• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    [Wat een drama terwijl ik weg was, buh. ): Haha.]
    Louis Tomlinson.
    Ik werd letterlijk Zayn's kamer uitgeduwd toen Liam met Niall in zijn armen voor de deur had gestaan, net nu ik een beetje aan het idee begon te wennen dat ik na een lange tijd weer seks zou hebben, zelfs al een klein beetje opgewonden was, moest ik verdwijnen. Een gefrustreerde grom verliet mijn mond, hier kon ik nooit zo goed tegen, als mensen je stoorde terwijl je "bezig" was. Met een licht teleurgesteld gezicht zocht ik de weg naar mijn kamer, en ging daar rustig op "mijn" bed liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Wil je naar je eigen kamer of misschien naar de mijne? Ik kan begrijpen dat je niet hier wilt liggen..." mompelde Liam toen hij gestopt was met zingen. Ik keek naar hem in zijn bruine ogen. "Mag ik bij jouw op de kamer?" vroeg ik stilletjes.
    Opeens voelde ik me duizelig, ik moest ergens gaan liggen. Liefst met Liam bij me.
    Ik knipperde een paar keer en keek de kamer rond. Ze waren weg. Ik zuchtte opgelucht. Hopelijk bleven ze voor de rest van de dag weg.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik knikte vrijwel meteen op zijn vraag en hielp Niall voorzichtig overeind. "Gaat het wel?"
    Ik slikte even en keek snel de kamer rond. Zayn's kamer... Ik stond hier gewoon in zonder klappen te krijgen! Best stoer eigenlijk... Maar niet op dit moment. Ik hoorde Niall zijn zucht en trok mijn wenkbrauwen vragend op, maar zei er verder niets over. Ik beet even op mijn lip en ondersteunde Niall terwijl we liepen. Ik wilde hem niet opjagen of zo...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Liam hielp me voorzichtig overeind. Toen ik rechtstond voelde ik me nog meer duizelig, maar ik veegde het aan de kant. Ik heb al ergere dingen gehad dan duizeligheid.
    "Gaat het wel?" Vroeg Liam en ik knikte. "Gewoon wat duizelig," glimlachte ik zwakjes, maar het was mijn eerste glimlach sinds de nachtmerrie. Liam was geweldig, ik glimlachte alleen voor hem.
    Samen met Liam, die me ondersteunde, liepen we naar zijn kamer. Ik wilde voor even niet meer in Zayns kamer komen.
    Terwijl we liepen, liet ik mijn hoofd op Liams schouders liggen. Om de een of andere manier vond ik het leuk om mijn hoofd op zijn schouder te leggen. Of op Liam in het algemeen te leggen.


    Take me to wonderland

    [Oh Lieke, je kan Zayn tegenkomen en hem vragen naar wat er net allemaal gebeurd was. Kan Zayn ook drama hebben met Louis. x'D Als Malino het goed vindt natuurlijk. :p]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:39 ]


    Take me to wonderland

    [Dat is inderdaad wel een goed idee, ja. Hehe. Drama is altijd goed en leuk. ^^]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:46 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik knikte begrijpend en liep rustig verder, waarna een warm gevoel zich in mijn lichaam verspreidde door het hoofd wat Niall op mijn schouder plaatste. Ik zuchtte en liep door totdat we in mijn kamer stonden en ik Niall rustig op het bed liet zakken om er vervolgens naast te gaan zitten.
    "Wil je misschien wat water? Of heb je honger?" vroeg ik, waarna ik even op mijn lip beet en Niall onderzoekend aankeek. Hij zag er vrij rustig uit nu... Maar ik wist niet wat er in zijn hoofd omging.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik moet gaan eten. Reageer zo. ^^]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan

    Toen we eindelijk in Liams kamer waren, liet Liam me rustig zakken op bed en kwam naast me zitten. Meteen sloe ik mijn armen om Liams arm en drukte mijn wang tegen zijn schouder.
    "Wil je misschien wat water? Of heb je honger?" ik schudde stilletjes mijn hoofd. "Ik wil alleen dat jij er bent," zei ik zachtjes.
    En koude rilling ging over me heen en ik kroop nog dichter tegen Liam aan voor meer warmte en zuchtte. "Denk je dat ik gek geworden ben?" vroeg ik zonder naar Liam te kijken.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik liet Niall tegen me aan kruipen en zuchtte eventjes. Arme jongen... Hij leek net een gewonde puppy die doodsbang was. Ik streek zacht door zijn haren heen en liet hem rustig tegen me aanliggen.
    "Ik blijf ook bij je, voor zolang je me bij je wilt hebben." zei ik stilletjes, waarna ik mijn armen om hem heen sloeg toen ik merkte dat hij het koud had. Althans, zo leek het.
    Ik reikte naar de deken en sloeg die voorzichtig om zijn schouders heen, waarna ik Niall weer tegen me aantrok.
    "Ik denk helemaal niet dat je gek geworden bent. Je bent gewoon verward en hebt schizofrenie. Net zoals ik een probleem heb... Anders zou iedereen hier toch gek zijn?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ik blijf ook bij je, voor zolang je me bij je wilt hebben."zei Liam stilletjes terwijl hij zijn armen om me heen sloeg. Ik nestelde me in zijn armen en sloeg mijn armen rond zijn middel. "Ik denk dat je dan voor altijd bij me moet zijn," zei ik zachtjes.
    Liam trok opeens het deken van zijn bed rond mij waardoor ik het aangenaam warm had. Daarna sloeg hij weer zijn armen rond mij en ik kon wel smelten. Zo wil ik voor altijd blijven zitten.
    "Ik denk helemaal niet dat je gek geworden bent. Je bent gewoon verward en hebt schizofrenie. Net zoals ik een probleem heb... Anders zou iedereen hier toch gek zijn?"
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik had het gevoel dat ik gek werd," ik keek Liam aan. "Die vreemde houdingen heb ik nog nooit eerder gedaan," fluisterde ik.

    [Liam en Niall zijn gewoon twee puppies. D:]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:15 ]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Na ongeveer een half uur doelloos op bed te hebben gelegen, gooide ik de dekens van me af, en stapte uit bed. Ik was bang dat als ik te lang bleef liggen mijn wondjes weer begonnen te jeuken, of me te irriteren, net nu ze me een beetje met rust hadden gelaten, en misschien kon ik Zayn wel even gaan zoeken in dit grote gebouw, ik was best benieuwd naar wat er nu aan de hand was met Niall. Ik opende mijn kamerdeur weer, en stapte naar buiten, keek links en rechts maar er was niemand. Ik schudde met mijn hoofd en sloot de deur weer. Ik liep naar de eerste gang naast de "voordeur", en nog een gang ernaast. Toen ik Zayn nog niet zag, bedacht ik dat ik misschien gewoon richting zijn kamer kon lopen, dat hij anders daar wel was. Ik grinnikte, dat was best wel een domme actie. Ik liep richting de gang waar Zayn's kamer is, en inderdaad aan het einde van de gang zag ik hem nog net lopen. 'Zayn!' Schreeuwde ik. Ik versnelde mijn pas iets, en vlak voordat ik bij Zayn aankwam, plaatste ik even mijn hand op zijn schouder. 'Wat was er aan de hand net?' Vragend keek ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik kijk op en veeg de laatste tranen weg uit mijn gezicht. Vervolgens draai ik me om en kijk Louis aan.
    'Boeit het?' mompel ik en kijk hem even aan. Ik sla mijn armen over elkaar.
    'Het enige wat ik nu nog weet is dat Liam eraan gaat' mompel ik...


    El Diablo.

    [Oké, het spijt me, alweer. Gisteren druk gehad met school en ik ben nu pas echt thuis, ik had huiswerkbegeleiding namelijk en om dan in dat half uurtje dat ik thuis ben voor ik daarheen moet een gesprek te beginnen leek me ook niet handig, aangezien er dan een personage voor de komende uren vast zat. Vanavond ben ik er wel, maar reageer ik langzaam (SO Duits leren) en morgenavond heb ik sinterklaas en dus ben ik er alleen 's middags even. Donderdag wel tijd, vrijdag weer huiswerkbegeleiding, zaterdag hier, zondag surprise. Ergens in de tussentijd moet ik dus ook die surprise nog afmaken.
    Het spijt me heel erg dat ik zo weinig reageer, maar ik heb gewoon echt even een drukke week en daar was ik me niet zo van bewust toen ik me hiervoor opgaf. I'm sorry, ik probeer zo veel mogelijk te reageren.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (:\... Liam blijft dood! ;o En het geeft niks, iedereen heeft het wel eens druk.^^ Doe maar mee als je tijd hebt en anders wacht je gewoon eventjes. Ik kan nu even niet reageren, ik probeer het zo meteen aangezien ik eventjes druk ben met wat probleempjes oplossen. ;p)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Reading a good book is like taking a journey.