• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Doe rustig Jake' Zeg ik vervolgens, Katherine was al bang en waarschijnlijk nu nog meer al had ze het filmpje niet gezien. 'Jake, blijf jij hier bij Katherine? Dan ga ik haar halen' Zeg ik vervolgens, blijkbaar kende Jake de jongen die haar had meegenomen en ik niet. Daarmee was ik in het voordeel.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    Ik trek hem verder af en kijk naar zijn gezicht. Ik trek hem snelle af. Het gevoel van macht wind me terug wat op. Ik buig naar voren en neem zijn eikel tussen mijn lippen en masseer zijn ballen.

    Axton
    Ik kon de kreunen niet meer tegenhouden.
    "Alexi... alsjeblieft?" smeekte ik zachtjes en kon nog maar net voorkomen dat een kreun mijn lippen verliet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine García
    Papa vraagt aan Jake of er iemand haar gewoon een lift zou aanbieden en dan iets anders doen. Ik voel aan Jake dat er wel een ingeving komt, maar hij spreekt die niet uit. HIj zegt dan dat we snel naar huis moeten, het klinkt alsof we haast hebben. Ik ga op de bank zitten als we thuis zijn en Jake pakt zijn laptop erbij. Ik word zowat in elkaar geslagen door de klap van emotie die ik ineens voel. Schuld. Dan gooit Jake ineens de laptop weg en ik krimp een beetje ineen, ik ben echt bang. Er gebeurt teveel. Dan zegt hij dat het zijn fout is. Wat is zijn fout?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ze zit bij mijn neef Nick! Ze staat op elke lijst bij elke pooier.' Ik kijk hem aan. 'Dat huis is behekst. Je kan niet flitsen, je kan geen gaves gebruiken, geen demonenkracht, je bent er even zwak als een mens. Ik moet gaan. Ik kan hem tegenhouden en dan moe jij voor Leslie klaar staan. Je bent er machteloos en zij hebben nog al hun kracht.:' Ik had kunnen weten dat hij het niet zo opgeven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Btw, Lizl, die Jessica Fitch bij de meisjesdemonen kan ook van de lijst af :3 en laat ik het nu toch maar zeggen na al die tijd. Er klopt iets niet met de links vanaf de Q-code van mijn naam bij meisjes mensen, en dan de eerste engel, die van Ellie :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Oke je mag kreunen.' zeg ik even en neem dan zijn hele lid in mijn mond. Mijn hand ligt er nog een stukje om en mijn andere masseert nog steeds zijn ballen. Ik begi hem nu goed te pijpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (ok ma zit nu op mn gsm... ga da doen alsk op mn pc zit vanavond.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik vind het goed ^^ Ik gaf het gewoon door C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kreunde meteen hard en voelde hoe al snel mijn orgasme dichterbij kwam.
    Ik was al goed geil geweest door alles hiervoor, dus de warme golven leidden me al snel richting een hoogtepunt, wat aan mijn gehijg en luidere gekreun te merken was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Ze zit bij mijn neef Nick! Ze staat op elke lijst bij elke pooier.' Ik kijk hem aan. 'Dat huis is behekst. Je kan niet flitsen, je kan geen gaves gebruiken, geen demonenkracht, je bent er even zwak als een mens. Ik moet gaan. Ik kan hem tegenhouden en dan moe jij voor Leslie klaar staan. Je bent er machteloos en zij hebben nog al hun kracht.:' Ik had kunnen weten dat hij het niet zo opgeven.


    Nick
    'Jake, als je denk dat ik het niet aankan en als mijn krachten daar niet werken kan ik ze in iedergeval een klap verkopen, als wat jij zegt waar is ben je even machteloos. En daarbij zie je er niet bepaalt uit als iemand die zonder krachten iemand veel schade aan kan richten' Zeg ik en loop dan naar Katherine die bijna in elkaar lijkt te krimpen en ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen. 'En daarbij, als hij je kent lijkt hij je te willen uitdagen en wil hij dat je daarheen komt, hij verwacht je. Mij niet'


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik kreunde meteen hard en voelde hoe al snel mijn orgasme dichterbij kwam.
    Ik was al goed geil geweest door alles hiervoor, dus de warme golven leidden me al snel richting een hoogtepunt, wat aan mijn gehijg en luidere gekreun te merken was.


    Alexi
    Ik pijp hem nog wat verder en voel dat hij bijna op zijn hoogtepunt zit maar ik heb hem nog niets horen vragen dus ikstop gewoon voor de zekerheid. Ik blijf nu boven hem hangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine García
    Mijn ogen worden groot als Jake het woord 'pooier' zegt. Dat woord ken ik best wel. Is mama nu een hoer? Ik begin lichtelijk te trillen, dit kan ik echt niet aan. Ik wil niet opstaan om weg te rennen als papa naast me komt zitten en zijn armen om me heen slaat. Er rolt dan een traan over mijn wang en het trillen houd alsnog niet op. Ik slik een keer en blijf gewoon zwijgen, ik kan toch niet doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik was net van plan het haar te vragen en toen hield ze op.
    Ik opende mijn ogen en keek haar recht aan.
    "Alexi?" vroeg ik zachtjes, half smekend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Ik ga hier mooi niet blijven zitten niets doen terwijl ze daar is!! Ik hou ook van haar Nick vergeet dat niet.' We hebben een plan nodig. Maar wat. Zelfs een heks zoeken... sterrenshots gebruiken. Het liefst laat ik me gewoon daar voor de deur verschijnen. Alleen weet ik niet waar het huis nu precies is. Nate zoekt om de zoveeltijd een andere plek die hij door die heks laat betoveren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik streel zachtjes over zijn lid en doe alsof ik nadenk. 'Hm nee..' zeg ik met een lachje. Kijken of hij nog geiler kan worden. Misschien nog een showtje geven. Nee dan maak ik mezelf gek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'