• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik zuchtte zachtjes. 'Dat kan ik niet, verdomme, het liefst eet ik al dit eten op, maar ik heb geen zin om weer de hele avond kotsend boven de wc te hangen omdat ik mezelf geforeceerd heb om te eten, dus houd je mond.' Ik slikte even, en bedacht me toen dat -dat laatste eigenlijk helemaal niet zo aardig had geklonken. 'Sorry, ik bedoelde het niet zo...' Mompelde ik zachtjes. Leila was met haar eten aan het prutsen, en uiteidelijk belande het bord naast haar op de grond, ze begon te schelden en legde haar hoofd op tafel. 'Waarom kan ik niks goed doen?!' Riep ze. Ik schudde even mijn hoofd, stond op en liep naar haar toe. Ik plaatste mijn hand op haar rug. 'Je kan echt wel iets goed doen, daar ben ik zeker van.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "I-Ik... Je begrijpt het niet."mompelde hij en trok de dekens dichter naar zich toe. Ik vond hem zo schattig. Als een puppy die je gewoon heel da dag wilt knuffelen.
    "Het ligt ietsjes anders dan je denkt." Ik keek hem begripvol aan en ging wat dichter naar hem zitten.
    "Kan je het zeggen waarom?" vroeg ik zachtjes. Ik wilde hem niet afschrikken door mijn vraag. Ik liet mijn hoofd iets naar rechts kantelen en wachtte geduldig af.

    [Jij wilt altijd drama. x'D]


    Take me to wonderland

    (Zegt de dramaqueen hier. ;p)

    Liam James Payne.

    "Kan je zeggen waarom?" vroeg Niall zachtjes, waardoor ik opkeek en angstig mijn hoofd schudde. Nee! Als Zayn ooit erachter kwam wat mijn gedachten hierover waren bleef ik dood, morsdood! Zelfs Louis zou me haten, en Niall zelf ook... Iedereen zou partij voor Zayn trekken. Ik was een egoïst, een vieze, vuile egoïst!
    "Nee. Dat gaat echt niet, Niall..." fluisterde ik zacht, waarna ik hem aankeek met grote ogen.

    Leila Sofia McFall.

    Ik hoorde nog Louis zijn woorden en voelde het steken dat hij zo op me reageerde, maar ik begreep zijn reactie wel. Hij was gewoon geïrriteerd door het eten, dat had iedereen toch wel eens...
    "Je kan echt wel iets goed doen, daar ben ik zeker van." zei Louis zacht, nadat hij zijn hand op mijn rug had geplaatst.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd en keek op, om vervolgens met een giftige uithaal de rest op de grond te gooien, horend dat ik Louis' bord ook al van de tafel had gegooid. Mooi zo, dan hoefde hij ook niet meer te eten.
    "Dat kan ik niet. Ik kan niet eens normaal eten, een klein kind eet nog netter als ik!" riep ik, waarna ik uit frustratie mijn stoel naar achteren schoof en opstond. "Het enige wat ik kan is als een of andere idioot liedjes zingen en daarbij amateuristisch een viool bespelen! Oh, en ik kan staren als de beste! Misschien moet ik eens meedoen aan een wedstrijdje niet knipperen, wedden dat ik dan wel ergens goed in ben?!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Nee. Dat gaat echt niet, Niall..." fluisterde hij.
    "Dat geeft niet," glimlachte ik Liam toe. "Je straft jezelf er toch niet mee he?" vroeg ik zachtjes.
    "Er is geen reden voor jouw om jezelf te straffen," ik keek hem even aan. "Maar ik wacht wel voor je tot je er klaar voor bent om het me te zeggen," fluisterde ik.
    Ik krabte even aan mijn blote armen en keek toen Liam weer aan. "Kan ik je aanraken?" vroeg ik.

    [That's who I am. Dramaqueen. You should all bow to me x'D]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 23:35 ]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Ze schudde haar hoofd, waarna ze met een klap ook mijn bord van tafel af sloeg. Gelukkig, dan hoefde ik het niet meer op te eten, en mocht ik zo gewoon weg. Kwaad duwde Leila haar stoel naar achteren en begon ze van alles te schreeuwen. Langzaam stond ik op, liep tussen alle scherven door, en pakte Leila's handen vast. 'Sssh, het is goed, het komt allemaal wel goed...' Zachtjes trok ik haar tegen mij aan, en streelde met mijn hand haar arm. Hopelijk werd ze iets rustiger, natuurlijk begreep ik haar frustratie's heel goed, iedereen voelde zich hier wel een machteloos, en dan flipte je gewoon even.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte zwakjes naar Niall en schudde direct mijn hoofd. "Nee, dat doe ik op dit moment niet..." mompelde ik, waarna het bloed weer naar mijn wangen schoot door zijn opmerking en ik opnieuw mijn hoofd angstig schudde. "Ik kan het nooit zeggen... nooit." zei ik zacht, waarna ik wegkeek en mijn handen tot vuisten balden terwijl ik in de dekens kneep.
    "Kan ik je aanraken?" vroeg Niall, waardoor ik opkeek en even twijfelde, maar uiteindelijk knikte.
    "Ja... D-Dat mag." zei ik voorzichtig, waarna ik me probeerde te ontspannen en eventjes zuchtte.

    Leila Sofia McFall.

    Ik luisterde naar Louis en probeerde mezelf uit de omhelzing te trekken, wat erg lastig was aangezien Louis een stuk sterker dan mij was. Ik begon zachtjes te jammeren en begroef mijn gezicht in zijn shirt, net zolang totdat ik ophield en zo even bleef staan. Wat was ik toch af en toe zielig bezig zeg... Het ergste was dat het nergens op sloeg. Ik wilde niet luisteren en dan ging ik mokken omdat het niet lukte. Maar hulp wilde ik gewoonweg niet. Ik zou toch ooit eens zelf moeten kunnen eten?! Niet iedereen kon me steeds gaan voeren...
    "Sorry." zei ik uiteindelijk zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Leila probeerde zich uit mijn omhelzing los te trekken, waardoor ze even met haar arm langs mijn wondjes schaafde. Een verbeten 'Au' verliet mijn mond, waarna de tranen in mijn ogen sprongen. Ik had er net juist geen last meer van... Ik verzette me er even over heen en hield Leila stevig vast, natuurlijk kon ze niet uit mijn omhelzing loskomen, ondanks de vele prikjes die ik mezelf bezorgd had, was ik toch nog best wel sterk. Ze begroef haar gezicht in mijn shirt, en begon zachtjes te jammeren. 'Ssh, stil maar,' mompelde ik zachtjes, terwijl ik met mijn hand over haar haren heen streek. Uiteindelijk ging ze niet meer verder, maar bleef ze wel rustig tege me aan staan. 'Sorry,' zei ze heel zachtjes. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, je kan er niets aan doen...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Toen hij zei dat ik hem kon aanraken, ging ik dichter bij hem zitten.
    Voorzichtig en traag trok ik hem in mijn armen en lede mijn wang op zijn kruin. "Ik kan het nooit zeggen... nooit." zei hij zacht en ik begon ons zachtjes naar voor en naar achter te wiegen. "Soms is het beter als je het tegen iemand zegt," zei ik tegen hem. "Het allemaal in je houden, kan je kapot maken," ik streel voorzichtig zijn schouder en bleef ons heen en weer wiegen. "Maar dat moet niet vandaag. Ik geef je tijd tot je er zelf klaar voor bent," fluisterde ik in zijn oor.
    Zachtjes begon ik een liedje in zijn oor te zingen. "Just close your eyes, the sun is going down. You'll be allr ight, no one can hurt you now,"

    Liedje


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk even naar Louis en Leila en zucht.
    Wat zijn we toch weer gezellig hier, ze kunnen alleen maar sarcastisch doen...
    Ik rek me uit en kijk naar de 2 borden op de grond, al snel worden ze opgeruimd en zoek ik naar iets anders om te doen..


    El Diablo.

    [Vandaag ga ik waarschijnlijk pas later on kunnen komen. Ik moet van mijn vader naar mijn oma en daarna moet ik voor mijn proefwerk leren. -.-]


    Take me to wonderland

    [te stil. D: + verveling. :3]


    Take me to wonderland

    [Vind ik ook... Behalve dat verveling, want ik zou moeten leren, lol.]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Oeps... Sorry. ;$)

    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Niall's woorden en ,zuchtte eventjes toen hij me tegen zich aantrok. Op de een of andere manier voelde ik me hartstikke veilig na al die jaren... Ik sloot mijn ogen en ging in zijn armen hangen, luisterend naar het liedje wat hij begon te zingen. Zijn stem gaf me kippenvel en ik rilde even, waardoor ik automatisch nog dichter tegen hem aan kroop en mijn hoofd tegen zijn borstkas aanlegde. Wauw, nu wist ik weer hoe veiligheid voelde. En wat voelde dat goed...

    Leila Sofia McFall.

    Ik schudde langzaam mijn hoofd. "Ik kan er wel wat aan doen. Ik moet niet zo koppig zijn en gewoon luisteren... Maar ik voel me net een klein kind!" mokte ik, waarna ik zuchtte en terugkwam op Louis zijn verbeten geluid.
    "Het spijt me als ik je heb pijn gedaan... Dat wilde ik ook weer niet." mompelde ik zacht, waarna ik een verontschuldigende blik opzette. "En ik heb je eten op de grond gegooid..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Misschien... Maar dit is hoe jij bent, en dat moeten die mensen hier gewoon accepteren, of ze dat nou willen of niet. En je bent geen klein kind.' Zachtjes streelde ik met mijn hand langs haar arm, zodat ik niet aan de pijn zou denken en de wondjes open zou krabben. Ik glimlachte zwak. 'Je kon er niets aandoen, ze zitten gewoon een beetje op de verkeerde plek...' Mompelde ik zachtjes. 'Dat weet ik, en dat vind ik totaal niet erg, nou hoef ik het tenminste niet op te eten, dus daarvoor kani k je eigenlijk wel bedanken.' Grinnikte ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik moet ook leren, maar leren helpt niet tegen verveling. x'D]

    Niall james Horan

    Liam kroop dichter tegen me aan en legde zijn hoofd tegen mijn borstkas waardoor ik lichtjes begon te glimlachen.
    "Come morning light, you and I'll be safe. Ooooh, oooh, oh," zong ik verder en stopte toen.
    "Gaat het alweer?" vroeg ik zachtjes. ik begroef mijn neus in zijn haar, gewoon omdat ik hem dichter bij me wou.
    Dit kan er misschien uitzien of we op elkaar verliefd zijn, maar ik wil gewoon dat hij zich goed voelt.

    [Niall wordt pas verliefd op Liam als hij Zayn betrapt heeft. x'D Nu heeft hij het no niet door. ^^]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:50 ]


    Take me to wonderland