• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Zayn zucht en knikt tegelijkertijd. 'Hij... heeft je nodig' zegt hij dan.
    'Ik vermaak me wel'
    Er verschijnt een brede lach op mijn gezicht en ik laat mijn hand over Zayns gezicht glijden.
    "je bent echt zo lief. De mensen hier zouden dat moeten inzien en niet meteen vooroordelen hebben," zeg ik streng.
    Ik laat mijn vingers over zijn lippen gaan om er daarna op te zoenen.
    "I love you," fluister ik en sta op om naar Liam te gaan.


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    Leila Sofia McFall.

    Ik grinnikte zachtjes. "Omdat ik nogal vervelend ben op zulke momenten." zei ik maar, waarna ik mijn schouders ophaalde. "Als je het wilt zie je het zo meteen wel. Maar ik heb je gewaarschuwd." zei ik.
    Ik zuchtte toen ik voetstappen hoorde en kreunde van frustratie toen ik het verhaal moest aanhoren wat ik om de zoveel uur moest horen.
    "Zo Leila, tijd om te eten. Ik zal je eten halen en dan gaan we weer samen oefenen. Ga maar met je vriend aan tafel zitten." zei de vrouw die me altijd hielp, waardoor ik mijn mond stevig dichthield en haar negeerde. Volgens mij werd zij ook gek van me hoor... Waarom gaf ze het niet gewoon op?
    Ik hoorde haar voetstappen dempen en trok zachtjes aan Louis zijn arm. "Waar wil je zitten?"


    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte zachtjes. 'Zo vervelend kun je niet zijn... Denk ik.' Niet vervelender dan mij, ik at amper wat, gewoonweg omdat ik het niet weg kreeg, volgens mij al Leila nog meer dan mij. Een van de vele verpleegsters hier zei iets tegen Leila, die haar glashard negeerde. Eigenlijk wel een geweldig idee, gewoon iedereen negeren en doen waar je zelf zin in had. Leila trok zachtjes aan mijn aan. 'Waar wil je zitten?' Vroeg ze. Het eerste de beste tafeltje was aan mijn rechterhand, dus werd dat het. 'Gewoon hier, moet ik je helpen? Of lukt het zo zelf wel?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    "je bent echt zo lief. De mensen hier zouden dat moeten inzien en niet meteen vooroordelen hebben," zegt hij streng.
    Ik lach even en kijk hem aan. Hij laat zijn vingers over mijn lippen gaan en zoent me dan. "I love you," fluistert hij.
    'Love you too' zeg ik, en hij staat op om weg te gaan. Ik kijk rond en bijt op mijn lip. Mhm, naar wie zou ik eens gaan. Louis misschien?


    El Diablo.

    [Zayn en Louis kunnen nu het bed induiken en dan komt Niall toevallig binnen en BAM. Drama's all over the place. x'D]


    Take me to wonderland

    [Nooooo, then ziall broke up D: ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Net voor ik vertrek hoor ik Zayn nog "Love you too" zeggen en met een glimlach ga ik op zoek naar Liams kamer.
    Dit zou veel makkelijker zijn als ik wist waar deze was.
    Ik liep random door de gangen in de hoop dat ik Liam zou tegenkomen of tenminste zijn kamer al.


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    "Het lukt me zelf wel." zei ik snel, waarna ik zocht naar de stoel en die uiteindelijk naar achteren schoof. Ik ging netjes zitten en vouwde mijn handen op mijn schoot en zuchtte eventjes. Wat haatte ik eten...
    "Eet je dan zo slecht?" vroeg ik aan Louis, aangezien die zei dat hij vervelend was met eten.
    Ik hoorde hoe iemand naast me plaatsnam en zou zweren dat het de verpleegster was, en mijn gedachte werd bevestigd door het geluid van een bord dat voor me werd neergezet.
    Ik kreeg een vork aangereikt en ik zuchtte even.
    "We gaan het weer samen proberen, meisje. Pak de vork stevig vast, breng hem naar voren en probeer iets in je mond te stoppen." zei de verpleegster op een mierzoete toon
    Zelf liet ik de vork vallen, weigerend om met hulp te willen eten. Ik begreep die mensen hier echt niet hoor...
    "Krijgt Louis geen eten?" vroeg ik, haar gemopper negerend.

    Liam James Payne.

    Ik zat op mijn kamer en luisterde naar wat muziek terwijl ik zelf ook een stukje meezong. Ik lag in bed, de dekens over me heengetrokken en tranen prikten in mijn ogen. God, wat haatte ik dit... Ik zette de muziek uit en hoorde voetstappen op de gang, waardoor ik nog meer onder de deken kroop en zachter begon te ademen. Iedereen moest me met rust laten, ik wilde nu geen mens om me heen hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Opeens krijg ik hem in zicht en grijns breed. Louis.
    Ik sta op en loop naar het tafeltje.
    'Sup peeps?' grijns ik....


    El Diablo.

    [Maar eerst komt er dan nog heel wat drama. x'D ]

    Niall James Horan

    Ik loop door de gangen als ik opeens iemand hoor meezingen met de muziek. Ik volg het stemgeluid en kon aan bij een open deur.
    Als ik goed luister, herken ik de stem als die van Liam. Liam? Liam kan zingen?
    Ik stapte stil en voorzichtig de kamer binnen. Er lag duidelijk iemand onder de dekens en ik kon hem horen snikken en snuiven.
    "Liam?" vroeg ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    'Nah, valt mee, alleen als ik er zin in heb eet ik iets. Anders laat ik het liever staan. Door de drugs krijg je geen eetlust, ik ben teveel afgevallen, en hier proberen ze mijn gewicht weer terug op de normale streef te krijgen... Alleen lukt het niet zo goed omdat ik niet echt meewerk.' Herhaalde ik de woorden die ik daarstraks nog tegen Liam had gezegd. Ik had gewoon geen zin in eten, het maakte me alleen al misselijk als ik eraan moet denken. Ik haalde mijn wenkbrauwen op, toen er een verpleger naast Leila kwam zitten en haar behandelde alsof ze een klein kind was. 'Erm, hallo? Ze is geen klein kind meer, hoor, je kan ook normaal tegen haar praten dan begrijpt ze je best.' Sprak ik de verpleger toe. Vanuit de verte zag ik Zayn aankomen, waarna hij bij ons aan het tafeltje kwam zitten. 'Sup peeps?' Grijnst hij. Ik knik alleen maar naar hem, want net op dat moment word er door iemand het oh zo heerlijke eten voor geschoteld. Totaal geen honger. Maar op z'n minst moest de helft op, weer een nieuwe regel. Ik zuchtte, en nam een klein hapje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leila Sofia McFall.

    Ik grinnikte zachtjes om Louis zijn woorden en pakte de vork weer op, waarna ik het eten probeerde te vinden en volgens mij de helft weer naast het bord gooide, maar uiteindelijk had ik toch wat aardappels in mijn mond gekregen.
    Ik hoorde Zayn en slikte snel mijn eten door. "Hoi Zaynie... Alles goed?" vroeg ik met een grijns, waarna ik verder zocht naar het eten. Ik kon het niet zien, maar ik wist wel dat ik er een zooi aan het maken was...

    Liam James Payne.

    Ik keek op toen ik de stem van Niall hoorde en het bloed stroomde naar mijn wangen. Oh god... Had hij me nou net horen zingen?!
    Ik knikte en wees op het bed, zodat Niall wist dat hij mocht zitten. "S-Sorry dat ik net zo reageerde..." fluisterde ik, waarna ik rechtop ging zitten en de tranen snel wegveegde. Ja, ik was hopeloos... Ik vond hem leuk! Misschien wat snel, maar Niall leek op zo veel opzichten op mij...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Hij knikte en wees naar het bed zodat ik zag dat ik mocht gaan zitten. Ik ging voorzichtig recht tegenover hem op het bed zitten.
    "S-Sorry dat ik net zo reageerde..." fluisterde hij en zijn tranen wegveegde.
    "Zeg geen sorry, Liam" zei ik zachtjes. "Dat hoeft helemaal niet," glimlachte ik naar hem.
    "Had het met Zayn te maken?" vroeg ik vriendelijk. terwijl ik mijn blik over zijn kamer liet glijden. Het was netjes, iets wat ik wel had verwacht van Liam.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Tuurlijk Leils, met jouw naast het feit dat je al je eten weg gooit' grinnik ik.
    Ik rek me even uit en kijk naar Louis.
    'En, al vergeten?' grijns ik...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd. 'Nee. Hoe zou ik het ooit kunnen vergeten?' Mompelde ik sarcastisch, waarna ik het eten van me afschoof, bah, na drie happen had ik er al schoon genoeg van, en het was nog niets een de helft... Ik moest nog veel meer, maar ik wilde gewoon niet meer, straks hing ik weer kotsend boven de wc.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leila Sofia McFall.

    "Bedankt voor die informatie, Zayn." zei ik met een sarcastische glimlach, waarna ik langzaam verder at en hoorde hoe Louis zijn bord van hem afschoof.
    "Lou... Eet het gewoon op." zei ik zachtjes, waarna ik me afvroeg waar ik al mijn groente had gelaten... Oh ja, naast het bord zeker.
    Ik zuchtte en begon met mijn handen naar het eten te zoeken om het vervolgens weer terug op het bord te leggen, totdat ik een harde slag hoorde wat betekende dat ik het bord weer eens op de grond had gewerkt.
    Ik begon te vloeken en legde gefrustreerd mijn hoofd op tafel. "Waarom kan ik niks goed doen?!"
    (Ja, ik wilde drama. x'D)

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte zwakjes om Niall's woorden, maar schudde daarna mijn hoofd. "Nee... Ik liep weg zonder een geldige reden."
    Ik hoorde Niall's vraag die vriendelijk klonk, maar toch rilde ik eventjes van afschuw. Niet om Zayn's naam, maar om hoe ik me daarnet heb gedragen. Ik knikte langzaam en sloeg mijn ogen neer. "I-Ik... Je begrijpt het niet." mompelde ik, waarna ik de dekens wat dichter naar me toe trok. "Het ligt ietsjes anders dan je denkt."


    Reading a good book is like taking a journey.