• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik liet hem even los, zodat hij de film zou kunnen in de dvd-speler steken.
    "Ok, ik zal mijn best doen om niet te gillen." grijnsde ik en drukte nog een kusje op zijn lippen.

    Chad
    "Zullen we maar eens gaan ontbijten?" vroeg ik glimlachend aan haar.
    Ik zou hier nog eeuwen met haar onder de warme douche willen staan, maar mijn maag zei wat anders.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik steun op mijn armen aangezien ik nu het evenwicht voor ons beide moet houden. Ik kreun als hij over mijn clitje begint te wrijven.
    Ik adem luider en kreun af en toe terwijl ik tegenbewegingkjes maak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik lach en steek de dvd in. Dan ga ik terug naast haar zitten en trek haar tegen me aan.
    het deken ligt terug mooi over ons heen. 'Don't panic, superman is here.' grinnik ik terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stootte harder en dieper en kreunde harder, terwijl ik voelde hoe het orgasme dichterbij kwam.
    Haar kreunen geilden me nog meer op, maar ik dwong mijn lichaam te wachten tot zij ook kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik ren door de gang en als ik achterom kijk zie ik een kwade Nate. Ik heb weer in zijn spullen gerommeld en hij is woedend, dit was een stap te ver. Hij schreeuwt dat ik naar hem toe moet komen en ik eindig in een gang met allemaal deur, maar ze zijn gesloten. Ik krimp ineen en begin te huilen. 'I-ik had niets te doen,' zeg ik dan, wanhopig. Ik wil niet dat het weer gaat gebeuren, niet weer misbruikt worden. Er kleven veel te veel nare herinneringen aan me en ik kan ze niet van me afzetten. Misschien is het wel voorbestemd, dat ik misbruikt hoor te worden. Hij staat nu voor me en torent hoog boven me uit. Hij grijpt me bij mijn haren beet en trekt me mee. Ik gil dan, het doet verschrikkelijk veel pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik begin terug na te denken maar het lukt niet goed, de pijn overheerst.
    Het zou inderdaad een zelfmoordactie zijn maar stel nu... dat ik hem lang genoeg kan ophouden of afleiden en Nick met Leslie er vandoor dan kan gaan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Praat ze weer inhaar slaap?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jap :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik grinnikte en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
    Ik nam alvast zijn hand en verstrengelde zijn vingers met de mijne. Zo had ik al iets om in te knijpen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimes schreef:
    Katherine García
    Ik hoor hoe mijn deur open gaat en voel gelijk dat het papa is die de kamer binnenkomt. Hij zegt zachtjes mijn naam en ik kijk met betraande ogen onder de dekens door naar hem. 'J-ja?' zeg ik met een trillende stem. Ik haal dan mijn neus op en er biggelen tranen over mijn wangen.


    Nick
    Ze kijkt met betraande ogen onder de dekens door naar me en andwoord vervolgens met een trillende stem vragend ja, 'Niet verdwijnen hè' Zeg ik steek mijn arm voorzichtjes naar haar toe en veeg een paar tranen van haar gezicht. 'Het is niet erg om bang te zijn, als je maar weet dat alles daarna weer goed komt.' Zeg ik met een kort glimlachje.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Sky moet lachen en vraagt vervolgens waar de hond is en of we hem dan niet een naam moeten geven. Ik fluit een keer op mijn vingers en zie binnen no-time de hond weer binnen dribbelen. 'Jij wilde hem houden, dus jij mag hem een naam geven' Zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik voel het hoogtepunt ook komen. Mijn armen trillen en het lijkt alsof ik er elk moment kan doorzakken.
    Niet door het gewicht gewoon door de trillingen in mijn lichaam.

    Joshua
    Ik kijk naar de film maar houd ook 50% van mijn aandacht bij het meisje naast me zodat ik als het te erg word, de film direct kan afzetten.
    Ik heb deze al een paar keer gezien dus kan volgen.

    Nate
    Ik open slaperig mijn ogen en hoor gepraat. Leslie. Is ze al wakker? En tegen wie praat ze dan?
    Ik kijk nu iets beter en zie dat ze nog aan het slapen is. Ik zucht en druk een kus op haar wang.
    'Shttt, het is maar een nachtmerrie.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Moet eten, tot later <3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine García
    Zijn woorden zorgen ervoor dat er een heel klein glimlachje over mijn gezicht schiet, papa zorgt ervoor dat ik me rustiger voel, omdat hij rustig is. 'Houdt je nog van mama?' vraag ik dan met verstrikte stem aan papa. Ik trek hem bij me en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Mijn schouders gaan licht trillerig van het snikken.

    Leslie Day
    Er wordt zachtjes tegen me gepraat, maar ik kan het niet plaatsen in mijn droom omdat ik de stem niet gewend ben tijdens mijn slaap.
    'D-dit is inderdaad een nachtmerrie,' zeg ik huilend. 'Ik deed niets verkeerd!' Maar hij geeft er geen gehoor aan en trekt me dan mee. Zijn hand zit om mijn arm geschroefd en we gaan een kamer in. Ik word op het bed gegooid en gelijk vast gebonden. Ik gil weer, van angst.

    Sky
    Daniël fluit op zijn vingers en het hondje komt dan aangetrippeld. Ik lach zachtjes. 'Hondenfluisteraar,' zeg ik lachend. 'En oke, dan gaat hij... Ik ben slecht met namen. Maar dan gaat hij.. Boef heten.' Ik lach om mezelf, wat ben ik toch slecht met namen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    KABAM! KOM MAAR OP MET DAT HONDERDSTE TOPIC!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.