• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze vroeg of ik het zeker niet erg vond dat ze bij mij ging slapen vannacht."Natuurlijk vind ik dat niet erg."zei ik nog voor ze naar het hutje liep.Niet veel later zag ik haar terug komen met een roos slaapjurkje vast.'Ja ik heb hem."zei ze en hield het kleedje omhoog.'Mischien wel een beetje koud,maar ik heb jou hé.'zei ze en knuffelde me.Ik glimlachte en knuffelde haar terug."Ja ik zal lekker dicht tegen je aanliggen zodat je geen kou meer hebt."zei ik tegen haar en drukte een vlinderkusje op haar lipppen."Kleed je nu maar om,dan kan ik mij ook omkleden.Glimlach ik naar haar en laat haar dan los zodat ik naar het hutje kon om mijn Pyama broek te nemen en een shirt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik ging het hutje in en deed mijn spuikerbroekje en sweater uit, en trok mijn roze pyjama jurkje aan. Als hij 1 keer het jurkje iets omhoog zou schuifen zou hij gelijk mijn string kunnen zien, maar zo is hij volgens mij niet. Ik trok mijn slippers aan en liep maar alvast naar het tentje toe anders zou ik het buiten ook zo koud krijgen en ging op het luchtbed liggen.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik klede me vlug om en liep dan naar het tentje waar Chloe juist inging.
    Aangezien we geen dekens hadden had ik voor de zekerheid nog een sweater meegenomen.Ik ging nu ook het tentje binnen en glimlachte naar Chloe.
    Ik ging naast haar zitten en drukte een klein kusje op haar lippen."Ik heb nog een sweater meegenomen,als je wil mag je hem aandoen dan heb je nogminder koud."zeg ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Doen we zo dat het de volgende ochtend is?nu duurt deze dag zoo lang xD)


    :dp

    (Is goed voor mij c; )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (okay, ik denk dat kim het ook goed vind want mark en chloe gingen toch slapen? )


    :dp

    chloe jolie eberson

    Alex kwam ook het tentje in en had nog een extra sweater voor me meegenomen, dan zou ik het minder koud krijgen. 'Ah wat lief' ik trok de sweater aan over mijn hoofd, hij was wel veel te groot, maar anders zou ik het toch koud krijgen. Ik kroop dicht tegen alex aan en rilde nog wat van de kou. Ik hoorde dat het weer begon te regenen op de tent.

    Jenna laponder
    Ik voelde dat het begon te regenen dus ik sloeg een klein kreetje en ik rende toen naar binnen. Ik hoorde de regen op het dak tikken en ik hoopte dat het hutje stevig was gebouwd. In mijn jurkje kreeg ik het koud, dus ik trok maar mijn roze trainingspak aan en ik ging tegen de muur zitten. Vanmiddag was ik bijna vergeten dat we op een onbewoond eiland zitten, maar nu mis ik thuis. Ik mis mijn warme bedje, mijn vriend(en), mijn ouders, mijn zusje....ik zuch eens diep.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 10:34 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze deed de sweater aan en zei dat ze het lief vond.
    Hij was wat te groot voor haar,maar het was wel lekker warm.
    Ik ging liggen en Chloe kroop dicht tegen me aan.
    Het begon te regenen en ik drukte nog een kusje op haar lippen voor ik in slaap viel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (moeten we doen dat het de volgende ochtend is?)

    (sounds good to me)


    :dp

    (ok :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik zie vage beelden als ik mijn ogen opendoe en ik wrijf even in mijn ogen. Ik rek me uit en kijk om me heen. Jep, het was dus geen droom. Ik zit hier echt vast. Ik kijk naar buiten en zie dat het dag is. Ik zit tegen de muur en bedenk dat ik hier vast in slaap ben gevallen. Ik heb enorme hoofdpijn en ik herrinder me weer iets van gisteravond. Ofcourse, de wijn. Ik zoek naar mijn tas en pak mijn bikini eruit. Eerst maar even een frisse duik nemen. Als je niet kan douchen, dan maar dit. Als ik de hut uitloop valt het me op dat ik Chloe helemaal niet heb gezien. Die is zeker bij Alex. Ik loop richting het strand en trek mijn roze trainingspak uit zodat ik alleen nog maar in mijn bikini sta.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 10:59 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Ik word langzaam wakker en voel dat het nu veel heter in de tent is dan gisteren. Ik trek alex zijn trui uit en ga daarna weer in zijn armen liggen. Ik voelde dat ik best wel hoofdpijn had, fijn ook dat nog een kater. Ik streelde met mijn hand over alex zijn buik, want hij lag nog te slapen en sloot mijn ogen ook nog even toe.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik voel wat aan mijn buik en langzaam doe ik mijn ogen open en kijk ik naast me waar ik Chloe zie.Ik glimlachte en druk een kusje op haar lippen."Goodmorning beautiful."mompel ik met mijn schorre ochtendstem en ik rek me dan even uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH