• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze kuste me gewillig terug en kroop bovenop me en sloeg haar armen om me heen.
    Ze tikte met haar tong over mijn onderlip en ik opende gewillig mijn mond,waarna haar tong de mijne vind.
    Ik sla mijn armen ook om haar heen en weet het nu zeker,ik ben echt verliefd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ugh...Ik kan niet slapen. Wat heb ik daar een hekel aan...Ik heb een hekel aan slapen en ik heb er ook een hekel aan als ik niet kan slapen. Het klinkt raar, maarja ik ben dan ook Jenna. Ik sta op en krijg het weer koud. Ik negeer de kou en loop even richting het strand. Daar zie ik Alex en Chloe zoenen. En niet dat ene vluchtige zoentje van Alex, maar wild gezoen. Ik glimlach. Die alcohol heeft dus geholpen. Of die geweldige kus van mij heeft iets losgemaakt in Alex. Ik loop dan maar weer terug richting het kamp want ik wil niemand in de weg zitten.


    :dp

    Chloe jolie eberson

    Hij opende zijn mond en mijn tong vond direct zijn tong. Onze tongen speelden een spel met elkaar en hij sloeg ook zijn armen om mij heen. Ik voelde een kriebelend gevoel in mijn buik en glimlachde, Ik ging met mijn handen door zijn haren heen en hield daarna mijn lippen even van de zijne. 'Wil je dit wel echt, want ik ben nou ook niet echt het perfecte droommeisje ofzo hoor' zeg ik blonzend en speel een beetje met zijn haar.

    Alexander Elias Rodrigues
    Onze tongen speelden een spelletje met elkaar en na een tijdje haalde ze haar lippen van de mijne.
    'Wil je dit wel echt, want ik ben nou ook niet echt het perfecte droommeisje ofzo hoor'zei ze blozend en begon een beetje met mijn haar te spelen.Ik glimlachte naar haar.
    "Ik ben nou ook niet echt een droomprins,maar wat ik voor je voel is echt onbeschrijfelijk,ik wil dit zeker weten."zeg ik en druk een vluchtig kusje op haar lippen en strijk dan een verdwaald plukje achter haar oor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chloe jolie eberson

    Ik glimlachte. 'Wat ben je toch lief voor me, in het vliegtuig was je dat ook al' Ik rolde even van hem af en kroop daarna weer dicht tegen hem aan, aangezien ik het zo koud had, kon ik wel een wat warmer persoon gebruiken. Ik streel met mijn hand over zijn buik heen en kijk naar boven naar de sterren. Het was eigenlijk best wel romantisch dit, samen met een jongen op het strand liggen en naar de sterren kijken. 'Ik vind jou wel een droomprins bent, je bent echt de liefste jongen die ik ooit heb gehad'

    Alexander Elias Rodrigues
    'Wat ben je toch lief voor me, in het vliegtuig was je dat ook al' Glimlachte ze en ik glimlachte ook naar haar.
    Ze rolde van me af en kroop dicht tegen me aan ik sloeg mijn arm om haar heen en trok ze dicht tegen mij aan.
    Ze streelde met haar hand over mijn buik en keek dan naar de sterren.
    Ik keek erook naar,het was eigenlijk erg romantisch nu.
    'Ik vind jou wel een droomprins , je bent echt de liefste jongen die ik ooit heb gehad' zei ze en ik keek haar glimlachend aan."Was ik één van die jongens die een acht kreeg van je?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chloe jolie eberson

    Ik glimlach even naar hem. 'Ja dat wil jij wel weten he, en ja jij was 1 van die jongens' grijns ik. Ik draai me even om op mijn buik en kijk hem aan. 'Ben jij eigenlijk nog maagd, aangezien jij tot de ware wilt wachten' lach ik en streel even zijn gezicht. 'Niet dat, dat erg is ofzo hoor' ik wilde eigenlijk straks wel gaan slapen, ik had het zo koud, ik voelde dat ik kippenvel op mijn benen had, maar nu lag ik hier nog heel romantisch met alex, dus had ik eigenlijk nog niet echt zo'n heel veel zin om naar bed te gaan. 'Ben je nu niet meer boos op me' vraag ik hem grijnzend en druk een kusje op zijn lippen.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Ja dat wil jij wel weten he, en ja jij was 1 van die jongens' zei ze grijnzend en draaide zich dan op haar buik.
    'Ben jij eigenlijk nog maagd, aangezien jij tot de ware wilt wachten' Lacht ze dan en streeld mijn gezicht.'Niet dat, dat erg is ofzo hoor'
    "Euhm,ja ik ben nog maagd."zeg ik en bloos lichtjes,gelukkig is het donker,en valt het niet op.
    'Ben je nu niet meer boos op me' vroeg ze me grijnzend en drukte een kusje op mijn lippen."Nu niet meer."glimlach ik en druk mijn lippen even kort op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij is nog een maagd zegt hij. 'ik vind het wel schattig dat je nog maagd bent, ik ben namelijk geen maagd meer, en daar heb ik echt spijt van' het kloptte ik had dan al wel seks gehad met mijn ex, maar ik had beter kunnen wachten tot ik wat ouder was vind ik nu. 'Maarja, dan kan ik jou alles leren he' grinnik ik. 'Nee dat was een grapje, ik wil jou niks opdwingen' ik kijk hem in zijn mooie ogen aan, nu ik hem hier heb, voel ik me een stuk fijner, ook al komen we hier misschien nooit meer weg. 'Vind je het heel erg als ik zo naar bed wil, want ik heb het namelijk nogal koud'

    Alexander Elias Rodrigues
    'ik vind het wel schattig dat je nog maagd bent, ik ben namelijk geen maagd meer, en daar heb ik echt spijt van' zei ze 'Maarja, dan kan ik jou alles leren he' grinnikte ze dan en ik grinnikte ook licht.'Nee dat was een grapje, ik wil jou niks opdwingen'
    Haar ogen fonkelen mooi en ik verheet mijn zorgen zo een beetje.'Vind je het heel erg als ik zo naar bed wil, want ik heb het namelijk nogal koud'vroeg ze dan en ik schudde mijn hoofd.
    "Natuurlijk vind ik het niet erg,ik ben ook erg moe ,maar mag ik dan nog een nachtkusje voor we naar de anderen gaan?"vroeg ik haar dan glimlachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij wilde nog een nachtkusje van me voordat we naar de anderen gingen. 'Nope die krijg je niet' zeg ik grijnzend en breng mijn lippen naar de zijne en geef hem een kusje en bijt daarna zachtjes op zijn lip. 'Ik ga je wel missen hoor, anders kon ik lekker tegen je aan kruipen, maar jij moet weer zo nodig, samen met dylan gay liggen te doen in een tentje' ik trek een pruilip en kijk hem nep verdrietig aan.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nope die krijg je niet.'zei ze grijzend ,maar bracht toch haar lippen bij de mijne en gaf me een kusje en beet daarna zachtjes op mijn lip.
    "Ik ga je wel missen hoor,anders kon ik lekker dicht tegen je aankruipen,maar jij moet weer zonodig, samen met Dylan gay doen.'zei ze met een pruillipje en ik grinnik weer.
    "Ik wil wel lekker dicht bij je leggen,maar jij wou zo graag gezellig met de meisjes in een hutje liggen."zeg ik en trek ook een pruillipje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij trekt ook een pruillipje. 'Nou dan ga ik toch gewoon bij jou in het tentje dat vind dylan vast niet erg' ik stond op en klop het zand van me af, maar laat me daarna toch weer even op alex vallen en druk mijn lippen op de zijne. Ik vond het gewoon zo fijn om bij hem in de armen te liggen, voelde ik me tenminste nog een beetje veilig hier op dit rot eiland. Ik stond weer op en wachtte even op alex. 'Ga je mee' vraag ik en stak mijn hand uit.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nou dan ga ik toch gewoon bij jou in het tentje dat vind Dylan vast niet erg.'zei ze en ik glimlachte even.Ze stond op,klopte zich af en ging weer op mij zitten.
    Ze plante haar lippen op de mijne en ik kuste haar gewillig terug.Ik legde mijn handen op haar rug en zo zaten we een tijdje.
    Ze stond niet veel later jammer genoeg op en keek me dan aan.'Ga je mee?'vroeg ze dan en stak haar hand uit de ik vast nam en mezelf omhoog trok. Ik raapte nog mijn tekenblok op en drukte dan een kusje op Chloe haar kruin.,waarna we hand in hand naar het kamp lopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij gaf me een kusje op mijn kruin, en samen liepen we hand in hand terug naar het kamp. 'Weet je zeker dat je het niet erg vind dat ik bij jou in het tentje ga slapen, want dan ga ik nu even mijn pyjama jurkje pakken' ik liep heel rustig het hutje in en zocht naar mijn roze pyjama jurkje, toen ik hem eenmaal had liep ik weer naar buiten. 'Ja ik heb hem' en hield het jurkje omhoog. 'misschien wel een beetje koud, maar ik heb jou he' grijns ik en geef hem een knuffel.