• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Ja, misschien had en héb ik je inderdaad nodig,' zeg ik met een glimlach, maar ik meen het eigenlijk wel en ik weet niet of Daniël het wel meent. Daniël bedankt me voor Lizz haar luier en ik grijns. Hij doet het goed, maar ik heb écht nog nooit een luier verschoont. 'Ik doe het wel wanneer ze geplast heeft oke?' knipoog ik naar hem. 'En hé! Jij bent heel erg ongeëmancipeerd! Vrouwen hoeven tegenwoordig niet meer het huishouden te doen en voor de kinderen te zorgen.' Hij heeft Lizz in zijn armen en het is echt heel lief. Ik pak mijn telefoon erbij en maak dan een foto van hem, met Lizz. Ik zet die op mijn achtergrond, zodat ik altijd naar ze kan kijken. 'Mijn leven voelt perfect,' zeg ik dan zachtjes tegen Daniël.

    Leslie Day
    'Luistert ze dan ook niet aan de deur?' merk ik op. Dan sla ik een hand voor mijn mond, want als ze echt luistert gaat Nate straks nog echt wat doen bij me. Nee, dat zal hij heus niet. 'En nee, je irriteert me niet.. Hoewel. In ieder geval, jíj was degene die zei dat je moest werken.' Ik kijk opzij naar hem vanaf mijn bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ja paperassen op orde brengen.' mompel ik. Het leukste werkje ooit... hoor je het sarcasme? 'En nee de kamers zijn geluiddicht. Zou anders raar zijn he met het gekreun.' Ze zal ondertussen wel alweer weg zijn, naar Oliver of zo. Ik open de deur en de gang is inderdaad leeg. Ik loop door de gang naar mijn bureau nu. Ik laat me op de leren zetel vallen en pak de hoop blaren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O,' mompel ik dan. Dat had ik niet aan zien komen. Elke keer overrompelt Nate me weer met iets. Waarvoor heeft hij papierwerk? Voor de administratie van het werk dat binnenkomt? Ik slik een keer. Nate zegt dat de kamers geluiddicht zijn, wat eigenlijk ook wel logisch is. 'O,' zeg ik weer stompzinnig. Ik klink net een uitgemolken koe, hoe stom kan je reageren? HIj staat dan op en ik volg hem met mijn ogen. Hij opent de deur en ze staat er niet. Hij verdwijnt dan zonder nog iets te zeggen en ik zucht opgelucht. Ik sta op en sluit de deur achter hem, zodat het niet iets van een uitnodiging is of wat dan ook. Ik loop dan terug naar het bed en kijk er even naar. Daar ben ik daarstraks tot twee keer aan toe in verkracht. Ik voel me vies, alweer, maar ik heb geen zin om te douchen. Ik ga liggen op het bed en sla de deken over me heen. Ik draai me op mijn zij en probeer dan te slapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine García
    Ik loop naast Jake. 'Wat gaan we nu doen?' vraag ik dan aan hem. Ik voel dat hij heel erg ongerust is en dat maakt mij ook gelijk ongerust. Het voelt niet prettig aan en daarom probeer ik te denken aan wat mama gezegd heeft. Om de gevoelens van anderen gewoon uit te zetten, alsof het heel simpel is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leg mappen aan de kant. Elk meisje heeft een map. Die zitten ook in de computer maar als die crashed heb ik dit nog. Het is nodig zodat ik weet hoelang ze hier al zijn, dus wanneer ze vrij zijn, wat hun klasse is -van klanten-, en hoever de klanten met hen mogen gaan. De A-klasse is alles. Dan heb je nog een B-klasse, een C-klase en zo verder tot N. Nieuwelingen. Ik maak voor Leslie ook maar een dossier op maar kan nog niet zoveel invullen. Dan kijk ik naar de uitgaven. Eten en speeltjes enzo. Ik kan die laten verschijnen maar soms is het wel handig om eens naar die winkels te gaan. Je leert nieuwe dingen bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    O god :') ze krijgt een map :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jep ze hoort erbij xd en alle pooiers zien die documenten, de meisjes staan op een lijst zo als een meisje ontsnapt en ze word ergens gesignaleerd word ze terug gestuurd naar de pooier xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    O lord, Leslie komt nevernooitniet weg :') want als Jake haar bevrijdt dan kan ze alsnog weer teruggehaald worden :')

    Ik heb nog met Katherine gepost, voor Nate :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine García
    Ik loop naast Jake. 'Wat gaan we nu doen?' vraag ik dan aan hem. Ik voel dat hij heel erg ongerust is en dat maakt mij ook gelijk ongerust. Het voelt niet prettig aan en daarom probeer ik te denken aan wat mama gezegd heeft. Om de gevoelens van anderen gewoon uit te zetten, alsof het heel simpel is.


    Jake
    'Je mama is weggegaan met een taxi, een vriend van me werkt in dat taxibedrijf.' zeg ik. Ik heb ons erheen geflitst. 'Zac! Waar ben je!!' roep ik en niet veel later staat hij voor mij. 'He Jake!' begroet hij me grijnzend. 'Wie is dat?' vraagt hij dan. 'Mijn vriendin haar dochter.' zeg ik gewoon 'Heeft iemand van jullie 2 uur geleden een bruinharig meisje naar Cimmeria gebracht?' vraag ik hem. 'Ik ga even gaan vragen.' zegt hij en loopt even weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine García
    Jake legt uit wat we gaan doen en ik knik dan. We zijn dus nu bij een taxibedrijf. Jake roept ene Zac en ik sta gewoon stilletjes aan de kant, ik maak me zorgen om mama. Zac vraagt wie ik ben en Jake zegt dat ik de dochter van zijn vriendin ben. 'Katherine,' zeg ik er dan nog bij. Ik vind het fijn als ik gewoon bij mijn naam genoemd wordt en niet kind-van. De jongen gaat navragen of iemand een bruinharig meisje naar Cimmeria heeft gebracht. Dus zo heet de school dus. 'Waar kan mama zijn?' vraag ik aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie zou niet liegen over waar ze naartoe gaat dus volgens mij is er iets gebeurt.' zeg ik zachtjes.
    'Maar geen zorgen, we vingen haar wel. Wil je me een plezier doen en je papa bellen? Zeg hem dat Leslie verdwenen is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn poging om te slapen heeft effect, want ik val ook echt in slaap. Helaas komt er een nare droom.
    Ik lig vastgebonden op een bed, de kamer waarin ik lig herken ik niet. De deur gaat open en mijn ogen staan angstig. Het is Jake. Ik zucht opgelucht, maar zijn blik is donker. 'Hoe kón je?' vraagt hij dan aan me, walgend. Ik slik een keer en sluit mijn ogen. 'Ik deed het om jou te beschermen,' fluister ik, me proberend klein te maken. Mijn polsen doen pijn van de boeien, aan mijn lichaam zit dezelfde babydoll als die Nate kapot gesneden had. 'Hoer,' sist Jake tegen me. Hij loopt naar me toe en pakt mijn hoofd hardhandig vast met zijn hand. 'Jij bent niets waard, je hebt me verraden,' sist hij recht in mijn gezicht. Ik begin te huilen. Dit is niet wat ik gewild heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine García
    Hij zegt zachtjes dat hij denkt dat er iets gebeurd is. 'Misschien is ze wel gewoon een vriendin tegen gekomen?' zeg ik dan. 'En is ze daar blijven hangen?' Ik moet toch iets voorstellen, er mag gewoon niets met mama gebeurd zijn. Ik knik kleintjes als hij vraagt of ik papa wil bellen. 'Zal ik doen,' zeg ik zachtjes. Ik pak mijn gsm erbij en ga een klein stukje van Jake afstaan. Ik zoek naar de P van papa en klik het contact aan. De telefoon gaat over. Alsjeblieft, neem op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik maak de laatste dingen in orde en alles ligt weer proper. Ik zucht en ga even met mijn hand door mijn haren. Ik besluit naar oude filmpjes te kijken. Ik klik het eerste aan. Ze stond daar te lachen dat ze niet gefilmd wilde worden en ik bleef maar filmen tot de camera viel en we een kietelgevecht hielden. Ik glimlach en klik de volgende aan, zo gaat het een tijdje door en ik glimlach niet meer; Er is enkel gemis en tranen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schrik wakker en voel dat in het echt de tranen ook over mijn wangen glijden. Ik sla mijn armen dan om mijn knieën en leg mijn hoofd neer op mijn knieën, naar beneden. Mijn schouders schokken, want ik begin onverstoord te huilen. Het is weer een duidelijkmaker dat ik hier gewoon niet meer weg kom, of wanneer ik weg kom Jake me niet terug wilt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.