• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Seksgod? Me gusta' Lachte ij waarop ook ik luidop begin te lachen.
    "Me gusta too, you know," grinnikte ik.
    'Lsten we dan maar gaan' hij gaat wat rechter zitten waardoor ik ook rechter ga zitten, maar ik blijf dit keer op zijn schoot zitten en leg mijn hoofd weer tegen zijn borst aan.
    "Wat gaan we doen?" vroeg ik.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan.
    'Zeg jij het maar' zeg ik en grijns even.
    Ik haal een hand door zijn haar en lach kort..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Logisch dat niemand hier normaal is, anders zat je hier niet...' Ik zuchtte zachtjes. Ik wilde zo graag weer terug naar mijn moeder, en dat alles weer normaal kon zijn, dat ze me weer zou accepteren, zonder al die drugs. Tranen sprongen in mijn ogen. 'Bedankt,' mompelde ik zacht. 'Het is toch mijn eigen schuld, ik had er gewoon nooit aan moeten beginnen, en ik wist dat het verslavend werkte, en toch deed ik het...' Allemaal om die ene verschrikkelijke gebeurtenis te vergeten. En uiteindelijk was het -het niet waard geweest, want nu zit ik hier.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Zeg jij het maar," Zei Zayn en ik voelde zijn hand door mijn haren gaan.
    "Euhm, op goed geluk ergens heen gaan en zien wie we tegenkomen?" vroeg ik.
    ik bekeek zijn tattoo nog eens, ze waren prachtig, maar alles stond bij die jongen.


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Ik merkte dat Louis het nu toch echt moeilijk begon te krijgen en zocht met mijn hand naar de zijne, die ik uiteindelijk kon vastpakken en er bemoedigend een zacht kneepje in gaf.
    "Je zal het vast om een reden hebben gedaan. En als je die niet wilt vertellen dan hoeft dat ook niet. Maar jij bent niet het type om aan de drugs te gaan omdat anderen dat doen." zei ik zacht, terwijl ik met mijn duim over de palm van zijn hand streek.
    Ik glimlachte zwakjes en schudde mijn hoofd eventjes. "Als je wilt praten kun je dat altijd. En als je nu iets anders wilt gaan doen kan dat ook."
    Ja, ik mocht dan mijn grenzen hebben met dingen uitvoeren, maar ik kon ook vrij veel dingen wat je niet zou verwachten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Leila zocht naar mijn hand, en uiteindelijk gaf ze me een zacht bemoedigend kneepje, flauw glimlachte ik. 'Het was alleen dat een vriend van mij zei dat het geweldig spul was, en dat je al je zorgen er mee zou vergeten, dat is absoluut waar. Je raakt zo ver weg dat je helemaal nergens meer aan denkt en gewoon alles, maar dan ook alles helemaal geweldig vind...' Soms kwam dat nog wel eens goed van pas, was het leuk. Nu niet meer. Ik drukte zacht een kusje op haar wang, aangezien ik niet naar haar kon glimlachen. 'Bedankt, en is goed, wat doe je zoal hier?' Ik was er wel benieuwd naar, als blind iemand kon je natuurlijk niet zo heel veel doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    "Euhm, op goed geluk ergens heen gaan en zien wie we tegenkomen?" vroeg hij en ik knikte dat het goed was.
    Ik betrapte hem erop dat hij naar mijn tattoo's keek en lach even..
    'Let's go' zeg ik, en pak mijn shirt weer..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik luisterde aandachtig naar Louis zijn verhaal en hield opmerkingen voor me. Ik hield ze vaak voor me, het lag er nou net aan met wie ik sprak. Bij Zayn gooide ik al mijn gedachtes er gewoon uit en bij Harry af en toe... Maar bij Louis deed ik het niet. Ik wist niet of hij ertegen kon.
    "Volgens mij had je een pijnlijke ervaring gehad, voordat je aan de drugs ging." concludeerde ik stilletjes.
    Ik glimlachte toen hij een kus op mijn wang drukte en voelde mijn wangen even rood worden. Niet van verlegen- of verliefdheid, maar gewoon van de liefde die ik ineens kreeg. Het voelde goed om zo iemand bij je te hebben...
    "Ik maak muziek, ik zing, ik praat veel met mensen en speel vaker spelletjes. Ik kan meer dan je denkt." zei ik grijnzend, waarna ik even kuchte. "Al zijn er ook weer dingen die ik niet kan en ben ik te eigenwijs om te luisteren naar de verpleging."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga slapen, ben zo moe van werk, reageer morgen weer. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    [Ik ga slapen, ben zo moe van werk, reageer morgen weer. ^^]


    (Slaap lekker. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    NOI schreef:
    [Ik ga slapen, ben zo moe van werk, reageer morgen weer. ^^]


    [Goodnight :3 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Let's go," zei zayn en pakte zijn shirt.
    Snel raapte ik ook mijn shirt op en deed deze aan.
    Terwijl we door de gangen liepen, reep ik naar Zayn's hand en verstrengelde mijn vingers met de zijne.
    Na een tijdje kwamen we Liam tegen die vreemd genoeg nog steeds op de grond zat.
    Ik kneep in Zayn's hand. Ik wist dat hij het hier moeilijk mee had en ik wilde laten weten dat ik niet bij hem weg zou gaan.

    [Ik ga Liam er eens bij betrekken. :p]

    [Slaapwel. ^^]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:38 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik glimlach naar Niall en kijk dan naar Liam.
    Ik mag hem nog steeds niet, maargoed.
    Ik negeer hem maar en kijk rond...


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik keek op toen ik de twee jongens zag. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik hun handen zag, verstrengeld.
    "Ik zei het toch..." mompelde ik tegen mezelf.
    Ik beet op mijn lip en sloeg mijn ogen weer neer, waarna ik zachtjes zuchtte. Louis zou al het bed induiken vanavond met Zayn en Niall had zeker net zijn beurt gehad. Kon Zayn nou nooit eens van mensen afblijven waarmee ik bevriend aan het worden was? Nog even en hij gooide Nathan en Leila erachteraan... Dat kon er ook nog wel bij.
    Tranen van frustratie begonnen in mijn ogen te prikken. Eerst Maddie, dan Louis en nu Niall... Ik hield niemand meer over. Iedereen met wie ik een band opbouwde slipte uit mijn handen.
    Ik was deze hele wereld niet eens waard.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Hi Liam," glimlachte ik.
    Toen ik naar Zayn keek, zag ik dat hij naar me glimlachte en kneep nog een keer in Zayns hand en glimlachte terug naar hem.
    Zijn gezicht vertrok helemaal toen hij ons zag. "Liam? Is er wat?" vroeg ik bezorgd?"
    Ik wilde dichter tot bij Liam gaan, maar ik was bang dat Zayn dan kwaad ging worden.


    Take me to wonderland