• Haaii poepers^^
    Jaah ik hb iemand nodig. En die iemand moet goed met problemen kunnen omgaan. Want ikzou bij hem/haar ff mijn hart willen luchten. But voor een mod dit gaat sluiten om te zggen dat er hulppersonen zijn: Please sluit dit niet! Want echt, ik wéét niet wie die hulppersonen hier op Q. hun écht account is en heb liever iemand die ik kinda kn. Diegene die zich geropen voelen, willen julie dit ff invulen.
    -Is het erg als ik met veel problemen naar jouw zal komen en jou erop vertrouw dat ik op je kan rekenen?
    -Kan je goed met problemen in alle vormn&formaten omgaan?

    Dit was het 8D
    al dankje^^
    <3

    ik wil je wel helpen!


    i need you like a heart needs a beat.

    uhhmm, ik heb ook al soort van probleem, maarja om met mensen hier in me omgeving te praten kan ik echt niet.. ik zou eerder iemand op Q. willen om over te praten.. ene dat zou ik ook wel fijn vinden.. misschien kan ik je helpen en jij mij ofzo???


    Nvt

    Ik ook! Ik ben niet al te goed in advies geven, maar wel in luisteren.


    Your make-up is terrible

    Is het erg als ik met veel problemen naar jouw zal komen en jou erop vertrouw dat ik op je kan rekenen?
    sekerr..

    -Kan je goed met problemen in alle vormn&formaten omgaan?
    ik kan met het meeste goed omgaan maar soms moetk wel langer nadenken over een antwoord. xP


    We can only learn to love by loving.

    ik wil altijd naar je luisteren


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Als je wil, Ben ik Berijt naar je te luisteren, en je te helpen..


    -Is het erg als ik met veel problemen naar jouw zal komen en jou erop vertrouw dat ik op je kan rekenen?
    Nee, Ik heb het zelf ook altijd Fijn gevonden, als ik me hard bij iemand kon luchten!
    en ik zal altijd me uiterste best doen, om je je wat beter te laten voelen!
    -Kan je goed met problemen in alle vormn&formaten omgaan?
    Zelf heb ik ook heel wat mee gemaakt in me leven!
    en mijn vrienden ok, dus ik weet wel van wat problemen af!


    Dunno ><

    Ik wil je helpen!


    I need you like a heart needs a beat

    -Is het erg als ik met veel problemen naar jouw zal komen en jou erop vertrouw dat ik op je kan rekenen?
    Tuurlijk niet O.o anders zou ik tog niet reageren xD En ik bn sowat elke dag wel online hoor.. ^^

    -Kan je goed met problemen in alle vormn&formaten omgaan?
    Ja ,, Ik heb zelf ook wat problemen gehad en ik weet hoe het voelt als je het tegen niemand kunt zeggen en als je het dan doet dat je gelijk een hele boel medelijden over je heen krijgt terwijl wat je eigenlijk gewoon wilt is hulp.


    Crack a bottle

    Ik denk dat' k iemand heb but, laat dit topic please nog open^^

    Vriendinnen en vrienden komen altij naar mij me hun problemen. En ik heb in mijn leven nooit iets heel ergs mee gemaakt terwijl iedereen aan mij vraagt om advries enzu. Maar ik luister altijd, en ik help altijd mensen en zoek altijd naar een oplossing. En meestal helpt het hun dan ook nog. Dus als je iemand nodig hebt waar je alles tegen wilt vertellen en wat dan ook. Ik ben er altijd..;)

    Ik wil je wel helpen.. : )


    Listen to what we're not saying..

    Ik zou je graag willen helpen. Als je wil kan je me altijd PBen, ik heb nog een half uurtje en dan moet ik weg, maar als je graag wil kan ik zelfs morgenvroeg even voor je online komen! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Trouwens, ik heb ene aantal dingen in mijn levn meegemaakt waardoor ik me niet altijd even goe dgevoeld heb. Dat ga ik nu niet allemaal op dit topic proppen, maar misschien dat je dan meer vertrouwen hebt.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    -Is het erg als ik met veel problemen naar jouw zal komen en jou erop vertrouw dat ik op je kan rekenen?

    tuurlijk nzuu ;o

    -Kan je goed met problemen in alle vormn&formaten omgaan?

    dacht het wel <3



    je zegt het maar als je me nodig hebt;;


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Altijd bereid om te helpen. Stuur maar een pb'tje en dan geef ik je m'n msn wel door. ;)


    " I'm not your boyfriend, baby. "