemmetje en draaide me weer om naar het raam.

    Christopher Verez.

    Had ik soms een gevoelige snaar geraakt? Ik had mijn schouders nonchalant opgehaald en was even opgestaan en naar haar toegelopen om mijn excuses aan te bieden.
    'Je zusje is veel liever dan jij. ' zei ze en ik grijnsde. Ik was zonder enig geluid opgestaan en had me ook geluidlood naar har toe geslopen. 'Fout antwoord, schat. ' fluisterde ik met een heze stem in haar oor. Ik grijnsde en onverwachts trok ik haar tegen de grond. 'Had je niet moeten doen ' ik had haar tegen zo'n fatboy aangeduwd en ging oo haar zitten zodat ze niet weg kon.
    Ik had mijn handen op haar buik geplaatst en begon haar snrl tr kietlen. Nu maar hoprn dat mevrouw niet tegen kietelen kon anders was het niet leuk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.