• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine García
    Mijn ogen worden groot als Jake het woord 'pooier' zegt. Dat woord ken ik best wel. Is mama nu een hoer? Ik begin lichtelijk te trillen, dit kan ik echt niet aan. Ik wil niet opstaan om weg te rennen als papa naast me komt zitten en zijn armen om me heen slaat. Er rolt dan een traan over mijn wang en het trillen houd alsnog niet op. Ik slik een keer en blijf gewoon zwijgen, ik kan toch niet doen.


    Nick
    'Ik ga hier mooi niet blijven zitten niets doen terwijl ze daar is!! Ik hou ook van haar Nick vergeet dat niet.' Zegt hij, en ik voel Katherine trillen en zij een traan over haar wang rollen. 'Gaat het?' Vraag ik haar vervolgens bezorgt. Jake schreeuwde alles uit terwijl zij er nog bij was en dat was nou niet bepaalt slim. 'En wat wou je dan doen Jake? Daar verschijnen? Dan heb je zelfs nog eens een grote kans dat hij je vermoord' Zeg ik, en vroeg mezelf af of ik daar problemen mee zou hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik balde mijn vuisten zo hard dat ik mijn nagels in de muis van mijn hand voelde drukken.
    Ik kreunde verlangend en keek haar smekend aan.
    "Alsjeblieft, Alexi..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine García
    Jake flipt 'm zowat en papa houdt mij beschermend vast. Jake zegt dat hij ook van mama houdt en volgens mij bedoelt hij dat papa ook van haar houdt. Ik weet in ieder geval dat hij dat doet, dat kan ik voelen. Papa vraagt dan bezorgd aan me of het gaat, maar ik schud mijn hoofd heel lichtjes. Ik spring dan op uit zijn armen en ren naar boven toe. Ik kan het gewoon niet aanhoren en vlucht naar mijn kamer. Ik spring in mijn bed en kruip gelijk onder de dekens en maak van mezelf een klein bolletje. Alsof ik verdwijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik ga even met mijn lippen over de zijne en druk een kusje. 'Ok het is goed.' fluister ik in zijn oor en trek hem weer rustig af. Ik ben terug nat maar besluit dat wijs voor mezelf te houden nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Dat is pas een goed idee.' mompel ik en kijk bezorgd Katherine na. Moeten we haar achterna gaan. Het is ook zwaar voor haar. Ze erliest eerst haar engelenoudes en nu is haar echte moeder in gevaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begon weer te kreunen. Opnieuw kwam mijn hoogtepunt snel dichterbij.
    "Alexi..." kreunde ik zacht. "Ik wil je."
    Misschien had zij wel een idee voor een nieuw standje zoals ze gezegd had dat ze wou. Het enige wat ze maar moest doen was het zeggen. Ik deed nu alles voor haar...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Dat is pas een goed idee.' mompel ik en kijk bezorgd Katherine na. Moeten we haar achterna gaan. Het is ook zwaar voor haar. Ze erliest eerst haar engelenoudes en nu is haar echte moeder in gevaar.


    Nick
    'Dat is pas een goed idee.' Mompelt hij en ik sta vervolgens op om achter Katherine aan te gaan, 'Doe het dan Jake, je weet dat het mij amper iets kan schelen als je ook nog eens niet overleeft. Maar Leslie wel, dus pak het dan in iedergeval slim aan en gebruik je hersens' Als hij nadacht was het veel slimmer om mij te laten gaan. Ik zuchte en liep vervolgens achter Katherine aan naar haar kamer waar ik haar als een bolletje op het bed aantrof. 'Katherine' Zeg ik vervolgens zachtjes en ga op de rand van haar bed zitten.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Dat is pas een goed idee.' Mompelt ze en ik sta vervolgens op om achter Katherine aan te gaan, 'Doe het dan Jake, je weet dat het mij amper iets kan schelen als je ook nog eens niet overleeft. Maar Leslie wel, dus pak het dan in iedergeval slim aan en gebruik je hersens' Als hij nadacht was het veel slimmer om mij te laten gaan. Ik zuchte en liep vervolgens achter Hayden aan naar haar kamer waar ik haar als een bolletje op het bed aantrof. 'Katherine' Zeg ik vervolgens zachtjes en ga op de rand van haar bed zitten.


    Gaat het goed met je? 8D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lik even langs mijn lippen. 'Neem me dan...op zn hondjes?' hetkomt aarzelend over mijn lippen.
    Ik kijk hem aan en streel zijn lid verder.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Gaat het goed met je? 8D


    Jesh Always thought Jake whas a girl.

    Ik heb honger...


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine García
    Ik hoor hoe mijn deur open gaat en voel gelijk dat het papa is die de kamer binnenkomt. Hij zegt zachtjes mijn naam en ik kijk met betraande ogen onder de dekens door naar hem. 'J-ja?' zeg ik met een trillende stem. Ik haal dan mijn neus op en er biggelen tranen over mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik knikte meteen en kroop onder haar vandaan. Doordat ze over me had gehangen zat ze al min of meer goed.
    Ik ging achter haar zitten en nam alvast haar borsten vast, die ik zacht begon te kneden.
    "Klaar?" fluisterde ik hees in haar oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja...' zeg ik en mijn tepels worden weer hard door zijn handen op mijn borsten.
    Ik voel zijn warme lichaam tegen me aan en het verlangen word terug groter en groter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik gleed bij haar naar binnen en begon meteen op een hevig tempo te stoten. Ik voelde dat ik het niet zo lang zou volhouden, dus liet ik in hand tussen haar benen afdwalen om haar clitje te bewerken, terwijl ik met de andere haar borst bleef masseren.
    Ik hoopte maar dat ik niet teveel woog of zo, want eigenlijk lag ik nu wel half op haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Awwh.. Geen reactie van Jake?}


    Don't be like the rest of them, darling