• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Chloe jolie eberson

    Ze kiest voor dare. 'Oke, even nadenken hoor ik ben niet zo goed in dare dingen te verzinnen' ik denk even na. 'Zou jij alex een tongzoen durven te geven, je hoeft het niet echt ofzo hoor als je niet wilt' Giechel ik en kijk naar alex, oke misschien had ik dit echt niet moeten verzinnen, ik voel me nu al schuldig

    Jenna Laponder
    Ze vraagt of ik Alex een tongzoen zou durven geven en zegt dat het niet hoeft hoor. "Haha darling, ik vind het niet erg hoor! Ik zit eerder met jou! Als je het niet erg vind... Ofcourse! Dan durf ik het wel hoor" Zeg ik en ik loop naar Alex toe. Als ik voor hem sta buk ik en zeg ik:"Alex, i'm gonna rock your world!" Ik houd hem vast bij zijn schouders en druk mijn lippen op de zijne. Voor ongever 10 sec. laat ik mijn tong naar binnen glijden en ik speel met de zijne. Als ik klaar ben laat ik hem los en ik zeg tegen hem:"Kijk Alex! Dat is dus pas een echte zoen! Nu moet jij die slappe van jou nog even overnieuw doen bij Chloe he?" Dan loop ik treug naar mijn plaats en heb de slappe lach. Geen wijn dus meer voor mij. "Stoppen we of gaan we verder? Zo ja. Mark, truth or dare?"

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 20:42 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Oke dan zouden er twee, achten tussen zitten, 1, zes en 1 zeven.' glimlachte ze en vroeg toen aan Jenna die Dare koos.
    'Oke, even nadenken hoor ik ben niet zo goed in dare dingen te verzinnen' zei ze. 'Zou jij Alex een tongzoen durven te geven, je hoeft het niet echt ofzo hoor als je niet wilt' vroeg ze toen en ik keek Chloe verbaast aan,waarom vroeg ze niet aan mij of ik wel wilde ,ik bedoel Dylan zou dat liever hebben.
    "Haha darling, ik vind het niet erg hoor! Ik zit eerder met jou! Als je het niet erg vind... Ofcourse! Dan durf ik het wel hoor"zei Jenna dan en liep naar me toe.
    Ze nam mijn schouders vast en voor ik kon protesteren drukte ze haar lippen tegen te mijne aan en liet haar tong bij me binnen dringen.
    Ze haalde haar lippen dan van de mijne af en ik keek haar verbaast aan.:"Kijk Alex! Dat is dus pas een echte zoen! Nu moet jij die slappe van jou nog even overnieuw doen bij Chloe he?" zei ze en liep terug naar haar plaats,ze was volgens mij echt dronken.Ik was eigenlijk best geschrokken dat Jenna dat nou echt gedaan had.
    Ik voelde me ook wat rot erdoor ik bedoel ,Jenna is zeker niet veliefd op me,Dylan heeft een oogje op Jenna en had dat een soort van tegen mij verteld en ik had liever mijn kus gespaard voor als ik echt verliefd was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mark drew grand

    'Woehoe sexy dit joh' roep ik als jenna alex een tongzoen geeft.
    Ze vroeg of we nog verder gingen of niet. 'Nou laten we het hier maar bij houden aangezien jij en chloe nogal aangeschoten zijn' grijns ik en stond op, om naar mijn hutje toe te gaan.

    Chloe jolie eberson

    Ik zat verbaasd te kijken toen jenna hem echt een tongzoen gaf, een naar gevoel bekroop me van binnen, maar glimlachte toch even.
    'Van mij mogen we wel stoppen ja, ik heb het harstikke koud, en ik word ook echt gewoon heel erg moe' Ik kijk even naar alex, ik voel me echt schuldig, hij had vanmiddag nog tegen me lopen vertellen, dat hij dat soort dingen liever met mensen doet waar hij echt verliefd op is, en dan laat ik hem zoenen met jenna.
    Toen jenna zei dat hij het nog even over moest doen met mij, glimlachte ik even zwakjes. 'Ja eigenlijk wel ja, maar dat komt nog wel he alex' zeg ik grijnzend en aai even over zijn haren. 'Nee hoor grapje'

    Jenna Laponder
    Toen Mark riep: 'Woehoe, sexy dit joh' grijnsde ik naar hem. "Haha word je jaloers? No joke" Lach ik en ik zeg:"Ik ben helemaal niet aangeschoten! Ik ben gewoon vrolijk!" Giechel ik en ik voeg daaraan toe: "Chloe en Alex, ik weet neit wat jullie gaan doen, maar ik ga effe slapen hoor! Pfoe hopelijk heb ik wel een warme pyjama mee.. Ik heb het echt koud. Oh god! Ik heb nog geen hutje! Alvast weltrusten Mark!" Roep ik naar hem als hij in zijn hutje verdwijnt. "Chloe ik ben vergeten om het aan Alice te vragen, maar ik kom gewoon bij jullie okay? Als je dat goed vind tenminste..." Glimlach ik onzeker.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik was nu zo blij dat dit stom spel gedaan was.
    'Ja eigenlijk wel ja, maar dat komt nog wel he Alex' zei Chloe grijnzend en aaide even over mijn haren.'Nee hoor grapje'
    Ik stond op en liep naar het hutje waar ik een trui aandeed,ik wou nu even weer alleen zijn ,ver weg van de dronken meisjes.
    Ik liep terug naar het strand en nam mijn tekenblok die daar nog steeds lag,ik zette me op de grond en keek naar de zee.
    Ik was ne echt boos op Chloe,ik had haar daarnet nog eerlijk opgebiecht dat ik geen mensen zoende tot ik de ware vond en Jenna is een erg aardig meisje,maar totaal mijn type niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chloe jolie eberson

    'Ja ga maar bij ons in het hutje' zei ik tegen jenna en keek even naar alex die op het strand met zijn tekenblok. Ik besloot er heen te lopen, ook al had hij waarschijnlijk geen zin in mij. Ik deed mijn handen in de zakken van mijn sweater en liep naar hem toe en ging naast hem zitten. 'Uhm alex, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar het spijt me echt heel erg, ik wil helemaal niet dat je boos op me bent, en ik had al helemaal nooit die dare opdracht aan jenna moeten vragen' Ik keek hem even aan, ik voelde me echt zo schuldig.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Uhm Alex, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar het spijt me echt heel erg, ik wil helemaal niet dat je boos op me bent, en ik had al helemaal nooit die dare opdracht aan jenna moeten vragen.' Ik wist dat Chloe bij me was gaan zitten,maar ik keek haar niet aan.
    "Waarom vroeg je het dan aan haar ?"mijn stem klonk echt boos,ze had het nu eenmaal gedaan en heeft waarschijnelijk niet alleen mij boos gemaakt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik liep een hutje binnen. Ik zag een aantal dameskleren liggen dus ik nam aan dat deze hut van Alice was. Ik keek of er al bedjes lagen ofzo, maar die hadden we natuurlijk niet. Ach naja, ik was niet van...hoe zeg je dat? Ik bedoel gewoon dat ik de grond wel aankan hoor! Ik pak mijn tas en sjouw hem naar binnen. Eenmaal binnen haal ik mijn pyjama eruit. kut het is mijn zomerpyjama. Omg ikz ie nu pas hoe ordinair hij eigenlijk is. Ach naja, ik trek hem aan en ga dan maar op de grond liggen. Omdat dit toch neit zo lekker ligt kan ik niet slapen en ik loop weer naar buiten. Ik ga op de boomstonken zitten en omdat het koud is probeer ik maar om een vuurtje te maken. helaas zonder succes, maar ik geef niet op.

    [ http://www.pyjama-land.nl/image/cache/data/DJ005-BE1107014/1312602614592451668-900x900.jpg dit is mijn pyjama]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:30 ]


    :dp

    Chloe jolie eberson

    Hij keek me niet eens aan, en hij klonk zo boos, dat ik er even van schrok. "Waarom vroeg je het dan aan haar ?" vroeg hij aan mij. 'Ik weet het echt niet, ik weet dat het een stomme reden is, maar als ik het kon terug draaien had ik het echt direct gedaan, ik wil helemaal geen ruzie met jou' ik keek voor me uit naar de zee en voelde een brok in mijn keel opkomen. Ik had nooit verwacht dat alles door 1 zo'n stomme opdracht zo kon lopen, ik moet gewoon echt niet meer gaan drinken, ik wist dat het door die stomme alcohol was gekomen.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Ik weet het echt niet, ik weet dat het een stomme reden is, maar als ik het kon terug draaien had ik het echt direct gedaan, ik wil helemaal geen ruzie met jou'
    Ik opendez even mijn mond om wat te zeggen ,maar deed hem algauw weer dicht.
    "Nou nu zie ik dat je echt rap aangeschoten bent door alchohol."mompel ik .
    Als ze zou gewillen hebben dat ik iemand ging kussen dan kon ik voor hetzelfde geld haar gekust habben op de mond,toen Mark het me opdroeg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    "Nou nu zie ik dat je echt rap aangeschoten bent door alchohol." Mompelt hij en ik kijk hem aan, Ik weet dat wat ik nu ga doen, misschien nog dommer is dan dat ik hier tot nu toe heb gedaan, maar ik kan het echt niet laten. Ik haal het tekenblok uit zijn handen en duw hem achterover. Ik kijk hem even in zijn ogen aan en druk dan een kusje op zijn mond. 'En nee, ik deed dit niet omdat ik dronken ben'

    Jenna Laponder
    Omdat ik het vuur niet aankrijg en ik mijn cheerleaden mis, besluit ik om mezelf maar warm te krijgen met een cheer. Ik gil:"Ready everyone? Okay!" Dan doe ik een paar pasjes, Niet dat dat zo makkelijk gaat in mijn jurkje en op mijn roze vans ziet dat er zeker echt debiel uit, maarja ik moet toch wat doen. Als ik klaar ben met de standaard pasjes is ht de bedoeling dat ik eindig in een split. Even vergat ik dat ik op een eiland ben dus ik deed het gewoon. Maar daar heb ik nu spijt van. "Kut!" Ik vloek even zacht en ga dan weer zitten. Nu ben ik tenminste uitgeput en heb ik het warm.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:55 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze nam plots mijn tekenblok uit mijn handen en duwde me achterover.En keek daarna diep in mijn ogen.
    Verbaast keek ik haar aan en ik schrok licht toen ze een kusje op mijn lippen drukte,het had een nabrandend gevoel.
    'En nee, ik deed dit niet omdat ik dronken ben'zei ze en ik keek haar blozend aan,ik kreeg een kriebelend gevoel van binnen.
    Ik boog me weer voorover en drukte mijn lippen weer op de hare,het gevoel vanbinnen voelde zo goed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik zag dat hij begon te blozen en het blijkbaar niet erg vond ik hem had gezoend want hij drukte direct daarna weer zijn lippen op de mijne. Ik kroop boven op hem en sloeg mijn armen om hem heen, ik beantwoorde zijn zoen en likte met mijn tong over zijn onderlip voor toegang. Ik had nooit verwacht dat ik deze vakantie al zo snel met iemand zou liggen zoenen, maar het voelt gewoon heel goed bij hem, hij is echt een lieve jongen, niet zoals die andere jongens, die alleen maar aan seks denken.