• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er verschijnt een zwemshort en ik draai me niet om. Hij kleedt zich uit tot op zijn boxer en gelukkig doet hij dan zijn zwemshort eroverheen. Hij vraagt of ik kom en ik knik dan kleintjes. 'Ja, ik kom,' zeg ik en loop met hem mee. Ik probeer gewoon de route in mijn kop te stampen zodat ik weet waar alles is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Ik laat beneden wel een bedje verschijnen of iets degelijks' zeg ik met een glimlach, en pak haar dan over van Sky. En leg haar met haar hooft boven mijn schouder tegen mijn borst en pakt Sky's aan haar hand vast mee naar beneden. De keuken grensde aan de woonkamer en daarnaast de eetkamer dus liet ik op de hoek van de keuken en woonkamer een bedje voor haar verschijnen, ze boerde een keer voordat ze toen ik haar erin legde gaapte en weer inslaap viel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik grinnikte trots en keek haar met een scheve grijns aan.
    "Al genoeg bekomen?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    Ik loop een paar deuren verder en open dan die deur ook. Javier houd bij het zwembad te wacht en ik geef hem mijn sleutels. Er zitten nog 2 meisjes in het zwembad.

    Alexi
    'Ehm ja voor wat?' vraag ik verwart en kijk hem aan.
    Ik lig hier nu nog steeds met mijn benen wijd en vastgebonden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Ze is zo klein en mooi, ik weet nu al dat ze later een heel knap meisje wordt. Ze zal de jongens nog van haar af moeten slaan. Ik glimlach even en Daniël pakt haar dan over. Hij pakt mijn hand vast en ik ga overeind staan. 'Waar zijn we eigenlijk?'vraag ik dan aan Daniël. 'Is dit jouw huis?' We gaan naar beneden en we komen langs verschillende kamers. Daniël legt haar weg en ze ziet er heel poppig uit. Er ligt een beer naast haar die veel groter is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik bloosde nu zelf een beetje. Dit was iets wat we beiden niet echt gewend waren, maar ah.
    "Wil je jezelf laten komen?" vroeg ik dan. Ik vond het iets te om het haar te bevelen. "Je kan deze gebruiken als je wilt." zei ik dan en wees naar de vibrator, die op het bed lag.
    Ik bleef nog even zitten wachten op haar antwoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    We lopen een paar deuren verder en we gaan dan door een deur. Ik zie daar Javier zitten en als ik verder kijk zijn er ook twee meiden in het zwembad. Ik heb geen idee wie het zijn en ik kijk dan aarzelend naar Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en er staan blosjes op mijn wangen. Ik pak de vib op en ga zitten nu.
    Ik leg de vibrator aan en zet hem voorzichtig tegen mijn clitje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Die zwartharige is Jessica en die blonde is Amy.' zeg ik gewoon en neem haar mee het water in.
    'Amy kan bitchy zijn maar Jessica is wel nog vriendelijk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stond op van het bed en zette een stoel vlak voor haar. Ik ging erop zitten en leunde wat achterover, terwijl ik haar aankeek.
    Ze deed de vibrator aan en zette die tegen haar clitje. Ik voelde hoe de hele situatie me nog wat opgeilde en verschoof een beetje op mijn stoel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik knik als hij tegen me zegt wie wie is en wat hun namen zijn. Ik bijt op mijn lip en Nate neemt me mee het water in. Ik blijf gewoon dicht bij hem, het water voelt gelukkig aangenaam. Ik maak het water warmer, of dat probeer ik tenminste, totdat ik weer even op de feiten gedrukt wordt en ik hier niets kan. Jessica en Amy zijn in gesprek en ik voel hoe ze af en toe blikken op me werpen, maar ik geef er geen gehoor aan. 'Doe je dit vaak?' vraag ik dan aan Nate, 'zwemmen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Ze is zo klein en mooi, ik weet nu al dat ze later een heel knap meisje wordt. Ze zal de jongens nog van haar af moeten slaan. Ik glimlach even en Daniël pakt haar dan over. Hij pakt mijn hand vast en ik ga overeind staan. 'Waar zijn we eigenlijk?'vraag ik dan aan Daniël. 'Is dit jouw huis?' We gaan naar beneden en we komen langs verschillende kamers. Daniël legt haar weg en ze ziet er heel poppig uit. Er ligt een beer naast haar die veel groter is.


    Daniël
    'Waar zijn we eigelijk?' Vraagt ze als ik haar mee naar beneden neem. 'Is dit jouw huis?' Vraagt ze vervolgens. 'Ja, het is mijn huis.. En nu eigelijk jouw huis. Een paar jaar geleden gekocht, niet echt om een reden eigelijk' Zeg ik, toen ik het zij klonk het best dom maarja. Ik laat brood verschijnen en open vervolgens de koelkast om daar wat spullen uit te halen en leg dat ook op het aanrecht. Ik kijk weer naar Sky en zie vervolgens een kleine hond aan komen lopen, en grijns. 'hij volgde me, en wil nu niet meer weg' Zeg ik vervolgens uit aan Sky.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Mijn adem hapert even en ik zet de vib nog een standje hoger.
    Ik speel met mijn clitje en stop 2 vingers in me. Ik kreun hard en kijk hem geil aan ondertussen.

    Nate
    'Niet zo heel vaak, normaal is het zwembad gewoon voor jullie meisjes.' zeg ik en kijk haar aan.
    Ik blijf maar even uit de buurt van Amy en Jessica.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kon de geilheid ondertussen niet meer uit mijn ogen banen.
    Langzaam liet ik mijn hand tussen mijn benen dwalen en streelde eens over mijn kruis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben geen superfan van Marco Borsato
    (ben eigenlijk geen fan van nederlandse liedjes, maar de zijne zijn wel goed)

    maar bij deze moet ik echt huilen steeds:


    “To live will be an awfully big adventure.”