• Hellow, :3

    Ik ben bezig met een nieuwe story die valt onder: ''Fanfiction'' :)
    Namelijk met: Cody Simpson <3
    De titel is: ''Unknown Love''

    Hier onder staat een beschrijving van mijn verhaal:

    Marissa gaat in haar zomervakantie, samen met haar ouders en kleine broertje, naar Australié. Daar ontmoet ze haar vakantieliefde Cody, waarmee ze een leuke tijd beleeft. Het afscheid valt zwaar, maar toch zal ze weer haar normale leven in Nederland moeten oppakken. Als ze eindelijk door de moeilijke tijd is heen gekomen en alles een plekje heeft kunnen geven, gebeurt het onvoorstelbare... IEDEREEN heeft het over haar vakantievriendje Cody! Maar waarom? Marissa gaat op onderzoek uit en vindt een verbazingwekkend antwoord. Cody is namelijk hét nieuwe popuaire tieneridool onder de meiden geworden. In de tussentijd weet helemaal NIEMAND dat Marissa, een relatie heeft gehad met Cody. Als Cody een concert geeft in Nederland ziet Marissa haar kans schoon. Ze MOET en zal hem nog eens zien! Ze wilt namelijk graag antwoorden op de vragen, die al die tijd al door haar hoofd spoken. Weet hij nog wie ze is? Betekende zij toch niet zo veel voor hem, als hij voor haar? Is het wel helemaal afgesloten? Maar durft ze dat eigenlijk wel aan...?


    Lijkt het je wat? Je kunt het hier lezen ---> http://www.quizlet.nl/stories/106176/-unknown-love---cody-robert-simpson/

    Xx. Yourself

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 1:32 ]


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    :) misschien lijkt het mij wat


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik ga het proberen, maar ik beloof niks. Ik heb het niet zo op Cody Simpson.


    •*• Lululu •*•

    Oke, dankjewel jullie! :D
    En dat maakt niet uit hoor :P
    xx.


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3