• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Sky Leslie Whitefield
    Daniël loopt naar me toe en ik kijk hem aan. 'Dat ben je wel en dat ben je ook altijd geweest, waarom denk je dat je dat niet bent?' vraagt hij. Ik sla mijn ogen neer en bijt op mijn lip. 'Gewoon, er zijn zoveel meisjes die perfecter zijn dan ik. Die perfect zijn of er angstig dicht bij in de buurt komen.' Hij reageert dan op wat ik zeg over het vervelen. 'Natuurlijk niet, ik ben bij je.' Ik lach zachtjes. 'En je hebt een prachtige dochter, die nu al van je houdt.' Ik frons heel even. 'Hoe weet je dat? Ik heb haar maar 1 keer in mijn armen gehouden..' Hij drukt een korte kus op mijn lippen en ik sla mijn armen om zijn nek en kijk hem aan, in zijn mooie ogen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Nate gaat over me heen liggen en ik kijk even naar hem en bijt op mijn lip. Gewoon het spel verder spelen.
    Daarom lach ik en ik blijf de bal gewoon stevig beethouden, ik vertrouw er eigenlijk op dat hij niets doet.
    Ik ben gewoon te naïef. Vroeg of laat doet Nate namelijk toch wel weer iets.

Nate
    Ik sla de bal na een tijdje weg en sla mijn armen om haar middel. Ik druk een kus op haar wang. 'Ik moet terug aan het werk maar je mag hier wel blijven als je wil?' zeg ik gewoon. 'Javier, geeft je wel andere kleren en een handdoek als je klaar bent.' zeg ik voor als ze zich daar over zorgen maakt.

Leslie Day
    Hij slaat na even gewoon de bal weg en ik moet er om lachen. Hij slaat dan zijn armen om mijn middel en ik kijk stilletjes naar hem, afwachtend wat hij doet. Hij drukt dan een kus op mijn wang en zegt dat hij weer moet werken, maar gelukkig spreekt hij niet over mij. 'Ik eh, ga wel gewoon naar mijn kamer toe,' zeg ik dan. 'Tv kijken ofzo.' Ik kijk Nate nog steeds aan, aangezien hij me vast heeft en ik blijf gewoon zo in zijn greep, anders ben ik bang dat ik iets verkeerd doe.

Nate
    Ik knik en laat haar dan weer los. Ik zwem tot aan de rand en druk me dan op. Ik laat een pakje kleren voor Leslie verschijnen. Dezelfde als daarvoor. Ik droog ons in een vingerknip en laat kleren voor me verschijnen. Gewoon een jeans en een zwart hemd.

Daniël
    'Gewoon, er zijn zoveel meisjes die perfecter zijn dan ik. Die perfect zijn of er angstig dicht bij in de buurt komen.' Zegt ze en ik schud mijn hooft, 'Je bent de enige die perfect is, in mijn ogen in iedergeval. En ik leef lang genoeg om genoeg meisjes te hebben gezien' Zeg ik met een glimlach. Ze lacht zachtjes als ik zegt dat ze zich niet verveeld omdat ik bij haar ben. 'Hoe weet je dat? Ik heb haar maar 1 keer in mijn armen gehouden..' Zegt ze vervolgens als ik zeg dat Lizz nu al van haar houd. 'Dat kan ik zien' Fluister ik vervolgens, 'Ze houd bijna evenveel van jou als ik.. Ze komt mischien ergens in de buurt' Zeg ik met een korte lach en druk mijn lippen weer op die van haar.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Hij knikt en laat me dan gewoon los, zonder verder nog iets te doen. Ik volg hem het zwembad uit en hij laat kleding voor me verschijnen. Ik ga me niet hier omkleden. 'Nate, mag ik misschien een jeans, dat vind ik fijner,' vraag ik aarzelend aan hem. Ik weet niet of ik überhaupt wel iets mag vragen. Ik zie de kleding die Nate heeft voor zichzelf, een jeans en zwart hemd.

Nate
    'Ook goed.' mompel ik en laat een jeans voor haar verschijnen. Ik denk dat het de juiste maat is.
    Ik open een deur. 'Dit is een kleedkamer.' zeg ik en open een andere deur voor mezelf. Ik ga naar binnen en kleed me vlug om.

Leslie Day
    Hij mompelt dat het ook goed is en laat dan een jeans voor mij verschijnen. Ik glimlach naar hem. 'Dank je.' Zo erg is Nate helemaal niet, hij is best lief. Dan opent hij een deur en ik knik. Ik loop naar binnen en kleed me daar dan uit. Ik leg de bikini aan de kant en pak eerst het ondergoed wat ik aan trek. Dan pak ik de broek erbij en trek die aan. Ik pruts dan even met het shirtje hoe die precies aanmoet en trek die dan aan. Ik haal een hand door mijn haar en probeer die te fatsoeneren.

WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Gewoon, er zijn zoveel meisjes die perfecter zijn dan ik. Die perfect zijn of er angstig dicht bij in de buurt komen.' Zegt ze en ik schud mijn hooft, 'Je bent de enige die perfect is, in mijn ogen in iedergeval. En ik leef lang genoeg om genoeg meisjes te hebben gezien' Zeg ik met een glimlach. Ze lacht zachtjes als ik zegt dat ze zich niet verveeld omdat ik bij haar ben. 'Hoe weet je dat? Ik heb haar maar 1 keer in mijn armen gehouden..' Zegt ze vervolgens als ik zeg dat Lizz nu al van haar houd. 'Dat kan ik zien' Fluister ik vervolgens, 'Ze houd bijna evenveel van jou als ik.. Ze komt mischien ergens in de buurt' Zeg ik met een korte lach en druk mijn lippen weer op die van haar.

Don't be like the rest of them, darling

Nate
    'Leslie ben je bijna klaar? Dan breng ik je nog vlug naar je kamer.' zeg ik gewoon. Anders doet Javier het maar dan moet ik nog iemand vinden die in Javiers plaats hier oplet en daar heb ik geen zin in.

[een klootzak met een klein hartje xd]

Sky Leslie Whitefield
    Hij schudt zijn hoofd. 'Je bent de enige die perfect is, in mijn ogen in ieder geval. En ik leef lang genoeg om genoeg meisjes te hebben gezien,' zegt hij en hij laat me blozen. 'Liefde maakt blind,' breng ik er dan tegenin. Anderen zullen dat namelijk niet van me vinden. 'Maar zolang ik perfect voor jou ben, is het perfect voor mij.' Ik glimlach naar Daniël. 'Dat kan ik zien,' fluistert Daniël. 'Ze houdt bijna evenveel van jou als ik.. Ze komt misschien ergens in de buurt.' Ik lach weer om zijn woorden. 'Maar jij hebt voor mij gekozen en Lizz moet het maar met mij doen.' Hij lacht kort en drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik kus hem zachtjes terug, het lijkt wel alsof ik alles beter voel nu.

Leslie Day
    Ik hoor Nate's stem. 'Ik kom eraan,' zeg ik dan. Ik trek nog even alles goed recht en loop dan de kleedkamer uit en zie Nate daar dan staan. De kleding staat hem goed en ik loop naar hem toe. 'Op naar mijn kamer,' zeg ik dan met een zucht. 'Ik kan zeker niet in de tussentijd, als ik wil, ergens anders heen?' vraag ik aan hem.

Nate
    'Zwemmen, fitnessen? Je weet het zwembad zijn en de fitnesruimte is naast het zwembad. Klop op de deur en degene die daar is laat je wel binnen.' Er is hier meer dan het lijkt.

Leslie Day
    Mijn mond valt open. 'Fitnessruimte?' vraag ik dan. Dit slaat echt alles. Het is hier alsof we een luxe leventje leiden. Als je het huis gewoon zo zou zien, dan zou je denken dat er iemand rijk is en gewoon met veel leeft. Maar dit is nog altijd een hoerenhuis. Ik wacht op Nate af, tot hij me wegbrengt.