• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik zet het nog een standje hoger en voel dat mijn orgasme weer opbouwt. Ik kreun harder en harder.
    Straks moet ik weer om toestemming vragen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Hij zegt dat het zijn huis ik en ik knik. Ik begin verwondert te raken als hij zegt dat het mijn huis is nu. 'W-wat, waarom?' vraag ik dan met een glimlachje. Hij haalt spullen tevoorschijn en ik ben me er nog niet echt bewust van dat ik een engel ben. Dus ook niet dat ik het zelf kan, dingen laten verschijnen. Er komt dan een hondje aangedraafd en ik kniel neer. 'Ah! Hij is zo schattig,' zeg ik dan. Hij komt naar me toe en ik til hem dan op. Ik aai hem over zijn koppie. 'Kijk hoe lief!'

    Leslie Day
    Hij zegt dat het zwembad voor ons is en ik kijk Nate aan. Hij had gelijk toen hij zei dat hij ons goed behandelt.. Op het verkrachten na. En nu ook dit weer, een zwembad voor ons. En hij gaat mee voor mij, zodat ik niet alleen ben. Dan ineens komt het blondharige meisje in onze richting en die gaat aan Nate hangen en aan hem zitten. 'Hai Nate,' zegt ze dan met een glimlach tegen hem. Ze drukt een kus op zijn wang. Ik word dan meegetrokken en als ik achter me kijk zie ik dat het Jessica is. 'Zo, nieuweling,' zegt ze dan tegen me, ze klinkt minachtend. 'Je weet dat je hier niets bent? Een nul? En je helemaal niets kunt?' zegt ze tegen me en kijkt me gemeen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik zag hoe haar orgasme weer dichterbij kwam en beet op mijn lip.
    Haar kreunen vulden mijn oren en zij was het enige wat ik zag. Deze hele situatie geilde me zo hard op...
    Ik stond op en begon haar benen alvast los te maken, terwijl zij verder deed.
    Toen ze eenmaal los was, keek ik haar weer geil aan. Het was alsof ik mee wachtte op het moment dat ze zou komen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    'Amy laat me met gerust, ik heb nu geen zin en Jessica wees een beetje aardig tegen haar wil je! Anders gaan jullie nu meteen naar jullie kamers en jullie weten wat dat betekend.' zeg ik en duw Amy van me af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Ik ben geen superfan van Marco Borsato
    (ben eigenlijk geen fan van nederlandse liedjes, maar de zijne zijn wel goed)

    maar bij deze moet ik echt huilen steeds:


    die heb ik een keer gezongen op de basisschool, voor mijn klas :3

    En ik vind hem gewoon zo geweldig <3 vooral zijn liedjes van vroeger.

    Zoals; - zij
    - lopen op het water
    - engel van mijn hart
    - hart van een winnaar
    - speeltuin <--- die is zo mooi
    Dit is een lekker nummer; vrij zijn

    VRIJJJJJJJJJJJ ZIJN, ZE WIL ALLEEN MAAR VRIJJJJJJ ZIJN

    En eentje moet ik wel altijd om janken;
    waarom nou jij?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }Tja, afscheid nemen bestaat niet is ook zo'n typisch begrafenis nummer eh...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ax.. mag ik...?' vraag ik terug en kreun terug. Het kost me de grootste moeite om mijn hand niet weg te trekken omdat mijn clitje nu zo gevoelig is. Ik kreun harder en sluit mijn ogen terwijl ik mijn rug hol.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik moet nooit huilen om liedjes of films, ben ook niet zo snel bang bij film en vind van die games waarbij je mensen dood moet schieten altijd best leuk x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel me nu heel erg ongemakkelijk en ik moet me gewoon inhouden om te gaan janken. Ik wil een snerende opmerking terugmaken naar Jessica, maar Nate waarschuwt ze al dat ze moeten stoppen of anders terug moeten naar hun kamers. Ik weet niet wat dat betekent, maar zij blijkbaar wel aangezien ze afdruipen. Ik zwem terug naar Nate en ik bijt op mijn lip. 'D-dank je,' zeg ik zachtjes en kijk op naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ja." mompelde ik hees.
    Ik bleef haar aankijken. Het licht weerkaatste op de zweetdruppeltjes op haar lichaam en leken een soort aura om haar heen te vormen. Ze holde haar rug en daardoor stonden haar borsten fier vooruit. Ik kon het niet laten. Ik zetten een stap naar voren en begon zacht haar borsten te kneden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    Ik sla een arm om haar heen om haar even gerust te stellen.
    'Ze proberen altijd wel eens om mijn lieveling te worden.' zeg ik en rol met mijn ogen. 'Jammer voor hen heb ik het niet zoveel op met bitchen.' Ja lievelingetjes krijgen altijd meer vrijheid en zo. Maar dat zullen ze bij mij nooit worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kom terug luid klaar en hijg en tril. Ik zet de vibrator af en leg die naast me op het bed.
    Ik hijg uit. 'Op een of andere manier vond ik dat eens niet schaamtelijk.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en drukte een kusje op haar lippen.
    Ik ging naast haar op het bed zitten en liet haar nog even op adem komen, terwijl al mijn aandacht maar bleef hangen bij mijn veel te strakke boxer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nate slaat zijn arm om me heen en gek genoeg stelt het me iets meer gerust. Ik knik bij zijn uitleg en ik sla mijn ogen neer. Ik blijf gewoon bij hem zwemmen zodat zijn arm om me heen blijft. Ik glimlach kleintjes. 'Dat meisje dat je lievelingetje is zal wel blij zijn,' zeg ik met een klein lachje.
    Ik weet niet wat je er voor moet doen om zijn lievelingetje te zijn, maar ik hoop eigenlijk dat hij me gewoon met rust laat als ik niet zijn lievelingetje ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk even naar zijn boxer en grinnik. Ik begin hem zachtjes over zijn boxer te strelen.
    'Blijkbaar wond het je wel op he?' grinnik ik en kijk hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'