• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine García
    'Wat is er aan de hand dan? En waar ben je nu?' vraagt papa aan me. 'I-ik weet het niet,' zeg ik met een hapering in mijn stem. 'Jake en ik zouden gaan winkelen en mama zou naar tante gaan, tante Luna, en ze zou een taxi nemen zodat wij met de auto konden. Alleen ze is nooit aangekomen en het is nu al twee uur later en we zijn bij het taxibedrijf nu.' En dat allemaal in één adem.


    Nick
    'I-ik weet het niet,' Andwoord ze met een hapering in haar stem. 'Jake en ik zouden gaan winkelen en mama zou naar tante gaan, tante Luna, en ze zou een taxi nemen zodat wij met de auto konden. Alleen ze is nooit aangekomen en het is nu al twee uur later en we zijn in het taxibedrijf nu.' Zegt ze in één adem. 'Rustig maar, ik kom er aan en help Jake dan wel met het zoeken naar mama' Zeg ik en hang dan op en stop mijn mobiel in mijn zak om vervolgens naar mijn slaapkamer te lopen en een t-shirt aan te trekken en mijn jas. 'Ik moet even weg, volgensmij is er iets aan de hand.' Zeg ik dan tegen Hayden. 'Ben zo snel mogelijk terug' Voeg ik er aan toe en laat me dan verschijnen in het taxibedrijf en kijk om me heen. Geweldig, in een keer goed gegokt. Ik zie Katherine en Jake staan, Katherine een eindje van Jake af en loop naar ze toe.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 15:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Hmm.. Nog even en ik kan hetzelfde zeggen over jouw' Zeg ik met een grijns wanneer ze zegt dat dat te merken is en me oudje noemt.
    Blijkbaar is het plots twee tegen een aangezien Lizz aan Sky's kant lijkt te staan. Sky kijkt verwondert naar haar als ze een geluidje maakt dat nu al best veel op lachen lijkt 'Ze lijkt het al zo goed te begrijpen, terwijl ze pas vier dagen oud is,' Zegt Sky vervolgens zachtjes en met een trotse moeder. 'Hmm.. Nog even en het is echt twee tegen een, hopelijk staat dan in iedergeval de hond aan mijn kant' zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine García
    Papa stelt me iets gerust en zegt dat hij eraan komt om Jake te helpen met zoeken naar mama. Ik knik, maar dat heeft natuurlijk geen zin, papa ziet me namelijk niet. Ik stop de mobiel weg en bijt zenuwachtig op mijn lip. Ik kijk om me heen om te zien of papa er al aan komt en als ik hem aan zie komen loop ik naar hem toe en geef ik hem een knuffel, dat heb ik gewoon even nodig. Ik kijk hem dan aan. 'Ik ben bang, papa,' zeg ik zachtjes. Ik weet niet waar mama is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik moet gaan, Nederlands verslag en KCV project maken D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    'Maar jij zal altijd ouder blijven dan ik,' knipoog ik naar Daniël. Hij heeft Lizz nog steeds in haar armen en het is echt aandoenlijk. 'Hmm.. Nog even en het is echt twee tegen een, hopelijk staat dan in iedergeval de hond aan mijn kant,' zegt Daniël dan en ik moet er echt om lachen. 'Nu je over die hond spreekt, waar is die? En moeten we hem dan geen naam geven?' Ik kijk even om me heen of ik die hond zie, maar volgens mij heeft hij de benen genomen.

    [Ik kan af en toe reageren :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Katherine loopt naar me toe en geeft me een knuffel en kijkt me vervolgens aan. 'Ik ben bang, papa' Zegt ze dan zachtjes, 'Het komt wel goed, Jake en ik zoeken wel uit wat er gebeurt is.' zeg ik geruststellend en strijk haar haar achterover na een beetje te zijn gebukt zodat ik op ooghoogte met haar ben. 'Ze is vast ergens blijven hangen of verdwaald geraakt of iets dergelijks' Zeg ik en kijk vervolgens even naar Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    Sky moet lachen en vraagt vervolgens waar de hond is en of we hem dan niet een naam moeten geven. Ik fluit een keer op mijn vingers en zie binnen no-time de hond weer binnen dribbelen. 'Jij wilde hem houden, dus jij mag hem een naam geven' Zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Nooit gedacht dat de stoere Axton van zoveel maanden geleden zo onderdanig zou worden.
    Ik ga over hem hangen en denk na. 'Je komt niet klaar voor ik je toestemming heb gegeven.' zeg ik iets bevelend. Ik pak zijn lid vast en begin hem af te trekken. 'En enig geluid maken is verboden, behalve als je me om toestemming vraagt.'

    }reageer zo ff{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kijk even Nick aan maar als snel staat die vriend van me (ben zn naam vergeten!!!) weer bij ons. 'Ja dat meisje was mee met een van onze taxis. De taxi kreeg pech en er stopte een auto en er stapte een gast uit. Blijkbaar kende ze hem en ze is ingestapt bij hen.' Ik frans even.'Dankje.' zeg ik dan en kijk naar Nick en Katherine. 'Misschien gaan we beter even terug naar het huisje. De mogelijkheden overlopen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake
    'Je mama is weggegaan met een taxi, een vriend van me werkt in dat taxibedrijf.' zeg ik. Ik heb ons erheen geflitst. 'Zac! Waar ben je!!' roep ik en niet veel later staat hij voor mij. 'He Jake!' begroet hij me grijnzend. 'Wie is dat?' vraagt hij dan. 'Mijn vriendin haar dochter.' zeg ik gewoon 'Heeft iemand van jullie 2 uur geleden een bruinharig meisje naar Cimmeria gebracht?' vraag ik hem. 'Ik ga even gaan vragen.' zegt hij en loopt even weg.


    Hij heet Zac :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine García
    Papa stelt me dan gerust en streelt een keer geruststellend over mijn haren. 'Laten we dat hopen,' zeg ik zachtjes, als hij zegt dat ze vast verdwaald is geraakt of iets. Die Zac komt dan terug en zegt wat tegen Jake. Ik luister mee, niet dat ik er iets over kan beslissen, maar ik wil wel weten of hij iets over mama weet. Jake stelt dan voor om terug te gaan naar het huis. Ik knik gewoon een beetje, ik wil graag naar huis. Naar mijn oude huis, bij de engelen, maar dat zeg ik niet hardop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik beet hard op mijn lip om niet te kreunen.
    Ik sloot geconcentreerd mijn ogen en klemde het deken in mijn vuisten, terwijl het genot al door me heen golfde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik kijk even Nick aan maar als snel staat die vriend van me (ben zn naam vergeten!!!) weer bij ons. 'Ja dat meisje was mee met een van onze taxis. De taxi kreeg pech en er stopte een auto en er stapte een gast uit. Blijkbaar kende ze hem en ze is ingestapt bij hen.' Ik frans even.'Dankje.' zeg ik dan en kijk naar Nick en Katherine. 'Misschien gaan we beter even terug naar het huisje. De mogelijkheden overlopen.'


    Nick
    Katherine leek iets anders te willen, al wist ik niet presies waar ik dat aan zag. Ik zou het haar wel vragen wanneer alles weer een beetje 'normaal' was, blijkbaar moest het steeds uit te hand lopen. 'Ken jij iemand die haar een lift aan zou bieden maar dan vervolgens iets anders met haar doet?' Vraag ik dan aan Jake voordat ik mezelfd en Katherine laat verschijnen in het huis van Jake en Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kijk hem aan en één naam schiet me in. Nate. Nee hij zou dat niet doen. Zo erg is het nog niet met gesteld... of toch. 'W moeten nu naar huis.' zeg ik dringend en laat ons alle 3 in de woonkamer verschijnen. Ik pak mijn laptop en ga naar mijn email. Als het Nate is zal hij wel iets treiterend gestuurt hebben. Ik zie dat ik een mail heb met een bijlage. Ik open de bijlage en zie hoe Leslie verkracht word door Nate. 'Godverdomme!' roep ik en gooi d laptop weg. En dan zak ik bijna in elkaar. 'Dit is mijn fout.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik beet hard op mijn lip om niet te kreunen.
    Ik sloot geconcentreerd mijn ogen en klemde het deken in mijn vuisten, terwijl het genot al door me heen golfde.


    Alexi
    Ik trek hem verder af en kijk naar zijn gezicht. Ik trek hem snelle af. Het gevoel van macht wind me terug wat op. Ik buig naar voren en neem zijn eikel tussen mijn lippen en masseer zijn ballen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'