• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Ik geloof er niet in, je dromen komen niet uit. Anders zouden wij niet hier zitten, of wel soms?' Ik schudde even mijn hoofd heen en weer en verbeet de opkomende pijn in mijn wondjes, als ik er niet aan zat bleef het even jeuken, anders voelde ik ze veel te lang. Langzaam voelde ik hoe mijn wangen een kleurtje kregen. 'Bedankt,' mompelde ik zachtjes. 'Oke, ik vind alles best,' Leila stond op, en hield mijn hand stevig vast. Ze trok mij ook overeind en ik pakte even mijn vest voordat ik haar mee trok in de richting waar ze zei. 'Natuurlijk. Met alle plezier.' Ik liep rustig richting de trap en voordat we erop moesten, stopte ik. 'Hier is de trap,' zei ik, alsof ze een klein kindje was, ik kon haar moeilijk optillen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik was te lui om uit mijn bed te komen en heb dus alleen de laptop op mijn schoot gezet. x'D Ik eet in de weekenden vaker zo laat. ;p)

    Liam James Payne.

    Ik kon er niets aan doen, maar door Niall's glimlach moest ik ook even zwakjes lachen. Meteen na dat lachje verdween Niall's glimlach weer waardoor ik net als een papegaai hetzelfde deed. Ik deed het niet expres, het ging gewoon automatisch op de een of andere manier.
    Ik keek Niall ongelovig aan en voelde me nu een ontzettende egoïst, aangezien hij achter me aankwam om met me te praten terwijl ik alles aan het kapotmaken was.
    "Wat maakte je toen zo gelukkig?" vroeg Niall zacht, waardoor mijn gezicht vertrok en ik naar beneden keek.
    "Mijn familie." fluisterde ik, waardoor er tranen in mijn ooghoeken ontstonden en ik even slikte. "Toen verstootte ze me nog niet..."
    Mijn zussen hadden me altijd gesteund, zelfs in het pesten. Maar toen mijn ouders me begonnen te slaan waren ze erg geschrokken en keerde ze zich uit angst tegen me. We zouden nooit meer diezelfde band krijgen dan vroeger, nooit meer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Leila Sofia McFall.

    Ik beet op mijn lip en slikte even. "Dat is tijdelijk." mompelde ik, waarna ik eerlijk glimlachte. "Graag gedaan."
    Louis vond het best en daarmee was ik ook tevreden. Ik zong vaker snellere liederen, maar langzaam vond ik net zo mooi. Ik hield alleen niet zo van country of metal... De rest vond ik allemaal wel goed.
    "Bedankt." zei ik, waarna Louis zei dat hier de trap was en ik mijn voet op de eerste trede plaatste om zo op een normaal tempo verder te lopen. Ik heb vaker hier de treden moeten tellen om me niet te verstappen, maar nu was het een eitje.
    Ik glimlachte toen ik boven stond met Louis en stak mijn andere hand uit om zo verder te lopen. Ik wilde niet weer tegen mensen aanlopen zoals eerder gebeurd was.
    "Mijn viool ligt ongeveer vijf stappen verder, als ik het goed heb." mompelde ik.
    Ja, zo kon ik meteen een stukje viool erbij spelen. Nu eens even luisteren wie hier was en wie me zou helpen met de muziek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Mijn familie." fluisterde hij en ik keek hem vragend aan. Toen verstootte ze me nog niet..." ik snakte naar adem. Waarom zouden ze zoiets bij Liam doen?
    "Het spijt me Liam," zei ik zachtjes. Ik had spijt dat hij door mij daar terug moest aan denken.
    "Ik zal je nooit verstoten," zei ik zachtjes. "Ik blijf met je praten of je het nu wil of niet," ik keek hem recht in de ogen aan. "Ik ga pas weg als je mij niet meer nodig hebt. En ik bedoel echt"niet meer nodig hebben. Niet dat je me weg wilt omdat je mij dan gelukkig zou maken, waar ik trouwens nog steeds niet de logica van in zie," zei ik standvastig.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    'Dat weet ik, maar ik krijg het niet uit mijn hoofd...' Mompelde ik zachtjes. Het bleef maar in mijn hoofd rondspoken hoe alles veranderd zou zijn als ik hier ein-de-lijk weg zou mogen. Ik kneep zachtjes in haar hand ten teken dat het goed was, en samen liepen we de trap op, uiteindelijk toen we boven stond stak Leila haar andere arm uit, vast voordat ze niet tegen iemand anders aan zou lopen. 'Oke, moet ik hem voor je pakken? Of wil je het zelf doen?' Ik liet heel even Leila's hand los, en knoopte mijn vest om mijn middel, vervolgens pakte ik haar hand weer vast.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik hoorde Niall naar adem snakken en hij bood zijn excuses aan, waarop ik enkel een glimlach forceerde en het wegwuifde. Hij deed het niet met opzet, dat wist ik heus wel.
    "Ik zal je nooit verstoten," zei Niall zachtjes "Ik blijf met je praten of je het nu wil of niet,"
    Ik keek op en glimlachte schamper, waarna ik Niall aankeek en op mijn lip beet.
    "Ik ga pas weg als je mij niet meer nodig hebt. En ik bedoel 'echt' niet meer nodig hebben. Niet dat je me weg wilt omdat je mij dan gelukkig zou maken, waar ik trouwens nog steeds niet de logica van in zie." zei Niall standvastig, waardoor ik mezelf dwong om in zijn ogen te kijken en waterig glimlachte.
    "D-Dank je." zei ik zacht, waarna ik heel even de neiging hem om hem een knuffel te geven. Zou ik dat durven? En zou Niall het wel appreciëren?
    Ik beet even twijfelend op mijn lip en sloeg uiteindelijk voorzichtig mijn armen om Niall's middel en knuffelde hem, waarbij ik mijn hoofd even in zijn shirt begroef en zwakjes glimlachte. Hij meende het, echt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik kom terug met een glas cola en leun tegen de muur.
    Ik kijk naar de twee en een jaloerse steek gaat door me heen als Liam hem knuffelt.
    Ik negeer het maar en neem een slok cola..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "D-Dank je." zei hij zacht. Hij bleef voor een paar seconde naar me staren om me dan een knuffel te geven.
    Ik zwaaide lachend mijn armen om hem heen. Ik wilde hem al de hele tijd een knuffel geven, maar ik durfde niet.
    Hij begroef zijn gezicht in mijn shirt en ik voelde me opeens heel beschermend over hem. Ik legde mijn hoofd op het zijne en streelde met mijn arm over zijn rug. "Ik ga je elukkig maken," fluisterde ik. "Ik ga zo hard mijn best doen om je gelukkig te maken," fluisterde ik.


    Take me to wonderland

    [Oeioei Zayn x'D This is not going to look good x'D]


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    "Geloof me maar, het wordt wel makkelijker voor je. Ook het nadenken over de 'echte' wereld... En ik kan je altijd helpen als je wilt." zei ik met een glimlachje.
    Ik voelde me altijd al een beetje idioot als ik zo met mijn handen uitgestrekt liep, daar schaamde ik me wel een beetje voor. Maar ik heb al tig keer het aanbod van een blindengeleidestok afgewezen omdat ik me dan nog erger zou schamen en een hond vond ik nog erger staan... Ik wilde geen hulpmiddelen, ik kon het zelf.
    "Ik kan hem zelf wel pakken." zei ik snel, waarna ik Louis' hand even miste maar die vervolgens alweer terugkreeg.
    Ik stapte netjes vooruit totdat ik voelde dat ik tegen de tafel aanstond en liet Louis daar even los om het instrument met de strijkstok te pakken. Ik zocht met mijn voeten de kruk en ging daarop zitten.
    "Val maar gewoon bij." zei ik glimlachend, waarna ik rustig begon en hoorde hoe er werd gestommeld in de ruimte. Even later hoorde ik hoe er wat instrumenten en stemmen bij werden gevoegd terwijl ik verder leidde.
    Ik vroeg me af of Louis verbaasd zou zijn over dit, maar dit was vrij normaal hier...


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Drama! x'D)

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte om Niall's woorden en trok hem nog wat dichter tegen me aan. Het was lang geleden voordat ik weer eens een echte knuffel had gekregen. Normaal gesproken durfde ik het niet, maar bij Niall was het anders. Niall wist hoe het was om bang te zijn voor aanrakingen... Hij wist hoe ik me voelde.
    Ik sloot mijn ogen even genietend en vergat helemaal in welke omgeving we nou precies stonden. Hij gaf wel goede knuffels zeg...
    "Je hebt een klein hartje van goud, Niall." zei ik op gedempte toon, waarna ik heel zwak glimlachte en hem nog steeds vast had alsof hij van porselein was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Als ik iemand nodig heb om te praten, zal ik zeker eens naar je toekomen.' Glimlachte ik. Volgens mij konden Leila en ik best wel goede vrienden worden, maar dat moesten we nog maar eens zien. 'Dat is goed.' We zette nog een paar passen vooruit, totdat we tegen de tafel aanstond. Leila pakte haar viool vast, en de strijkstok, waarna ze op een krukje ging zitten. Ik keek even achter me, en ging vervolgens op het krukje tegenover haar zitten. 'Oke,' ik knikte even, Leila begon met zingen, en net op het moment dat ik ook wilde gaan zingen merkte ik dat er nog meer mensen meededen, glimlachend keek ik naar iedereen achter Leila die mee aan het zingen was. Eigenlijk was dit gewoon heel erg vrolijk. Zachtjes begon ik ook met zingen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Je hebt een klein hartje van goud, Niall." hoorde ik zijn gedempte toon waardoor ik me warm voelde worden. Hij vindt me lief, dacht ik.
    Ik zag dat hij zwakjes glimlachte. "Het is leuk om je te zien glimlachen," zei ik op een fluistertoon.
    Ik hield Liam zo lang in mijn armen als hij nodig had. Ik was blij dat ik hem eens kon aanraken.
    Twee mensen die me knuffelen op één dag zonder me pijn te willen doen. Deze plaats is misschien dan toch niet zo erg als ik dacht.

    [Was eten gaan zoeken. x'D]


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Toen ik -en automatisch de rest- klaar was glimlachte ik naar Louis, die als het goed is voor me zat. "En?" vroeg ik met een grijns.
    Ik zei toch dat er in deze hele instelling ook leuke dingen konden gebeuren... En ik wist zeker dat Louis het hier nog een beetje zou kunnen gaan uithouden.
    Ik merkte dat iemand me aantikte op mijn schouder en aan de zachte, dunne vingers kon ik weten dat het Diana was. Ik gaf haar de viool en de strijkstok die ze altijd voor me op de goede plek terug legde zodat ik ze later makkelijk weer kon vinden. Ik begon trouwens honger te krijgen... Sinds ik Harry was tegengekomen wilde ik allang gaan eten, maar steeds kwam er weer iets tussen. Ik negeerde het hongergevoel even en zuchtte.
    "Dus Louis... Heb je hobby's?" vroeg ik glimlachend. Misschien zat er iets tussen wat je hier ook zou kunnen doen. Of tenminste ongeveer...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen om zijn woorden, waardoor ik mijn ogen weer opende en mezelf voorzichtig en langzaam uit de knuffel trok. Ik miste Niall's warmte nu al, maar ik wilde hem kunnen aankijken.
    "Het is leuker om te weten dat je om me geeft." zei ik op dezelfde fluistertoon, waarna ik even op mijn lip beet en Zayn's gedachten nu niet wilde lezen. Niet dat ik het kon, maar de gedachte al wat Zayn nu van me zou denken... Het gaf me nu al de rillingen.
    "Volgens mij moet je eens terug naar Zayn..." mompelde ik, duidelijk teleurgesteld.


    Reading a good book is like taking a journey.