• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik antwoord niet op haar eerste vraag. Mijn ogen vernauwen zich een beetje bij de 2de vraag.
    'Dan mogen ze een tijdje met een gebroken arm of been rondlopen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Geef antwoord,' zeg ik tegen Nate. 'Fysiek of mentaal?' Doordat Nate me zoveel geeft, heb ik het gevoel dat ik meer kan maken. Ik glimlach bij wat hij wel zegt. 'Dan zou ik het bijna uit gaan lokken,' grijns ik. Het idee dat ze iets breken, vind ik totaal niet erg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik moet jouw geen antwoord geven, en probeer het maar niet, want als jij het uitlokt breek ik je arm ook. Zoals ik zei ze hebben de toestemming van beiden nodig.' zeg ik met een scherp kantje. Ik pak mijn boek terug op en lees verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Wat maakt het uit als ik het weet? Ik kan er toch niets aan veranderen,' breng ik ertegen in. Ik heb mezelf afgedroogd en trek dan snel de kleren aan. Als ik aangekleed ben loop ik richting Nate. 'En ik ben toch je lievelingetje?' Ik kijk hem liefjes aan. 'Dan mag ik toch dingen weten?' Dat hij zei dat hij mijn arm zou breken als ik het zou uitlokken bevalt me totaal niet. 'En denk je nou echt dat ik het uit zou lokken als ze dan aan me gaan zitten? Hallo, ik ben niet gek.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Daar reken ik op.' zeg ik met een glimlachje. Nog een reden waarom Amy het niet kon worden.
    Ik zou te veel haar arm moeten breken. Ik druk een kus op Leslie's wang en ga weer verder met lezen. 'Ik weet nog niet welke pijn ik doe. Mentaal of Fysiek. Bij mij was het Mentaal.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt met een glimlachje dat hij daar op rekent. 'Vertrouw je me?' Vraag ik dan aan Nate, ik ben er nieuwsgierig naar. Hij drukt dan een kus op mijn wang en leest verder. Ik ben bij hem gaan zitten. 'Het heeft toch te maken met Elena?' Vraag ik zachtjes en voorzichtig aan hem. 'En als het mentale pijn is dan denk ik dat ze iets met elkaar hadden terwijl ze jouw verloofde was. Klopt dat?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ja ik vertrouw je, al denk ik dat ik daar nog spijt van ga hebben maar ok.' Er komt een grimas op mijn gezicht.
    'Ongeveer juist.' fluister ik zachtjes. 'Hij heeft haar gebruikt en de avond voor de bruiloft...' Ik schud mijn hoofd. Het doet te veel pijn om er zelf aan terug te denken, laat staan het te zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik reageer zo


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ellie? Katherine is naar Nick aan het bellen.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jaimes?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij me vertrouwd. 'Hm, ik ben niet zo van het vertrouwen beschamen,' zeg ik dan. 'Hoewel ik bij jou best wel het recht heb om het te beschamen.' Ik houd me echt niet in met mijn woorden. Hij praat dan verder en zegt dat ik zo ongeveer juist heb. Het doet hem pijn, dat zie ik aan hem, en daarom sla ik mijn armen om hem heen. Jake heeft hem echt pijn gedaan. 'Je hoeft er niet over te praten,' zeg ik zachtjes. Ik vind het niet onbegrijpelijk dat ik gewoon zo doe tegen Nate. Zo aardig, begrijpend. Dat komt omdat ik het goede zie in mensen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate S.
    Ik leun even tegen haar aan en herpak me dan. 'Wil je nog iets?' vraag ik haar. 'Bepaalde boeken, cd's?' vraag ik haar dan en zucht.
    Het is alweer avond aan het worden ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij leunt tegen me aan om zichzelf er even in te verliezen, maar dat moment is van korte duur. 'Is het mogelijk om een gitaar te krijgen?' Vraag ik aan Nate. Muziek is hier mijn enige redding en de gedachte aan dat Jake me komt redden zodra hij dat filmpje gezien heeft. Dat hoop ik dan toch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik laat een gitaar voor haar verschijnen en zucht. Ik voel me moe. Ik kleed me uit op mijn boxeren kruip onder de lakens in mijn bed. Ik leg mijn hoofd op het kussen en staar wat voor me uit. Naar haar foto dieop mijn nachtkastje staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij laat een gitaar verschijnen en ik word er echt blij van. Gelijk speel ik een paar akkoorden. Ik zet de gitaar dan weg aangezien Nate in bed gaat liggen. Zelf ben ik ook moe dus besluit ik me om te kleden. 'Eh, Nate, de babydoll ligt nog op de andere kamer,' merk ik op. 'Kan ik die even gaan halen?' Ik ga er namelijk van uit dat ik daarin moet slapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.