• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik rol met mijn ogen en zwem naar de rand. Ik ga op de rand zitten en observeer haar even.
    'Dat waren Oliver en Nathaniël, twee vrienden van me. Je weet wel die meisjes die 4-5 klanten krijgen? Amy en Jessica zijn zulke meisjes.' zeg ik. De rest kan ze zelf wel invullen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Wanneer dat zover is kan hij altijd naar buiten,' zegt Daniël dan en dat vind ik echt een slim idee. We eten gewoon verder en als ik klaar ben pakt Daniël mijn bord weg en ik glimlach naar hem. Hij zegt dat hij me iets wil laten zien en ik frons even maar laat me meetrekken door hem. We komen in een badkamer. Wat wil hij laten zien, een bad? Een douche? Maar hij zet me dan voor de spiegel en ik kijk naar mezelf. Ik zie er anders uit. Alsof mijn haren meer kleur hebben, mijn rondingen mooier zijn en ik zelf ook mooier ben. Ik word er gewoon stil van en ik begin het me langzaam te beseffen, ik ben een engel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LIZL! SKY MAG NU BIJ DE ENGELEN 8D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nate zwemt weg van me en ik volg hem even met mijn ogen, maar ik kijk weg als hij echt naar mij kijkt. Ik zwem een stukje weg van de kant en Nate verteld over Jessica en Amy. 'G-geilen zij hierop?' vraag ik dan met grote ogen. Ik kijk Nate aan en kan de walging niet uit mijn gezicht houden. Voor de zekerheid blijf ik nu iets uit de buurt van Nate, zodat hij niet ziet hoe ik erover denk. Ook draai ik mijn rug naar hem toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ze fronst even als ik zeg dat ik haar wat wil laten zien maar ze liet zich meetrekken, wanneer ze voor de spiegel staat kijkt ze naar zichzelf en is ze stil en denk ik dat ze het nu ook beseft. Ziets was niet echt te verwoorden als je het nog niet zelf besefte. 'Wat denk je?' Vraag ik vervolgens na even stil te zijn geweest en naar haar te hebben gekeken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    'Je mag er van walgen hoor.' zeg ik gewoon als ze haar omdraait. 'Ik heb ze overgekocht. Dus zij doen dit al jaren. Blijkbaar wend het voor hen. Ik laat mijn meisjes meestal na een paar jaar gewoon vrij, aangezien ze toch een leven verdienen. Maar sommigen verkopen ze dan gewoon door of vermoorden ze omdat ze te ernstig beschadigd zijn.' Nu ik erover nadenk, behandel ik ze echt wel goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël vraagt me wat ik denk en ik blijf naar mezelf kijken. 'Ik ben een engel,' zeg ik zachtjes. 'En ik ben verandert, qua uiterlijk. Alsof alles perfecter lijkt te zijn.' Een kleine lach rolt over mijn lippen. 'Maar ik ben niet perfect.' Ik kijk dan opzij naar hem en bijt op mijn lip. 'En ik mag toch hopen dat het leven me nooit verveeld,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Anders zal ik daar nog lang mee zitten.'

    Leslie Day
    Ik hoor achter me Nate's stem en als hij zegt dat ik er van mag walgen haal ik mijn schouders op. Ik zwem verder van Nate weg en dobber dan gewoon een beetje op mijn rug terwijl ik naar het plafond kijk. Hij vertelt wat over ze. 'Ach, ik leef toch voor altijd, wat maakt die paar jaar dan oud,' mompel ik. Maar dan bedenk ik me dat als ik gewoon voor altijd leef en ik niet van uiterlijk verander hij altijd wat aan me heeft..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze zwemt van me weg en ik draai me iets naar Javier om. 'He Jav? Wie zit er nu in de videokamer?' vraag ik hem. 'Simon.' zegt Javier en ik knik. Goed om te weten. Ik laat een strandbal verschijnen en gooi die de lucht in en sla erop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij reageert niet meer op me en ik hoor hem aan Javier vragen wie er in de videokamer is. Ik hoor weer een nieuwe naam. Dus tot nu toe zijn hier.. Nate zelf, Javier, Nathaniël, Oliver en Simon. Ik slik een keer, vijf jongens. Zijn ze allemaal demonen? Ik denk het wel eigenlijk. Ik hoor dan iets en kijk op. Nate heeft een strandbal en slaat die weg. Ik zwem er in de richting voor en klem mijn armen omheen zodat ik blijf drijven. Ik kijk Nate aan en laat dan snel mijn armen wat meer ontspannen als ik merk dat zo mijn borsten dichter naar elkaar toe gaan en dus groter lijken. 'Wil je de bal terug?' vraag ik dan aan Nate, een klein glimlachje schiet over mijn lippen. 'Mag niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik grinnik. 'O waarom niet?' vraag ik haar dan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik duik onder water en zwem naar haar toe.
    Ik pak haar been vast, trek haar iets onder en pak de bal af. 'Ik heb hem weer.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij grinnikt en vraagt dan waarom niet. Ik zie hem onderwater duiken, maar ik zie niet waar hij zwemt. Ineens gil ik, als hij me bij mijn been pakt en naar onderen trekt. Ik ben de bal dan kwijt en ik kom weer goed bovenwater. Ik pruil naar Nate. 'Dat is niet eerlijk, ik zag je niet aankomen,' zeg ik dan met een zielig gezicht. Ik zet me dan af op de grond van het zwembad en spring richting de bal. Ik heb die dan beet en ik kijk Nate aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik grinnik en probeer de bal onder haar vandaan te trekken.
    'Mijn bal!' zeg ik lachend. Dit zijn de dingen die ik wel gemist heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Daniël vraagt me wat ik denk en ik blijf naar mezelf kijken. 'Ik ben een engel,' zeg ik zachtjes. 'En ik ben verandert, qua uiterlijk. Alsof alles perfecter lijkt te zijn.' Een kleine lach rolt over mijn lippen. 'Maar ik ben niet perfect.' Ik kijk dan opzij naar hem en bijt op mijn lip. 'En ik mag toch hopen dat het leven me nooit verveeld,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Anders zal ik daar nog lang mee zitten.'



    Daniël
    'Ik ben een engel' Zegt ze zachtjes, 'En ik ben verandert, qua uiterlijk. Alsof alles perfecter lijkt te zijn.' Zegt ze en ik hoor haar kort lachen, 'Maar ik ben niet perfect.' Zegt ze dan en ik loop naar haar toe. 'Dat ben je wel en dat ben je ook altijd geweest, waarom denk je dat je dat niet bent?' Vraag ik haar, ze moest toch wat vertrouwen in haarzelf hebben. 'En ik mag toch hopen dat het leven me nooit verveeld, Anders zal ik daar nog lang mee zitten.' Zegt ze met een kleine glimlach, 'Natuurlijk niet, ik ben bij je.' Zeg ik me een lach, 'En je hebt een prachtige dochter, die nu al van je houd' Zeg ik en druk een korte kus op haar lippen en kijk haar dan weer aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik speel gewoon met hem mee, in de hoop dat hij gunstig gestemd is en mij zoveel mogelijk met rust laat.
    Hij zegt lachend, 'Mijn bal!' En probeert hem weg te trekken. Ik klem mijn armen er stevig omheen, maar Nate is veel sterker dan ik aangezien ik mijn krachten niet kan gebruiken.
    'Nouuuu, Nate! Dat is niet eerlijk,' zeg ik lachend. Ik zorg er gewoon voor dat de bal helemaal tussen mijn armen en benen geklemd zit, het deert me niets dat Nate's handen nu dicht bij mijn lichaam zijn, hij is toch gefixeerd op de bal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik ga over haar heen liggen om de bal onder haar vandaan te trekken.
    Ik ben me bewust ervan maar probeer nu gewoon de bal af te nemen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'