• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik kreunde zachtjes en knikte.
    "Nogal ja." mompelde ik zo hees als wat. Ik was zo geil dat ik mijn best moest doen om haar niet te bespringen of zo en haar in plaats daarvan zelf rustig te laten doen. Ik sloot even mijn ogen en ademde diep in.

“To live will be an awfully big adventure.”

Nate
    'Ik heb geen lievelingetje.' zeg ik gewoon. 'Die meisjes willen het gewoon omdat je dan meer vrijheid krijgt, je hebt minder klanten en je mag soms mee het huis uit naar feestjes en zo.' en ik haal mijn schouders op. 'Het lijkt een beetje op verliefdheid maar niet helemaal. En ik heb er geen omdat het alleen maar problemen tussen de meisjes oplevert.'

Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Hij zegt dat het zijn huis ik en ik knik. Ik begin verwondert te raken als hij zegt dat het mijn huis is nu. 'W-wat, waarom?' vraag ik dan met een glimlachje. Hij haalt spullen tevoorschijn en ik ben me er nog niet echt bewust van dat ik een engel ben. Dus ook niet dat ik het zelf kan, dingen laten verschijnen. Er komt dan een hondje aangedraafd en ik kniel neer. 'Ah! Hij is zo schattig,' zeg ik dan. Hij komt naar me toe en ik til hem dan op. Ik aai hem over zijn koppie. 'Kijk hoe lief!'

Daniël
    'Omdat je bij mij hoord' Andwoord ik op haar vraag en druk een kus op haar lippen. Het hondje komt naar haar toe en ze pakt hem op, 'Ah! Hij is zo schattig,' Zegt ze vervolgens en aait hem over zijn kop, 'Kijk hoe lief!' Vervolgt ze. 'Nu kom ik nooit meer van hem af,' Zeg ik met een lach.

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik doe zijn boxer uit en kijk hem aan.
    'Wat wil je op dit moment het allerliefst?' fluister ik in zijn oor en streel over zijn lid.

Leslie Day
    Ik knik na Nate's woorden. 'Dat is best wel slim, anders krabben ze onderling nog de ogen uit,' mompel ik. Ik snap niet hoe dit ineens zo normaal kan voelen en Nate en ik zo bijna wel een stelletje in het zwembad lijken, als ik zelf niet beter had geweten. Ik zit met hem te praten over hoe dingen hier werken, terwijl ik zelf ook een slet voor hem ben. Een hoer eigenlijk, aangezien die Paul voor me betaald heeft. 'En hoe vaak komt er iemand langs?' vraag ik met een trillende stem, doelend op hoe vaak er klanten langs komen.

Sky Leslie Whitefield
    'Dat klinkt echt onwijs lief,' zeg ik dan met een glimlach. 'Wacht, moeten we het niet aan mensen vertellen... dat we, nou ja, je weet wel, samen een kind hebben?' Ik weet niet of zijn ouders het weten, hoewel ik denk van wel, aangezien Alice of Alex positieve visioenen kan zien. Of beiden, aangezien ze dan ook vast gezien hebben dat ik dood zou gaan. Wacht, hadden ze ons dan niet kunnen waarschuwen? 'En nee, nu kom je inderdaad niet meer af van dit hondje,' grinnik ik.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    'Is te zien, geloof het of niet maar er zijn meisjes die graag seks hebben met wildvreemde mannen. Die krijgen dan de meeste klanten, soms 5 op één dag, nieuwe meisjes zoals jij krijgen er normaal de eerste week geen en anders misschien 1 op de 2-3 dagen. Als je mij niet meetelt.' zeg ik zachtjes. Ja ik moet hen de kneepjes leren.

Daniël
    'Dat klinkt echt onwijs lief' Zegt ze met een glimlach. 'Wacht, moeten we het niet aan mensen vertellen... Dat we, nou ja, je weet wel, samen een kind hebben?' vraagt ze. 'Later, niet alles tegelijk en daarbij is er volgensmij geen haast in. Volgensmij was het voor haar nog niet helemaal duidelijk dat ze een engel was nu. 'Aha, volgensmij wil jij hem wel houden' Zeg ik met een lach waarna ik het brood klaar maak en laat een hondenbrok voor de hond verschijnen en geef die aan hem en houd Sky's bord voor haar zodat ze het kan pakken maar de hond er niet bij kan.

Leslie Day
    Hij geeft er nog meer uitleg over hoe dingen werken. 'M-maar ik kreeg gelijk eentje?' zeg ik dan, lichtelijk verontwaardigd. 'En ik kan die meisjes echt niet begrijpen,' mompel ik dan, walgend. Het feit dat Nate zegt 'als je mij niet meetelt' doet een belletje bij me rinkelen. Hij zal dus vaker tussendoor komen. Ik slik een keer en ik maak kleine golfjes met mijn hand in het water.

Nate
    'Sorry maar dat was omdat er geen meisjes waren. Ze waren allemaal naar een klant. En eerlijk gezegd? Ik ook niet.' grinnik ik.
    Ik twijfel zachtjes of ik dit wel ga zeggen maar besluit het dan niet te doen.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik doe zijn boxer uit en kijk hem aan.
    'Wat wil je op dit moment het allerliefst?' fluister ik in zijn oor en streel over zijn lid.

Axton
    Ik beet nadenkend op mijn lip. Wat ik nu het meest wou? Onder haar liggen. Voelen dat zij de baas was en ik er niets tegen kon doen.
    "Onderwerp me." fluisterde ik zacht terug. Ik was zelfs te geil om me ervoor te schamen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Sky Leslie Whitefield
    Hij zegt later, dat er nu nog geen haast me is. Ik knik dan, 'Oké, is goed.' Ik luister maar gewoon naar Daniël, hij zal het wel weten allemaal. 'Aha, volgensmij wil jij hem wel houden,' zegt hij en ik knik enthousiast. 'Ja, heel graag! Als dat gaat natuurlijk met Lizz. Want op een gegeven moment gaat ze lopen, en dan moet hij wel rustig zijn bij haar.' Ik denk gelijk aan Lizz. Daniël geeft me dan een bord aan en voor het gemak zet ik het hondje weer neer. 'Dank je.'

Leslie Day
    'Ja, zolang jij maar geld verdient,' mompel ik dan duister. Hij grinnikt zachtjes nadat hij zegt dat hij het ook niet begrijpt en ik klem mijn kaken opeen. Als hij het weet, dat mensen het dus tegen hun zin in doen, waarom doet hij het dan? Volgens mij heeft het te maken met die Eline. Ik leg mijn hoofd tegen Nate's schouder. Het is zo makkelijk om alles even te vergeten als hij gewoon zo normaal doet.

Nate? Daniël? :3

Alexi
    Nooit gedacht dat de stoere Axton van zoveel maanden geleden zo onderdanig zou worden.
    Ik ga over hem hangen en denk na. 'Je komt niet klaar voor ik je toestemming heb gegeven.' zeg ik iets bevelend. Ik pak zijn lid vast en begin hem af te trekken. 'En enig geluid maken is verboden, behalve als je me om toestemming vraagt.'

Nate
    Ik zie Amy en Jessica kwade blikken naar Leslie werken en maak een geïrriteerd geluidje.
    'Javier? Roep Oliver en Nathaniel, zodat ze die 2 komen halen.' Bij die woorden speelt er een glimlachje om hun lippen. Het zijn echte sletten.

Daniël
    'Oké, is goed.' zegt ze en knikt enthousiast wanneer ik zeg dat ze hem wel zou willen houden, 'Ja, heel graag! Als dat gaat natuurlijk met Lizz. Want op een gegeven moment gaat ze lopen, en dan moet hij wel rustig zijn bij haar.' Zegt ze, ze gedraagt zich al helemaal als moeder eigelijk. Ze zet het hondje weer neer en pakt het bod aan. 'Wanneer dat zover is kan hij altijd naar buiten' Zeg ik glimlachend waarna ik mijn brood pak en daar een hap van neem. Wanneer ze haar eten op heeft ruim ik het spul op 'Ik wil je wat laten zien' zeg ik vervolgens en pak haar hand weer vast en loop met haar naar de badkamer en laat haar daar voor de spiegel staan. Zodat ze zelf kan zien wat er aan haar veranderd is.

Leslie Day
    Ik kijk achterom en zie de kwade blikken van Amy en Jessica. Ik ga wat dichter tegen Nate aan, maar dat komt doordat ik eigenlijk meer wegdeins voor hen. Ik kijk naar Nate als hij wat tegen Javier zegt. Als ik snel naar Jessica en Amy kijk zie ik het glimlachje. Ik weet niet wie het zijn, maar al snel komen er twee mannen binnen. Ze halen de meisjes uit het water en Nate en ik blijven alleen achter.