• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik wil wat te drinken, ik ben dorstig, dus veeg ik mijn tranen weg en ik hoop gewoon dat het niet meer te zien is dat ik gehuild heb. Ik probeer random deuren te openen, maar telkens als ik denk dat er een deur eindelijk open is, werkt die toch niet mee. Ik kom dan uiteindelijk in een of andere ruimte uit. 'Nate?' zeg ik dan, ik zie hem zitten en hij kijkt ergens naar, maar ik zie niet wat. 'Mag ik wat te drinken?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    Ik veeg snel mijn tranen weg als ik Leslie's stem hoor. Ik sta op en knik. 'Is water goed? Ik zal er gaan halen. Blijf hier.' Ik zet het filmpje op pauze maar zet het scherm niet uit. Ik loop met de sleutels weg naar de keuken.

Leslie Day
    Nate die vraagt of water goed is en voordat ik kan antwoorden is hij al weg. Ik vind het best, hij heeft tenminste niet gezien dat ik gehuild heb. Opgelucht haal ik adem. Mijn ogen vallen dan op het scherm en ik kan het niet laten om nieuwsgierig te zijn. Ik zet het filmpje verder en kijk dan naar het meisje dat ik in beeld zie, ze is echt heel erg mooi. Als ik niet hetero was geweest dan had ik het wel geweten hoor. Dan verschijnt Nate in beeld, hij is gelukkig, met haar. Wacht. Is dit Elena? Of hoe ze dan ook heet.

Nate
    Ik pak een glas en vul die met water. Ik pak nog 2 appels. Voor mij en voor Leslie als ze er zin in heeft en loop dan de gang terug op.
    'Nate! Vraagje. Raphael heeft gebelt, wie moet ik sturen.' vraagt Simon. 'Pak Amy maar.' zeg ik gewoon aangezien ze me daarnet heeft tegengehouden.

Leslie Day
    Ik kijk nog steeds naar het filmpje en ik hoor in eerste instantie niet dat Nate alweer aankomt naar de kamer toe. Dit komt doordat ik al mijn extra´s kwijt ben als menszijnde, ik kan dus niet beter horen dan mensen. Wanneer ik het wel doorheb zet ik het filmpje gelijk op pauze. En ga weer gewoon staan. Ik let niet op dat de stoel verschoven is en het filmpje nu ook verder staat dan daarstraks. Ik doe gewoon alsof ik niets weet.

Nate
    Ik loop de kamer terug binnen en kijk haar even aan. Ik kijk naar de stoel. Stond die daarnet ook zo? Ik weet niet meer. Ik geef haar het glas water en een appel. Ik bijt zelf in de andere appel en kijk even met een brok in mijn keel naar het scherm. He! Daar stond het niet. 'Leslie heb jij aan mijn computer gezeten?' vraag ik haar en kijk haar aan.

Leslie Day
    Nate komt terug de kamer in en hij kijkt me even aan, zou hij het geluid van het filmpje gehoord hebben? Hij kijkt dan naar de stoel, maar zegt er niets over. Hij geef me het glas en dan ook een appel. Ik neem er een klein hapje uit, hij is wel lekker, en ik spoel het weg met het water. Ik let nauwkeurig op Nate en dan vraagt hij ineens aan me of ik op zijn computer gezeten heb. Hij kijkt me aan en ik kijk dan gewoon naar mijn appel. 'Nee,' zeg ik rustig en ik neem nog een hap van mijn appel. Ik bedenk me hoe hij het kan weten... fuck. Hij staat natuurlijk nog verder dan hij stond. Ik slik de hap door en kijk dan weer Nate aan.

Nate
    Ik adem gewoon even in en uit en kijk nog even naar Elena's gezicht op het scherm. Ik sluit even mijn ogen en en klik het dan weg. Ik ga echt niet verder kijken als zij er bij staat, want dan ga ik zeker weten terug beginnen huilen.

Leslie Day
    Ik haal zachtjes opgelucht adem als hij er niet over door gaat en hij sluit het scherm. Ik neem nog onschuldig een hapje van mijn appel en kijk dan weer even naar Nate. 'Wat krijg ik ervoor terug?' vraag ik dan vanuit het niets. 'Dat ik je gered heb van Amy.' Ik drink wat water.

Nate
    'Wat wil je ervoor terug,' zeg ik en kijk haar aan. Ik bijt nog een stukje uit mijn appel. Ik knabbel erop terwijl ik op haar antwoord wacht.
    Plots gaat de telefoon. Ik rol met mijn ogen en laat hem afgaan Simon pakt daar wel op. 'Zeg maar.'

Leslie Day
    Hij vraagt wat ik ervoor terug wil hebben, nu moet ik nog gaan nadenken ook, maar goed. Ik moet er mijn voordeel uithalen. 'Ik wil geen klanten,' zeg ik dan met een neutraal gezicht. Ik eet weer verder van de appel, Nate heeft de telefoon laten gaan. Ik vraag me af of de andere meisjes normaal ook zo vaak bij nate zijn.

Jaimes schreef:
    Katherine García
    Hij zegt zachtjes dat hij denkt dat er iets gebeurd is. 'Misschien is ze wel gewoon een vriendin tegen gekomen?' zeg ik dan. 'En is ze daar blijven hangen?' Ik moet toch iets voorstellen, er mag gewoon niets met mama gebeurd zijn. Ik knik kleintjes als hij vraagt of ik papa wil bellen. 'Zal ik doen,' zeg ik zachtjes. Ik pak mijn gsm erbij en ga een klein stukje van Jake afstaan. Ik zoek naar de P van papa en klik het contact aan. De telefoon gaat over. Alsjeblieft, neem op.

Nate
    'Geen klanten.' herhaal ik haar en denk even na. 'Oke geen klanten. Dan heb je 2 keuzes. 1 je krijgt geen klanten maar dan kom je wel in de K-klasse in plaats van de N-klasse. Met andere woorden, alleen de jongens hier kunnen je gebruiken. Of en ik kan niet geloven dat ik dit zeg, je word mijn lievelingetje en ik kan je in bescherming nemen, en je hebt met niemand anders seks dan ik, maar dan ben je wel van mij, wat inhoud, dat je in mijn kamer zelfs slaapt.'

Leslie Day
    Hij herhaalt me en stemt dan in. Ik wil al juichen, maar dan gaat hij verder met praten. Hij zegt iets over klasses en ik weet niet waar de N voor staat of de K. Maar hij is nog niet uitgepraat. Hij gaat verder en ik bijt op mijn lip als hij zegt dat ik zijn lievelingetje kan worden. Ik weet wat hij daarover gezegd heeft. 'Worden de anderen dan niet jaloers?' vraag ik aan hem, maar ik kan mezelf wel gelijk voor mijn kop slaan. 'Eh, doe maar dat laatste. Bescherming enzo, nah, klinkt het best.' Ik slik een keer, ik vraag me dan alsnog af hoe vaak ik seks met hem moet hebben, ik hoop eigenlijk zo min mogelijk.

Nate
    Ik glimlach lichtjes en zucht. 'Ik weet wel dat je hebt zitten kijken trouwens. Nu even de waarheid. Heb je enkel naar dat filmpje gekeken of nog rondgesnuffeld.' zeg ik en glimlach even geruststellend.