• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik zelf ook niet, ik denk dat ik pringels neem ofzo' Andwoord ik waarna ik twee cola en een bus pringels koop en weer terug loop, 'zullen we naar de zaal gaan? De film begint volgensmij zo.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "Daar houd ik je aan." glimlachte ik en drukte nog een kusje op zijn lippen.
    Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas zonder mijn make-up of haar in de war te brengen.

    Axton
    Ik liet hem rustig doen. Na een tijdje legde hij Tyler terug en na nog wat naar Mayra gekeken te hebben en wat met haar gespeeld hebben, ging hij weer rechtop staan.
    "Oh, wat dom van me, willen jullie wat drinken?" vroeg hij toen plots.
    "Een biertje is goed." zei ik glimlachend en keek toen naar Alexi.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik sluit even mijn ogen en ontspan me. Ik kan straks nog genoeg me zorgen maken over vanalles maar nu moet ik gewoon even onstpannen en genieten van het feit dat Rose in mijn armen ligt. Ik neurie zachtjes een liedje en strijk in door haar haar zonder het te verpesten.

    Alexi
    'Water alsjeblief.' zeg ik en glimlach even. Ik kijk rond en probeer me voor te stellen hoe Axton hier als kleine kleuter over de grond kroop en ze kerst vierden. Ik ben zo diep in mijn gedachten verzonken dat ik niet eens doorheb dat Mayra aan mijn vinger zit te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ed Sheeraaannn <33]

    Leslie Day
    'Ja graag,' zeg ik glimlachend. Ik rijd weer. Ik start de auto en Jake zet de radio zachter. Ik neurie mee met het liedje en zet de auto in zijn achteruit. Ik rijd weer de baan op en rijd richting huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Ik zelf ook niet, ik denk dat ik pringels neem ofzo' Andwoord ik waarna ik twee cola en een bus pringels koop en weer terug loop, 'zullen we naar de zaal gaan? De film begint volgensmij zo.'


    Hayden Fitch
    Nick gaat voor pringles en ik knik. Die zijn wel lekker ja. Maar ik heb geen trek. Nick komt terug met de cola en de chips en ik glimlach. Ik pak mijn cola aan en neem er al een slokje van. 'Ja hoor is goed,' zeg ik glimlachend en begin er heen te lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Thuis aangekomen haal ik alle spullen uit de auto en loop naar binnen om ze weg te steken.
    Ik laat me dan in de zetel vallen en wacht op Leslie.

    [geen inspi]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake stapt als eerst uit en ik volg hem vlak daarna na de auto op slot gedaan te hebben. Mijn jas doe ik uit in de gang en ik loop naar de living. Jake wacht op me in de zetel en ik loop glimlachend naar hem toe. 'He lief,' zeg ik dan en kom bij hem zitten. 'Gaan we nog een film kijken of..?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik pak haar hand en loop met haar mee naar de zaal om vervolgens met haar mee te lopen naar een van de middelste rijen, ik laat haar hand los en ga zitten om vervolgens een paar minuten te wachten tot de film begint.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    Ik genoot stilletjes van het moment en luisterde naar zijn geneurie.
    "Wat kan je goed neuriën." grinnikte ik. Plots ging mijn gsm. Ik haalde hem uit mijn tasje en nam op.
    "Dag, schat. Ben je er klaar voor?"
    "Altijd toch, papa!"
    "Ik sta buiten te wachten."
    "We komen eraan, pappie." glimlachte ik en drukte af. Ik stond op en nam Joshua zijn hand vast. "Kom, schat. Papa staat te wachten." glimlachte ik.

    Axton
    Ik nam het flesje bier aan en keek toen hoe hij het glas water voor Alexi op tafel zette.
    Toen zuchtte ik. Ik keek naar hem op, terwijl hij me recht aankeek.
    "Het spijt me." zeiden we plots tegelijk. Ik grinnikte.
    "Weet je, zand erover..." glimlachte ik. Hij knikte en nam mijn hand om me recht te trekken. We knuffelden op en wat mannelijker manier en een tikkeltje opgelaten, maar goed, het was iets.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 15:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Ja, heb je een idee welke?' vraag ik haar dan glimlachend en trek haar tegen me aan.
    Ik sla mijn arm terug om haar schouders.

    Joshua
    Ik slik. Lord, help me. Ik verstrengel mijn vingers en loop met haar naar beneden. Ik zie de auto al en bijt op mijn lip. 'Als ik dit niet overleef...' fluister ik dramatisch 'weet dat ik altijd van je houd.'

    Alexi
    Ik schrik op uit mijn gedachtes als ze elkaar vergeven en moet daardoor weer glimlachen. Ik zie dat Mayra aan mijn vinger trekt. 'Is er iets meisje?' vraag ik haar en haal haar uit haar maxi-cosi. Ik houd haar in mijn armen en zie dat ze haar oogjes dicht doet. Ah dat wilde ze dus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik grinnikte hoofdschuddend. "Ik zal het op je grafzerk laten zetten. Stierf in totale overgave voor zijn geliefde... nl. etentje met haar vader Tutututtuuuuuuuum." zei ik op onheilspellende toon en grijnsde dan weer.
    Ik keek naar de auto van mijn pa en schudde mijn hoofd. Hij stapte uit en ik liep op hem af.
    "Pap, het is eeuwen geleden dat je met deze gereden hebt! Waarom heb je hem zo plots weer uit de garage gehaald? Je zit toch niet in je midlifecrisis eh?" grijnsde ik.
    "Dag, schatje en nee, maar Annabel vind hem zo leuk."
    "Annabel?" vroeg ik verward. En net op die moment stapte er nog iemand uit. Ik keek naar de vrouw en naast haar voelde ik me meteen een flop. Alsof ik een verwelkte roos was...
    "Wie is dat?" vroeg ik iets venijniger dan bedoeld aan mijn pa.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 15:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Wil je iets voor me spelen?" vroeg mijn vader plots. Ik keek een beetje verrast op en haalde dan twijfelend mijn schouders op.
    "Ik weet niet, het is al lang geleden..."
    "Ah, je verleert het nooit! En dan is het nu meteen een goede oefening." glimlachte hij.
    "Ok... Maar alleen als jij ondertussen op de piano speelt." zei ik nog steeds wat twijfelend en nam de viool op. Ik beet op mijn lip. Dit had ik nog nooit echt met iemand gedeeld, behalve hem. Maar nu zou Alexi het ook horen... Mijn vader ging meteen achter de piano zitten en begon.
    Langzaam begon ik wat te spelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik schrik als er nog iemand uitstapt. Oh ow niet goed. Wat heeft die man in zijn hoofd? Denkt hij nu echt dat hij zijn vriendin zo moet voorstellen aan zijn dochter? Je moet dat rustig doen en niet gewoon voor haar neus zetten zonder dat ze er zelf maar een idee van heeft. 'Dag meneer Evermore.' zeg ik en houd Braxlin iets beter vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hay
    Nick pakt mijn hand en we eindigen naast elkaar zittend in een rij. Ik heb mijn drinken in zo'n houder gezet en na even begint de film zelf. Het is een spannende film geloof ik. En ik schrik ook weleens. Ik pak mijn cola en begin er van te drinken.

    Leslie Day
    'Een kerstfilm?' Stel ik dan voor aan Jake. 'Er zullen vast wel films zijn op tv. Die komen altijd met kerst.' Ik pak de afstandsbediening erbij en zet de tv aan en zap langs kanalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik luister naar de muziek en er komen tranen in mijn ogen. Ik kijk naar mijn handen en zie alle beelden weer voor mijn ogen verschijnen. De goede maar vooral de slechte. Het is gewoon zo triestig. Ik bijt hard op mijn lip en smaak het bloed in mijn mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'