• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik was niet van plan dat kreunverbod lang aan te houden. Ik hoorde haar te graag genieten...
    Ik gleed met een vinger tussen haar schaamlippen en drukte een kusje op haar clitje. Ik zoog er zachtjes aan en tikte ondertussen af en toe met mijn tong ertegen.
    Opnieuw gleed mijn vinger eens tussen haar schaamlippen.
    "Je mag kreunen." mompelde ik nu zacht, terwijl ik met een vinger bij haar naar binnen ging. "Ik wil je horen genieten." zei ik hees en begon mijn vinger in haar te bewegen. Ik wou haar straks schreeuwend laten komen.
    Misschien zou het wel werken, als ik haar gek genoeg kreeg...
    Ik plaatste mijn lippen opnieuw tegen haar clitje aan en mijn tong vervolgde zijn ritme weer. Ik wisselde het draaien af, door er af en toe tegen te tikken met mijn tong en bewoon ondertussen nog steeds mijn vinger in haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt met een glimlach nee en ik kijk hem dankbaar aan. Nate spreekt dan over een zwembad, maar zelfs daar heb ik niet echt zin in.
    'Ik eh, heb net gedoucht, maar oke,' zeg ik dan. 'Ik wil wel gaan zwemmen.' Ik bijt even op de binnenkant. 'Kan je dan een bikini tevoorschijn laten komen?'
    Ik ga namelijk echt niet naakt zwemmen, tenzij ik gedwongen word door Nate, maar anders echt niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Hij heeft me toestemming om te kreunen en ik moet direct al kreunen aangezien hij me gewoon zo lekker verwend.
    Ik kijk hem geil aan en kleine kreuntjes rollen over mijn lippen. Ik begin mijn borsten ondertussen te masseren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik laat een gewone bikini verschijnen. Geen sexy geval, Een normale. Ik denk dat ze dat wel op prijs stelt.
    'Ik draai me om zodat je je snel kan omkleden.' zeg ik dan en ga met mijn rug naar haar toestaan. Ik hoor nog altijd als ze een mes of zo zou pakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stond even op om het touw te nemen en bond haar voeten vast aan het bed.
    Ik vond het gewoon beter zo. Zo voelde ik me groter, terwijl zij nog steeds zo heerlijk met zichzelf kon spelen.
    Ik plaatste mezelf weer tussen haar benen en likte tussen haar schaamlippen door. Mijn tong vond opnieuw zijn weg naar haar clitje en ik liet nu meteen twee vingers naar binnen glijden, die ik ook weer stimulerend in haar bewoog.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Er verschijnt een bikini en tot mijn verbazing is die gewoon normaal. Hij draait zich om, zodat ik privacy heb en ook dat verbaast me weer.
    Ik trek dan het shirt over mijn hoofd aan en doe dan mijn beha uit. Ik pak het bikini topje en doe die aan. Dan laat ik de trainingsbroek van mijn heupen glijden en ook het slipje. Ik slik een keer en pak snel het binikibroekje en trek die aan. 'Ik eh, ben klaar, ga jij ook zwemmen?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Oh my...' kreun ik en hol mijn rug even. Ik voel mezelf warm worden.
    Ik kreun hard en voel het hoogtepunt komen. 'Ax mag het?' vraag ik hem en sluit mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik kijk haar nu nog meer verbaast aan.
    'Eh... ok?' vraag ik haar. Ik dacht dat ze liever alleen was en andere meisjes leerde kennen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    'Doe maar gewoon brood ofzo?' zeg ik aarzelend. Lizz haar flesje is dan net op en ik kijk even onhandig naar Daniël. 'Hoe gaat dat met boertjes?' vraag ik onzeker. 'En ja hoor, ik ga wel met je mee naar beneden. Laten we Elizabeth dan hier of?'


    Daniël
    'Ik laat beneden wel een bedje verschijnen of iets degelijks' zeg ik met een glimlach, en pak haar dan over van Sky. En leg haar met haar hooft boven mijn schouder tegen mijn borst en pakt Sky's aan haar hand vast mee naar beneden. De keuken grensde aan de woonkamer en daarnaast de eetkamer dus liet ik op de hoek van de keuken en woonkamer een bedje voor haar verschijnen, ze boerde een keer voordat ze toen ik haar erin legde gaapte en weer inslaap viel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Nog niet." mompelde ik zacht en liet een derde vinger bij haar naar binnen glijden.
    Ik voelde haar spieren zich klaarmaken voor het orgasme en vingerde haar even wat sneller.
    "Ok, doe maar." zei ik na een tijd en begon haar nog sneller te vingeren en haar clitje nog meer te stimuleren met mijn tong.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij is verbaasd door mijn vraag, maar ik vond het eigenlijk heel normaal.
    'Wie zou er anders met me mee moeten?' vraag ik aan hem met een opgetrokken wenkbrauw.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik begin harder te kreunen en pak het deken goed vast. Mijn kreunen worden luider en luider en plots schreeuw ik het uit en kom klaar zoals ik nog nooit ben klaargekomen. Ik tril lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Daar heeft ze een punt, ze kent nog niemand. Ik laat een zwemshort verschijnen en kleed me uit tot op mijn boxer en trek de short erover aan. Ik pak de sleutels en kijk naar Leslie. 'Kom je?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde en bleef geduldig tussen haar benen zitten wachten, tot ze wat op adem was gekomen.
    Ondertussen liet ik alvast een vibrator verschijnen. Ik verstopte hem niet echt voor haar, maar legde hem ook niet recht voor haar neus. Ah, ze wist toch niet wat ik van plan was...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik hijg na en zorg dat ik terug normaal kan adem halen.
    'Dat was ongelooflijk.' fluister ik zachtjes en open mijn ogen terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'