• Ja ja, we zijn er weer. Na een hele tijd niet meer gedraaid te hebben zijn we vanavond vanaf half 8 weer online! Dan zullen Assassin en CyberLord jullie vermaken tot in de avonduurtjes (en hopen we erop dat ons programma mee werkt :x). Verzoekjes zijn zoals altijd mogelijk en zelfs welkom.

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is een pagina die er zo uitziet: deze.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiest al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.




    Als het plaatje het niet doet, komt dit door server problemen die we, helaas, niet kunnen oplossen.


    Problemen:
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.
    Als opeens de muziek opnieuw begint kan het zijn dat wij problemen hebben of dat jij een probleem hebt. Een simpele CTRL - F5 lost meestal alle problemen op.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 22:57 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Zooo, de Auto DJ zal nu eerst muziek voor jullie afspelen en om half 8 zullen wij jullie ter woord staan. Ik wens jullie veel plezier vanavond!


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Vergeet niet je verzoekjes in te sturen?


    Your make-up is terrible

    ...... Is hetnormaal dat amber en ik alles dubbel horen?

    LOL AMBER HAD TWEE TABBLADEN.

    SSHHHHH. Ik zou mijn haar blond moeten verven. En nee, we hebben geen koekjes :c


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    En ik luister c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nikki je reageert niet op mijn smsjes.

    404NOTFOUND schreef:
    Nikki je reageert niet op mijn smsjes.

    We lezen ze zo voor. Leuk dat je smst *O*


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    (...)
    We lezen ze zo voor. Leuk dat je smst *O*


    Onbeperkt smsjes ftw.

    Verzoekje!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    :3
    Deze vind ik echt heel leuk


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I'm listening!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Verzoekje


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Verzoekje ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maar weer eens gaan luistern
    hopelijk geeft het me inspiratie voor mijn boekbespreking


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one