• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Dat klonk echt goed, super leuk!' Voor het eerst sinds deze week dat ik hier was kon ik mezelf volgens mij echt vrolijk noemen, dit was iets wat iedereen hier nodig had wanneer die zich down voelde, het maakte echt je hele dag weer goed. 'Eigenlijk zouden jullie hier een soort koor moeten oprichten,' grinnikte ik. 'Dan maak je iedereen sowieso blij, dat weet ik zeker.' Leila gaf haar viool aan een meisje af, die 'm weer terug op dezelfde plek legde. Ik knikte langzaam. 'Het is lang geleden dat iemand naar mijn hobby's heeft gevraagd, laat staan dat ik eentje heb uitgevoerd...' Sinds ik die drugs had, deed ik niets anders dan de hele dag onzin uitkramen en op de bank te liggen. Of het nacht leven in gaan met van die slechte vrienden, en de volgende dag met een jongen naast je wakker worden. Dat was soms nog wel eens heerlijk, maar nu wist ik niet wat ik moest zeggen, eigenlijk had ik gewoon geen hobby's meer sinds die drugs. 'Ik, erm, sorry, die heb ik niet...' Mompelde ik dan maar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hi, ik heb mijn meisje eindelijk ingevuld, het spijt me dat het zo lang duurde. Voor degenen die geen zin hebben de hele rol door te lezen: haar naam is Joanna Valerie Davis en ze heeft een kraambedpsychose.
    Kan ik ergens inspringen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leila Sofia McFall.

    Ik glimlachte, wetend dat Louis al ietsjes opgevrolijkt was. "Het is fijn om je eens zo blij te horen..." zei ik.
    Jammer genoeg kon ik nu zijn glimlach niet zien, helaas... Dat miste ik ook wel, mensen die glimlachten. Ik grinnikte zachtjes om zijn opmerking en haalde uiteindelijk mijn schouders op. "We doen dit gewoon als we zin hebben. En anders voelen we ons net bejaarden..."
    Het was waar. Ik voelde me hartstikke oud als we een 'koor' zouden oprichten. Ik voelde me al oud door het blind zijn, laat staan als we ook nog een kerkkoor gingen maken hier.
    Ik wachtte geduldig tot Louis klaar was met praten en trok een verbaasd gezicht. "Geen hobby's?" vroeg ik zacht, waarna ik mijn hoofd verward schudde. Ik wilde niet vragen naar wat hij vroeger deed, misschien was dat pijnlijk.
    "Um... Tekenen? Schaken? Dansen?" vroeg ik aarzelend. Dat waren gewoon dingen die ik kon doen. Ja, ik kon schaken, ja... Het was makkelijk te leren als je een speciaal schaakbord met speciale schaakstukken had. Tekenen was puur tekenen wat er in me opkwam en zo anderen laten raden wat het moest voorstellen. Dat was een goede oefening.
    "Of voetbal, gamen, koken..." vroeg ik verder.
    Er moest toch iets zijn?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Brennan schreef:
    [Hi, ik heb mijn meisje eindelijk ingevuld, het spijt me dat het zo lang duurde. Voor degenen die geen zin hebben de hele rol door te lezen: haar naam is Joanna Valerie Davis en ze heeft een kraambedpsychose.
    Kan ik ergens inspringen?]


    (Geen probleem. Ik moet even nadenken waar je kunt inspringen... Niall en Liam zijn op de gang aan het knuffelen. Leila en Louis zitten te praten in de recreatieruimte. Zayn loopt wat rond. Harry ligt in de tuin. En Sofia loopt ook ergens rond...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Hij trok zich uit de knuffel en ik voelde meteen dat ik iets miste, maar ik schonk er niet teveel aandacht aan.
    "Het is leuker om te weten dat je om me geeft." ik glimlachte om zijn woorden. "Ik geeft altijd veel om mijn vrienden," verzekerde ik hem. "Ik verdedig ze altijd. Zelfs als zo bang ben als een baby pinguin," lachte ik.
    "Volgens mij moet je eens terug naar Zayn..." mompelde hij na een tijdje. Ik zag duidelijk dat hij teleurgesteld was.
    "Hey, ik weet dat je Zayn niet zo mag, maar als je bij me wilt zijn en ik ben bij Zayn, gewoon komen," glimlachte ik.
    "Zayn kan wel agressief zijn, maar dat is zijn stoornis. Ik kan hem daarvoor niet laten vallen, want hij zou mij ook nooit laten vallen om zijn stoornis. Maar dat betekent dat ik jou ook nooit zal laten vallen," ik lede mijn hand op zijn schouder. "En nog eens sorry dat Zayn je zo liet schrikken," fluisterde ik.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    'Dat vind ik ook,' grinnikte ik. 'Bejaarden?' Ik haalde mijn wenkbrauwen even op. 'We zijn toch allemaal van dezelfde leeftijd? Mag ik hopen...' Ik voelde wat kouds langs mijn arm lopen, ik blikte erop en merkte dat weer zo'n wondje open was. Goh, wat een verassing. Zuchtend veegde ik het bloed weg, en likte het op, de smaak van bloed is zo vies, maar doekjes kon ik gewoon nergens vinden. 'Ik heb ze wel gehad. Natuurlijk, iedereen heeft/had hobby's, maar waarneer die drugs kwamen, deed ik niets meer dan op de bank hangen of in een club mijn zinnen verzetten... Zo ging het iedere dag door, daarom heeft mijn moeder me uiteindelijk ook het huis uitgezet...' Dat laatste mompelde ik heel zacht, mijn moeder had genoeg van al mijn achterlijke dingen en vond dat ik dan maar voor mezelf moest gaan zorgen als ik mijn leven wilden vergooien. Uiteindelijk had ze me weer van straat geplukt, en belandde ik hier.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte om Niall's woorden en beet even op mijn lip. "Zo dapper zou ik nooit kunnen zijn..." mompelde ik. "Maar ik kan het altijd proberen."
    Ik slikte even om zijn woorden en schudde meteen mijn hoofd. Nee, nooit. Ik zou nooit het hol van de leeuw gaan opzoeken. Ik ging nog liever bij Leila zitten terwijl ze at. En geloof me, dan is ze gewoon een, woedend figuur... Tenzij je haar gewoon met rust liet en alles om de zoveel minuten op de grond viel.
    "Ik begrijp het heus wel, Niall... Maar ik ben gewoon bang dat hij je pijn doet." mompelde ik, waarna ik even zachtjes piepte om de hand op mijn schouder. Ik vertrouwde Niall al een stuk meer, maar het bleef een gewoonte. Ik bleef stokstijf staan en verbeet de angst, waarna ik de excuses van Niall wegwuifde.
    "Jij kon er niets aan doen." zei ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Zo dapper zou ik nooit kunnen zijn..." mompelde hij. Ik lachte. "Ik noem het niet dapper. Ik wil gewoon niet dat ze mijn vrienden iets aandoen,"
    Hij schudde zijn hoofd toen ik over Zayn begon. "Ik begrijp het heus wel, Niall... Maar ik ben gewoon bang dat hij je pijn doet."
    Ik glimlachte hem warm toe. "Hij zal mij heus geen pijn doen. Maak je om mij maar geen zorgen," verzekerde ik hem.
    Opeens piepte Liam en ik keek naar mijn hand die op zijn schouder lag. "Oh sorry," zei ik verontschuldigend toen ik mijn hand van zijn schouder haalde. Voor iemand die ook niet tegen aanrakingen kan, verpruts ik het wel enorm goed bij anderen, mokte ik tegen mezelf.
    "Jij kon er niets aan doen." zei hij zacht. "Weet ik, maar ik wilde toch sorry zeggen,"


    Take me to wonderland

    [Misschien dat Sofia haar tegen het lijf kan lopen, als jij daar zin in hebt? Wat heb ik trouwens allemaal gemist, ik heb het gevoel dat er een heleboel is gebeurd waar ik niets van weet :') ]
    Joanna Valerie Davis
    Op mijn gemak schreef ik de laatste woorden op, waarna ik het notitieboekje dichtdeed en in de zak van mijn vest stopte. Ik had net een therapiesessie gehad en natuurlijk moest het verloop daarvan samengevat worden in mijn boekje. Dat zorgde immers voor orde en controle, en die kon ik wel gebruiken. Over mezelf had ik namelijk veel te weinig controle en daar werd ik gek van. Het hielp om alles bij te houden, dat bracht de rust weer terug. Volgens mijn boekje had ik nu niets meer te doen, althans, niet op dit moment en dus stond ik op van de bank en zette koers naar nergens in het bijzonder. Ik was hier nu een maand en echt veel contacten had ik nog niet gelegd, en dat begon de leiding een beetje zorgen te baren. Ik moest me openstellen voor de anderen, werd me keer op keer ingeprent. Makkelijker gezegd dan gedaan, aangezien ik geen idee had wie welke stoornis had. Stel je voor dat ik plotseling met een verkrachter in een kleine ruimte terecht kwam... Goed, waarschijnlijk zouden zulke stoornissen niet hier worden gezet, maar ik kon ook behoorlijk doorslaan als ik een psychotische periode had. Ik werd toch ook hier geplaatst? Wie zei mij dat er niet anderen waren die net zoals ik geen controle over zichzelf hadden?
    Met een zucht schudde ik mijn hoofd, wetende dat ik hier niet verder mee kwam. Ik moest gewoon beter worden en naar huis gaan, naar Austin. Zouden mijn ouders het wel redden met hem? Ik hoopte met heel mijn hart van wel, want als hij eenmaal geadopteerd werd kon ik de voogdij nooit meer terugkrijgen. Mijn handen balden zich automatisch tot vuisten. Gewoon beter worden was makkelijker gezegd dan gedaan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Zo heel veel is er niet gebeurd eigenlijk. x'D Niall en Zayn zijn samen. Lial is bevriend geraakt met Niall en Louis. Niall en Liam zijn nu aan het praten en Leila is Harry tegen het lijf gelopen. Hij dat een deur perongelijk in haar gezicht geslagen. En nu zitten Leila en Louis samen te zingen. Eigenlijk is er dus heel weinig gebeurt. :p]


    Take me to wonderland

    [Ah, oké. Bedankt ^^ Niall en Zayn samen? Dat gaat wel snel dan, hehe.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Wanneer is het eigenlijk avond? Lol. Louis moet nog naar Zayn. (wbw) Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [I know. x'D Zayn is een flirt en Niall is niet gewend dat iemand hem liefde geeft, dus hij wordt snel "verliefd". x'D
    lol NOI x'D Kan er weer drama komen. :p]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 16:22 ]


    Take me to wonderland

    [Zeg maar Lieke. :')
    Daarom dus, hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Sorry, ik zit hier van RPG naar RPG te gaan en tegelijkertijd huiswerk te maken. :') We kunnen doorgaan naar het avondeten? Dan kun je daarna naar Zayn. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.