• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nate
    Ik kijk haar even aan maar laat dan een gewone pyjama verschijnen. 'Van mij mag je die babydoll ook dragen hoor maar is dit niet gemakkelijker voor je?'

Leslie Day
    Nate laat dan een pyjama voor me verschijnen die er normaal uit ziet. Niet sexy of wat dan ook. 'Ik slaap er toch alleen maar in,' hoor ik mezelf dan zeggen. Nu klinkt het net alsof ik in de babydoll wil slapen. Wil ik dat? Ik heb er geen problemen mee, maar nee. Ik wil me niet sexy kleden. 'Dit is gewoon goed,' zeg ik dan en pak die aan. Ik kleed me om in zijn bijzijn, het deert me gewoon amper. Ik ga dan bij hem in bed liggen, maar niet tegen hem aan. Ik weet niet of dat is wat hij wil of niet, maar anders hoor ik dat vanzelf wel of doet hij het gewoon.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    Ik twijfel even en draai me om. 'Vind je dit erg?' vraag ik zachtjes als ik een arm om haar middel sla.
    Het is niet de bedoeling dat ze daardoor gewoon niet kan slapen en dan morgen als een zombie rondloopt.

Leslie Day
    Nate draait zich naar me toe en vraagt of ik 'dit' erg vind. Ik wil gelijk zeggen dat ik het erg vind om hier te zijn, maar hij slaat dan zijn arm om mijn middel. 'Eh, dat moet wel lukken,' zeg ik dan. Gewoon zijn zin geven en misschien kan ik me zo wel inbeelden dat het Jake is. 'Slaaplekker Nate,' zeg ik dan zachtjes en op eigen initiatief druk ik een kusje op zijn wang. Misschien dat hij me zo wel meer met rust laat, als ik meer naar hem doe.

Nate
    'Slaapwel Leslie.' zeg ik zachtjes en zucht.
    Gewoon de warmte van haar lichaam doet me wegdwalen naar vroeger en ik val na een tijdje in slaap.

Leslie Day
    Hij zegt zachtjes slaapwel en ik merk dat hij na een tijdje in slaap valt, door zijn rustige ademhaling. Ik zucht zachtjes, dit was een lange dag en vooral ook vermoeiend emotioneel. Ik weet niet waar Jake is, hij zal nu al wel doorhebben dat ik weg ben en ik vraag me af of hij al het filmpje al gezien heeft dus weet dat ik hier ben. Ik voel me er onzeker door, wat nou als hij me niet komt zoeken. Dan moet ik hier blijven. Bij Nate. Dat vind ik erg en dan kan ik net zo goed zelfmoord plegen. Wacht, nee, ik heb nog een kind. Katherine. Misschien dat zij me ok wel niet meer wil zien, dan houdt mijn leven echt op en heb ik niets meer om voor te leven. Ik leg mijn hoofd zachtjes tegen Nate's borstkas en luister naar zijn hart. Bij dat geluid val ik al snel in slaap ook.

{Sorry, ik was met mijn moeder naar leeuwarden x'D Ze was zo slim om haar mobiel te laten vallen en er zaten allemaal barsten in haar scherm dus die heeft ze laten maken :3}

Don't be like the rest of them, darling

[Aha :3 handig. Je moet even de telefoon opnemen met Nick >_<]

Jaimes schreef:
    Katherine García
    Hij zegt zachtjes dat hij denkt dat er iets gebeurd is. 'Misschien is ze wel gewoon een vriendin tegen gekomen?' zeg ik dan. 'En is ze daar blijven hangen?' Ik moet toch iets voorstellen, er mag gewoon niets met mama gebeurd zijn. Ik knik kleintjes als hij vraagt of ik papa wil bellen. 'Zal ik doen,' zeg ik zachtjes. Ik pak mijn gsm erbij en ga een klein stukje van Jake afstaan. Ik zoek naar de P van papa en klik het contact aan. De telefoon gaat over. Alsjeblieft, neem op.

Nick
    Ik druk een kus op Haydens lippen en loop vervolgens naar de woonkamer om daar mijn telefoon weg te halen en neem vervolgens op 'Hallo?' en ga op de bankleuning zitten.

Katherine García
    Eigenlijk wil ik net ophangen als de telefoon eindelijk opgenomen wordt. Ik hoor papa's stem. 'Papa!' zeg ik dan snel. 'Er is iets met mama...' En ik wacht even af op zijn reactie, veel meer weet ik er toch niet van.

Jaimes schreef:
    Sky
    'Ja, misschien had en héb ik je inderdaad nodig,' zeg ik met een glimlach, maar ik meen het eigenlijk wel en ik weet niet of Daniël het wel meent. Daniël bedankt me voor Lizz haar luier en ik grijns. Hij doet het goed, maar ik heb écht nog nooit een luier verschoont. 'Ik doe het wel wanneer ze geplast heeft oke?' knipoog ik naar hem. 'En hé! Jij bent heel erg ongeëmancipeerd! Vrouwen hoeven tegenwoordig niet meer het huishouden te doen en voor de kinderen te zorgen.' Hij heeft Lizz in zijn armen en het is echt heel lief. Ik pak mijn telefoon erbij en maak dan een foto van hem, met Lizz. Ik zet die op mijn achtergrond, zodat ik altijd naar ze kan kijken. 'Mijn leven voelt perfect,' zeg ik dan zachtjes tegen Daniël.

Daniël
    'En hé! Jij bent heel erg ongeëmancipeerd! Vrouwen hoeven tegenwoodig niet meer het huishouden te doen en voor de kinderen te zorgen.' Zegt ze en maakt vervolgens een foto van mij en Lizz met haar telefoon, 'Hmm.. Ik leef nog in het verleden' Zeg ik met een lach en zie hoe Lizz haar kleine tong uitsteekt en steek mijn tong terug naar haar uit. Ze kraamt een geluidje uit dat erg veel lijkt op lachen.

Jaimes schreef:
    Katherine García
    Eigenlijk wil ik net ophangen als de telefoon eindelijk opgenomen wordt. Ik hoor papa's stem. 'Papa!' zeg ik dan snel. 'Er is iets met mama...' En ik wacht even af op zijn reactie, veel meer weet ik er toch niet van.

Nick
    'Papa!' Hoor ik vanaf de andere kant van de lijn, waarschijnlijk moest ik nog even aan die benaming wennen. Maar ik wist in iedergeval al bij stem wie het was, de vraag was alleen waarom ze belde. 'Er is iets met mama..' Zegt ze vervolgens en ik frons. 'Wat is er aan de hand dan?' Vraag ik vervolgens, 'En waar ben je nu?' Voeg ik er aan toe, als er iets aan de hand was met Leslie was Jake er sowieso bij betrokken en moest ik waarschijnlijk helpen.

Sky Leslie Whitefield
    'Hmm.. Ik leef nog in het verleden,' zegt hij met een lach. 'Dat is te merken, oudje,' zeg ik plagerig. Lizz steekt dan haar tongetje uit alsof ze weet dat Daniël en ik elkaar aan het plagen zijn en Daniël doet het terug. Als ze dan een geluidje maakt kijk ik verwondert naar haar. 'Ze lijkt het al zo goed te begrijpen, terwijl ze pas vier dagen oud is,' zeg ik zachtjes en met een trotse glimlach.

Katherine García
    'Wat is er aan de hand dan? En waar ben je nu?' vraagt papa aan me. 'I-ik weet het niet,' zeg ik met een hapering in mijn stem. 'Jake en ik zouden gaan winkelen en mama zou naar tante gaan, tante Luna, en ze zou een taxi nemen zodat wij met de auto konden. Alleen ze is nooit aangekomen en het is nu al twee uur later en we zijn bij het taxibedrijf nu.' En dat allemaal in één adem.

Daniël
    'Hmm.. Nog even en ik kan hetzelfde zeggen over jouw' Zeg ik met een grijns wanneer ze zegt dat dat te merken is en me oudje noemt.
    Blijkbaar is het plots twee tegen een aangezien Lizz aan Sky's kant lijkt te staan. Sky kijkt verwondert naar haar als ze een geluidje maakt dat nu al best veel op lachen lijkt 'Ze lijkt het al zo goed te begrijpen, terwijl ze pas vier dagen oud is,' Zegt Sky vervolgens zachtjes en met een trotse moeder. 'Hmm.. Nog even en het is echt twee tegen een, hopelijk staat dan in iedergeval de hond aan mijn kant' zeg ik met een grijns.