• Misschien dat jullie het al gehoord hadden, van die Britse vrouw die helemaal boos werd in de tram over dat er de laatste tijd heel veel donkere mensen in Engeland wonen (ofzo) en helemaal begon te schelden terwijl iemand dat had gefilmd. Ik had dus net dat filmpje gekeken en jezus, ik zat serieus met grote ogen te kijken. En die donkere jongen achter haar flipt ook helemaal maar wordt tegen gehouden om haar niet aan te vallen.
    Echt damn, jullie moeten het filmpje maar even kijken:


    (De vrouw is trouwens opgepakt)


    As travars

    o.o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ongelofelijk, ik denk niet dat die vrouw dat kind ooit goed zal kunnen opvoeden als ze altijd zo is!

    Volgens mij is die vrouw ook onder invloed van iets, ze doet de hele tijd raar met haar mond.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 21:30 ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ach gut, dat arme kind.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    :S

    JustHateLove schreef:
    Ongelofelijk, ik denk niet dat die vrouw dat kind ooit goed zal kunnen opvoeden als ze altijd zo is!

    Volgens mij is die vrouw ook onder invloed van iets, ze doet de hele tijd raar met haar mond.


    Veel heb ik niet verstaan, alleen véél fack you - fack -


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil dat kindje nu een helle dikke knuffel geven., (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Onrespectvol. Dat kind zouden ze bij haar weg moeten halen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Respect is ver te zoeken.


    Let the Night embrace you

    O MIJN GOD.
    Meer heb ik echt niet te zeggen.. Behalve dat dát wijf serieus gestoord is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit mens is duidelijk onder invloed.

    Het ergste vind ik nog wel dat ze dit allemaal schreeuwt en roept terwijl ze haar zoontje op schoot heeft. Die krijgt totaal het verkeerde beeld en neemt dit (ongemerkt) allemaal over. Kleine potjes hebben grote oren, zeggen ze weleens..


    ars moriendi

    Negligible schreef:
    Onrespectvol. Dat kind zouden ze bij haar weg moeten halen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Notredame schreef:
    Dit mens is duidelijk onder invloed.

    Het ergste vind ik nog wel dat ze dit allemaal schreeuwt en roept terwijl ze haar zoontje op schoot heeft. Die krijgt totaal het verkeerde beeld en neemt dit (ongemerkt) allemaal over. Kleine potjes hebben grote oren, zeggen ze weleens..


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Skrill3x schreef:
    Ik wil dat kindje nu een helle dikke knuffel geven., (cat)

    Okee stiekem is dat best grappig :S
    Maar het is niet normaal dat ze dat zomaar doet met al die kleine kinderen erbij...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat een zeer respectloze vrouw. Die had ik al compleet platgeschreeuwd.


    your eyes are like stars in the night.