• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij begint dan ineens weer over het filmpje, maar hij glimlacht aan het einde, dus dat stelt me gerust. 'Alleen dat filmpje,' geef ik dan toe. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en om mezelf een houding te geven neem ik een hap van mijn appel. 'Wat houdt het in, dat ik alleen van jou ben?' vraag ik dan. Ik wil gewoon weten wat me te wachten staat. Wat hij allemaal met me kan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dat niemand anders aan je mag komen, maar wees gerust, ik ben geen fan van hardcore of zo. En je hebt zelf ook een beetje meer zeggenschap in wat je wil doen tijdens de seks en wat niet. Bijvoorbeeld over pijpen en zo. En dat respecteer ik dan gewoon.' Ik eet nog een stukje van mijn appel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik dan, ten teken dat ik het begrijp. Ik zal wel niet kunnen weigeren, voor de seks. 'Oké,' zeg ik dan. Ik eet mijn appel op en gooi het klokkenhuis weg. Dan drink ik ook mijn glas leeg en zet die neer op zijn bureau. 'Ik ga weer naar mijn kamer, dank je voor het eten en drinken,' zeg ik dan en ik draai me om en loop weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze snapt het nog niet helemaal. Ik zucht en sta recht. 'Leslie!' zeg ik luid en haal haar in. 'Ik zei toch dat je bij mij slaapt? In mijn kamer. Wel dan, dat betekend dat dat nu ook je kamer is he.' Ik pak haar hand vast om haar mee te nemen naar mijn slaapkamer. Ik neem haar terug mee naar het bureau en neem haar mee door de deur links daar. 'Dit is mijn slaapkamer' zeg ik gewoon. De ramen kunnen niet opengemaakt worden en er staat naast een bed en zetels, een bubbelbad, een grote boekenkast, en een stereo in de kamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk achterom als Nate ineens luid mijn naam zegt en ik word gelijk alweer bang, ik denk terug aan mijn nachtmerrie van daarstraks. Hij haalt me in en kijkt me dan aan. O, dus ik ben ook in de tussentijd in zijn kamer. Zo kan hij zeker me gebruiken wanneer hij wil. Hij pakt dan mijn hand vast en neemt me ergens mee heen. Ik kan niet anders dan hem volgen en we gaan via het bureau naar een andere kamer. Die ziet er echt heel anders uit dan degene waarin ik verbleef. 'O, oke, begrepen,' zeg ik dan. Ik loop naar het bed en ga daar dan op zitten. 'Voor de rest nog regels?' vraag ik dan. Ik kan maar beter meewerken, anders breng ik mezelf in de problemen. Al meer dan ik gedaan heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Niet echt, neus gewoon niet rond in mijn kantoor.' zeg ik gewoon. Ik loop naar mijn kantoor terug en trek de deur dicht achter me. Ik ga terug in mijn stoel zitten en kijk verder naar het filmpje vanaf het moment ik gestopt was. Ik hoop nu gewoon dat Leslie in de kamer blijft aangezien er weer een paar tranen naar beneden rollen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik na zijn woorden. 'Oke, ik blijf wel gewoon hier en als ik die kant op kom, dan klop ik wel,' zeg ik. Aangezien ik namelijk niet wil dat hij een reden heeft om boos op me te zijn. Hij verdwijnt weer zijn kantoor in en ik besluit dan gewoon te kijken wat deze kamer me allemaal te bieden heeft. Er staat een boekenkast, bubbelbad, stereo, het bed en de zetels. Ik sta op en loop naar de stereo. Er zit van die zwoele muziek in en ik frons even. Dan maar de radio. Ik zoek even op dat ding en zet die dan om. Zo, dat is beter. Misschien dat ik Nate wel om een gitaar kan vragen.. Maar dat kan ik beter niet vandaag doen. Anders vraag ik zo veel. Ik ga gewoon weer op bed liggen, aangezien ik best moe nog ben. Ik zing zachtjes mee met de muziek, ik wil niet dat Nate me hoort zingen, en word vanzelf steeds meer moe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Na een tijdje stop ik naar filmpjes kijken en ga weer aan het werk. Ik pak Leslie's mapje terug en vul er nu wat dingen in; Geen klanten. Lieveling. Ik stop het terug en op dat moment komt Oliver de kamer ingelopen. 'Nate, ik zoek een meisje van de E-klasse voor een klant.' 'Voorkeuren?' vraag ik. Van haarkleur en zo. 'Pittig en zwartharig. Ik pak de map van de E-klasse en ga de namen en foto's af. 'Ga Jasmine maar halen.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan maar net voorkomen dat ik in slaap val met de gedachte dat ik anders misschien weer een nachtmerrie krijg. Ik schiet overeind en sper mijn ogen open. O fuck. Straks krijg ik een nachtmerrie.. En ik praat in mijn slaap. Fuck. Nu ik er weer aan terug denk, voel ik me gelijk weer rot. Jake noemde me een hoer in mijn droom. Nachtmerrie eigenlijk. Ik slik een keer en loop dan naar de stereo om die wat harder te zetten, muziek helpt altijd. Ik begin gewoon normaal mee te zingen, richting de stereo en sta met mijn rug naar de deur toe. Ik wil me even alleen voelen, gewoon in mijn eigen, veilige bubbel. Ik zing zoals ik altijd zing, op mijn best. En Nate heeft toch gezegd dat de kamers geluiddicht zijn... Dus dan zal hij dit heus niet kunnen horen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik sta recht en zucht. Ik moet maar eens naar de videokamer gaan, Leslie weet wel wat ze moet doen als ze me zoekt. Ik slenter door de gangen naar de videokamer en duw de deur open. Simon kijkt op. 'Iets interessants gezien?' vraag ik hem. 'Naast het gevecht van twee meisjes? Niets eigenlijk.' Ik rol mijn ogen. Serieus moeten die bitchen altijd vechten?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach kleintjes als het nummer is afgelopen op de radio, het voelt gewoon voor het moment even goed. Alsof ik thuis ben. Alsof wanneer ik me nu zou omdraaien, Jake daar zou staan. Ik draai me om, de kamer is leeg. Leeg qua mensen, op mij na. Voor de rest staan er spullen die geen troost bieden en om te vermaken. Hm, misschien dat ik verder kan ontspannen als ik in het bubbelbad ga? Maar dan moet ik wel naakt zijn... Ik heb die bikini namelijk niet hier nu. Ik twijfel. Hoe groot is de kans dat Nate al weer terug komt van 'werk'. Weet ik veel wat hij nu doet. Misschien zit hij nog wel in de kamer hiernaast. Ik besluit dan toch maar dat ik ontspanning wil. Hangen hier camera's? Anders kan ene Simon me zo bekijken.. Nee, vast niet in Nate's kamer. Ik trek het shirtje over mijn hoofd. Dan zet ik het bubbelbad alvast aan. Mijn jeans volgt dan en ik voel eerst of het water wel lekker is. Het is prima en ik breng mijn hand dan naar mijn rug, klik mijn beha los en die valt voor me op de grond. Dan doe ik mijn slipje uit en ik stap dan in het water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Wie heeft er nu niets te doen? Van de jongens?' vraag ik Simon. 'Nathaniel en Javier, hebben nu een break.' zegt hij en ik knik. 'Dus er staat iemand bij het fitnessen en het zwembad en zo?' vraag ik voor de zekerheid. 'Ja.' 'Oke, zeg als je iemand tegenkomt dat de Nieuwelinge verboden terrein is.' Simon kijkt me nu vreemd aan. 'Jij was toch tegen lievelingetjes?' 'Ja maar zij is nu een uitzondering op de regel en ze heeft toch al ruzie met Amy en Jessica zonder dat ze iets deed door gewoon met me te zwemmen.' merk ik verder op en hij knikt en doet verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naw o 3o Nate is een schatje o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oki? xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik leg mijn hoofd op zo'n steun ding en sluit dan mijn ogen. De bubbels heb ik aangezet en zorgen ervoor dat ik iets meer kan ontspannen. Mijn spieren worden slapper en mijn gedachten hebben geen kans. Het is niet zo geweldig als Jake zijn massage's, maar dit is in ieder geval tenminste nog iets. En tot nu toe is er nog niemand binnen gekomen, gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.