• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik leun iets verveeld tegen de muur aan en kijk mee naar de schermen. 'Ik denk dat ik Amy en Jessica maar ga verkopen.' zeg ik tegen Simon. 'Waarom?' zegt hij. 'Ze irriteren me gewoon, en ze houden van hun werk dus kan ik ze evengoed laten doordoen maar bij iemand anders.' Simon schud zijn hoofd. 'Zou ik niet doen. Zij brengen nog het meest op.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Een kleine glimlach staat nu op mijn gezicht, ik loop mezelf in gedachten gewoon positief toe te spreken en geen negatieve gedachtes door te laten. Het komt allemaal goed. Jake ziet dat filmpje, weet waar ik ben, kan zich sterk houden, bevrijd mij en we leven nog lang en gelukkig. Ja, zo gaat het gebeuren. Dat kan niet anders, dat mág niet anders. Op dit moment denk ik gewoon terug aan goede herinneringen met Jake. Dat we toen in het bad zaten, bij ons thuis gewoon, en we elkaar aan het uitdagen waren. Of gisteravond... Het lijkt nu al zo ver weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik knik. 'Oke we houden ze dus.' mompel ik met tegenzin. Ik zucht en het valt me in. 'Kan je Willow vragen of ze een armbandje maakt? Zo ééntje met dezelfde spreuk die ze op het huis gelegd heeft.' Simon knikt. Een armbandje... dat zou handig zijn, dat kan ze nog eens naar buiten ook. Ik loop terug naar de kamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik neurie zachtjes mee met de stereo en denk aan goede dingen. Dus eigenlijk denk ik alleen maar aan Jake en lekker eten. O, aan Katherine ook natuurlijk en aan Ailynn. Ik kom hier wel uit, ik kom hier wel uit, ik kom hier wel uit. Uit dit huis dan hè, niet uit het bubbelbad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik open de deur van mijn kamer en hoor muziek. 'Ik kijk niet.' zeg ik gewoon aangezien ik haar kleren zie liggen. Ze zit vast in het bubbelbad. Ik loop naar de boekenkast en pak een boek eruit. Ik ga in de zetel zitten met mijn rug naar haar toe en begin te lezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schrik op als de deur ineens open gaat. Ik sla beschermend mijn armen voor mijn borsten, maar Nate die kijkt niet. Weer iets dat me verbaasd. 'O,' verlaat dan mijn mond. Hij pakt een boek en gaat met zijn rug naar me toe zitten. Ik begin het allemaal steeds minder te snappen. 'Waarom doe je zo?' Vraag ik daarom aan hem. Ik ga weer goed onderwater zitten zodat er niets te zien is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Omdat ik geen geobsedeerde jongen ben?' zeg ik niet echt snappend wat ze bedoelt.
    Ik sla de volgende pagina om en lees verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Aha, dus daarom verhandel je meisjes,' zeg ik droogjes, 'omdat je geen geobsedeerde jongen bent.' Leest hij nou echt gewoon een boek? 'Ik bedoelde meer waarom je me eerst verkrachtte en nu zo..' Ik wil lief zeggen, 'aardig doet.' Ik kijk in de richting van Nate, maar kan hem niet zien door de stoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik weet dat je me een klootzak vind zonder gevoelens maar die heb ik wel hoor.' Juist door die gevoelens doe ik dit allemaal.
    Ik lees weer verder al denk ik dat ik me nog een paar vragen kan verwachten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [vergeten te posten --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Haha, geeft niets hoor :3

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij wel gevoelens heeft. 'Laat me raden, lust en macht?' Zeg ik dan. Ik zet het bubbelbad uit en kijk dan om me heen. Ik heb natuurlijk geen handdoek gepakt. Ik stap uit bad, het boeit me niet dat de vloer nat wordt, en ik kijk even om me heen. 'Handdoek?' Zeg ik dan vragend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik sta op en pak laat een handdoek verschijnen. Ik kijk gewoon naar haar gezicht en niet naar haar lichaam. 'Alsjeblief.' zeg ik gewoon.
    Ik antwoord niet op haar vraag, als zij zo over me wil denken dan doet ze maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate staat op en draait zich al om. We kijken elkaar aan en ik pak de handdoek en sla die om mijn lichaam zodat hij het niet kan bekijken, wat hij gek genoeg ook niet deed. 'Wat ben je met Jake van plan?' Vraag ik dan. Ik moet het weten, anders weet ik ook niet hoe ik Nate kan stoppen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Weet ik nog niet helemaal, enkel dat hij net zoveel pijn zal hebben als ik had.' zeg ik en draai me weer om om me terug in een zetel te laten vallen.
    'Ik heb het trouwens tegen Simon gezegd. Dat ze van je moeten blijven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Fysiek of mentaal?' Vraag ik dan. Ik klem mijn kaken opeen, de gedachte dat hij Jake pijn gaat doen... is amper te verdragen. Ik ben zo stom. Zo zo zo stom. Toen ik iets mocht vragen had ik aan Jake moeten denken. Dat Nate Jake met rust zou laten, niet dat ik geen klanten zou krijgen. Ik voel me op slag egoïstisch. 'En wat nou als er toch eentje aan me gaat zitten?' Vraag ik wan Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.