• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Hallo betoverd huis? Ookal aan gedacht dat het misschien groter is dan normaal?' grinnik ik 'En het is natuurlijk de bedoeling dat jullie een goede conditie hebben. Plus ik laat alles verschijnen. Geen geld.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Voor zover ik weet werken mijn ogen nog prima' Breng ik erop mijn beurt tegenin, 'Maar zolang ik perfect voor jou ben, is het perfect voor mij.' Zegt ze glimlachtend. 'Perfect' Zeg ik met een grijns. 'Maar jij hebt voor mij gekozen en Lizz moet het maar met mij doen.' Zegt ze, 'Liz heeft de liefste en mooiste moeder die ze zich kan wensen. Dus ze heeft er vast geen problemen mee' Zeg ik en kus haar dan ook terug terwijl ik mijn armen om haar middel leg en haar een beetje dichterbij trek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij heeft een goed humeur en ik haal gewoon mijn schouders op. 'Blijkbaar heb ik daar niet aan gedacht,' zeg ik met een schaapachtig lachje. Hij zegt dat het de bedoeling is dat we een goede conditie hebben. 'Ik houd niet zo van sporten. Of eigenlijk helemaal niet. Ik houd meer van eten,' zeg ik dan gewoon. Ik ga dus echt niet sporten, tenzij ik me echt heel verveel. Maar dan kan ik ook nog tv kijken, in bed liggen of zwemmen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik dwing je toch niet.' zeg ik gewoon en als we aan haar kamer komen, open ik de deur gewoon en draai me terug om. 'Als je iets nodig hebt, zoek je me gewoon.' zeg ik 'Of vraag je het aan een van de jongens. Al zul je van hen niet altijd hulp krijgen.' Eerder iets anders dat zij vast niet zal willen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Voor zover ik weet werken mijn ogen nog prima,' zegt hij dan. 'Ja ja, dat zal wel,' grijns ik. 'Lizz heeft de liefste en mooiste moeder die ze zich kan wensen. Dus ze heeft er vast geen problemen mee.' Daniël's woorden zijn zó onwijs lief. 'Waar heb ik jou aan verdiend?' mompel ik dan. Zijn armen liggen om mijn middel en hij trekt me dichter naar zich toe. Ik glimlach naar hem en kus hem gewillig terug. Ik hoor dan gehuil, wat ik normaal gesproken niet zou horen. Mijn zintuigen zijn beter geworden. 'Lizz,' zeg ik dan. Ik verbreek de kus en loop gelijk terug naar het bedje waar ze nu in ligt. Ze ligt er huilerig en ik weet in eerste instantie niet wat er mis is. Totdat ik het ruik. 'Daniël?' zeg ik dan met een klein lachje op mijn lippen. 'Dit moet jij even doen. Ik weet niet hoe ik een luier moet verschonen.' Ik kijk hem aan, ze heeft een poepluier.

    Leslie Day
    'Wacht, maar je zegt net dat ik een conditie moet hebben?' ik snap Nate soms echt niet. Nate opent de deur voor me en ik stap naar binnen, iets anders kan ik toch niet. Hij laat wel de deur voor me open, zodat ik er ook weer uit kan. 'Ja, ik zal het onthouden,' zeg ik dan als hij zegt bij wie ik terecht kan. Ik weet niet echt hoe ik gedag moet zeggen dus ik zwaai maar even onhandig naar Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik zal het anders zeggen, het is gemakkelijker voor hen om conditie te hebben.' zeg ik gewoon. 'Dag Leslie.' Ik grinnik even om haar onhandig gedoe en draai me dan om om terug naar de videokamer te lopen. Plots staat Amy voor me. 'Hi Nate, heb je nu wel zin?' Say What? Dat kind is net afgewerkt door Oliver en nu wil ze alweer?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het valt me op dat Nate zegt ´hen´. Misschien dat ik hier dan toch wel snel weg ben. Ik hoop het, heel erg. Nate zegt me dan gedag en ik hoor hem grinniken. Ik bloos licht en Nate draait zich dan gelukkig om. Hij wordt al snel gestopt en ik vang op dat het Amy is. Ze vraagt of Nate zin heeft en mijn mond valt gewoon open. Ze wil seks met hem. Even denk ik eraan of Nate misschien hulp nodig heeft. Ik loop naar de deur ingang en ik kijk vragend naar Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk een beetje zoekend op me heen en ze legt haar hand op mijn kruis. Ik zie Leslie staan en gebaar help naar haar met mijn lippen. 'Komaan Nate, ik weet wel dat je naar me verlangd.' zeg ze fluisterend in mijn oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik houd mijn adem in als Amy haar hand op zijn kruis legt, maar dan ziet Nate mij staan. Hij vraagt me om hulp en ik grijns dan even. Ik kan hem laten stikken.. maar dat komt misschien niet ten goede van mij. Ik stap dan toch maar op ze af en trek Nate bij Amy weg. 'Sorry, schat, maar Nate gaat al met mij mee,' zeg ik met een zelfvoldane glimlach. Gewoon, omdat ik haar nu op haar nummer kan zetten. 'Dus je wacht maar lekker je beurt ergens anders af.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk haar iets dankbaar aan en sla dan mijn arm om haar middel om het echt te laten lijken. 'Dag Amy.' zeg ik gewoon en loop met Leslie terug naar haar kamer. Ik trek de deur dicht en grinnik zachtjes. 'Dat was geniaal.' zeg ik en laat me terug op een stoel vallen. 'Dat komt er dus van als ik even de ik-ben-de-baas houding laat vallen. Ik vergeet hoe te reageren.' merk ik op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie de blik van Nate even, maar schenk er geen aandacht aan. Hij legt dan zijn arm om mijn middel en ik laat het gewoon toe. Hij zegt Amy gedag en ik grijns dan heel lichtjes naar Amy, pesterig. We gaan terug naar mijn kamer en zodra we de kamer in zijn sla ik zijn arm weg. Hij zegt dat het geniaal was. 'Ik deed het voor mezelf, niet voor jou,' maak ik hem dan maar gelijk duidelijk. 'En wat is dan wel de ik-ben-de-baas houding?' Ik vind hem namelijk niet de baas, niet over mij tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Juist die heb jij nog niet gezien. Dat is meer geweldadig. Luister je niet, dan ga je de gevolgen dragen. Serieuzer dus, geen lachje kan er dan vanaf.' zeg ik gewoon en haal mijn gsm uit. Ik begin er wat op te klooien aangezien ik weet dat Amy eerst nog een tijdje in de gang zal staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky
    'Voor zover ik weet werken mijn ogen nog prima,' zegt hij dan. 'Ja ja, dat zal wel,' grijns ik. 'Lizz heeft de liefste en mooiste moeder die ze zich kan wensen. Dus ze heeft er vast geen problemen mee.' Daniël's woorden zijn zó onwijs lief. 'Waar heb ik jou aan verdiend?' mompel ik dan. Zijn armen liggen om mijn middel en hij trekt me dichter naar zich toe. Ik glimlach naar hem en kus hem gewillig terug. Ik hoor dan gehuil, wat ik normaal gesproken niet zou horen. Mijn zintuigen zijn beter geworden. 'Lizz,' zeg ik dan. Ik verbreek de kus en loop gelijk terug naar het bedje waar ze nu in ligt. Ze ligt er huilerig en ik weet in eerste instantie niet wat er mis is. Totdat ik het ruik. 'Daniël?' zeg ik dan met een klein lachje op mijn lippen. 'Dit moet jij even doen. Ik weet niet hoe ik een luier moet verschonen.' Ik kijk hem aan, ze heeft een poepluier.

    Leslie Day
    'Wacht, maar je zegt net dat ik een conditie moet hebben?' ik snap Nate soms echt niet. Nate opent de deur voor me en ik stap naar binnen, iets anders kan ik toch niet. Hij laat wel de deur voor me open, zodat ik er ook weer uit kan. 'Ja, ik zal het onthouden,' zeg ik dan als hij zegt bij wie ik terecht kan. Ik weet niet echt hoe ik gedag moet zeggen dus ik zwaai maar even onhandig naar Nate.


    Daniël
    'hmm.. Mischien had je me wel gewoon nodig' zeg ik met een grijns. Ze kust me terug en ik hoor vervolgens Lizzie huilen En loopt ze naar haar toe, ik loop achter haar aan en ruik het dan ook. 'Hmm en bedankt' zeg ik met een lag en til vervolgens Lizz op en laat een schone luier en een aantal doekjes verschijnen en doe het laad van de prullebak open na haar op het aanrecht te hebben gelecht en open vervolgens haar oude luier en gooi die weg. Maak haar schoon en doe de nieuwe om. 'De gezellige Huisman, en ik dacht nog wel dat het me bespaart zou blijven omdat je daar moeders voor had' zeg ik grappend en ruim de doekjes op en duw de prullebak dicht om Lizz vervolgens weer op te tillen en in mijn armen te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik denk terug naar het moment dat hij binnenkwam, nadat ik bijgekomen was, en hij zei dat ik moest meewerken. Me daarna vastbond aan het bed en me verkrachtte. Was dat níet de baas houding? Ik slik een keer en ben blij dat hij al op zijn mobiel kloot. Ik ga op het bed liggen en sla mijn armen onder mijn hoofd. Ik kijk naar het plafond en zucht dan zachtjes. Ik wil weg hier.. Ik wil gewoon zo verdomd graag weg. 'Waarom ga je niet weg?' vraag ik dan aan Nate, doelend op het feit dat hij hier nu nog is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Amy staat nog in de gang.' mompel ik gewoon 'Irriteer ik je zo erg?'
    Ik begin naar foto's te kijken. Kate, Ik en Luca, Ik met mijn ouders, ik en Mila, Elena... IK slik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'