• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Hoe erg ik het ook vond liet ik Niall los.
    Ik gaf hem een blik dat hij naar Liam kon gaan.
    Het is niet heel erg meer, hij heeft nu toch voor mij gekozen..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Mijn hand miste opeens iets. Toen ik naar mijn hand keek, zag ik dat Zayn hem had losgelaten en ik keek hem vragend aan.
    Hij gaf me een blik dat ik naar Liam kon gaan.
    Ik glimlachte naae Zayn. "Dankje, ik hou van je," fluisterde ik naar hem toe om vervolgens voor Liam te gaan zitten.
    "Hey, wat is er?" Vroeg ik bezorgd, maar zachtjes.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik keek Niall even aan en knikte als begroeting, gewoonweg omdat lachen me niet zou gaan lukken. Ik slikte de brok in mijn keel weg en had het gevoel alsof mijn maag drie keer omkeerde toen ik Niall naar Zayn zag glimlachen. Ja, ik was jaloers. Op de een of andere manier kon ik de mensen die ik vertrouwden niet delen. Bij Louis en Niall was dat gevoel nog sterker om de een of andere reden...
    "Liam? Is er wat?" hoorde ik Niall bezorgd vragen.
    Ik haalde mijn schouders op en mompelde dat ik toch niet belangrijk genoeg was om je om mij te bekommeren, maar ik vroeg me af of Niall dat had verstaan. Ik hoopte het niet, eigenlijk.
    Toen Zayn Niall losliet trok ik mijn wenkbrauwen lichtjes op, maar het interesseerde me vrij weinig. Ik kon nu toch niks meer bereiken...
    Toen Niall naast me ging zitten en me vroeg wat er was schudde ik enkel mijn hoofd. Hij hoefde niet te weten dat ik een of andere jaloerse kip was.
    "Niets, laat maar." fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:09 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Liam, dat is niet waar," zei ik geschrokken toen ik hoorde dat hij zich niet belangrijk genoeg vond.
    Ik ging op mijn knieën zitten recht voor hem. "Ik bekommer me toch om je?" ik stuurde een kleine glimlach naar hem.
    "Dat wil dus zeggen dat je wel belangrijk bent," knikte ik trots alsof ik een 5 jarig kind was dat net iets heel slims had gezegd.
    "Waarom bleef je trouwens de hele tijd hier zitten?" Vroeg ik na een tijdje.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Dat is het wel, Niall."
    Niall ging op zijn knieën zitten en praatte verder, waarna hij kleintjes glimlachte. Ik daarentegen bleef hem nogal doods aankijken en wendde uiteindelijk mijn blik af. Ik hoefde dit allemaal niet meer te horen. Want wie wil er nou een vriend die bang is voor alles en iedereen? Niemand toch?
    Ik negeerde zijn opmerking en haalde mijn schouders uiteindelijk op bij zijn vraag. "Waar moet ik anders heengaan? Hier was niemand, de ideale plek voor mij."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Dat is het wel, Niall." Ik keek hem met verdrietige ogen aan omdat hijd acht dat hij niet belangrijk genoeg was.
    "Waar moet ik anders heengaan? Hier was niemand, de ideale plek voor mij."
    "Liam, het spijt me, je weet toch dat er mensen zijn die om je geven? Ja toch he?" ik legde mijn hand op zijn knie, vergetend dat hij bang was van aanrakingen.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Toen ik Niall's verdrietige blik zag moest ik toch echt even slikken om niet te beginnen huilen. Die ijsblauwe kijkers sprankelden als hij zo keek... Niet dat ik wilde dat hij zo bleef kijken.
    Ik zuchtte en piepte zachtjes toen hij zijn hand op mijn knie legde en begon weer als een idioot te trillen. Het leuke was dat Zayn hier allemaal naar kon kijken alsof het live tv was...
    "W-Wie geeft dan om me? Iedereen verdient veel beter dan een vriend als mij. Ik ben niks waard.." piepte ik, waarna ik tranen in mijn ogen voelde prikken. Dit had ik al zo vaak gehad, maar ik wende er maar niet aan...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Toen ik Liam voelde trillen onder mijn hand en zachtjes hoorde piepen, drong het weer tot me door dat ik hem niet zomaar kon aanraken.
    "Oh mijn God, sorry Liam. Ik was het helemaal vergeten," zei ik vlug en haalde voorzichtig mijn hand van zijn knie.
    "W-Wie geeft dan om me? Iedereen verdient veel beter dan een vriend als mij. Ik ben niks waard.." Piepte Liam.
    "Ik geef om je, Liam. Je bent zoveel waard en ik zou iemand doden om jou vriend te kunnen zijn. Je bent meer waard dan je denkt," glimlachte ik hem bemoedigend toe.


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    Leila Sofia McFall.

    Ik luisterde aandachtig naar Louis zijn verhaal en hield opmerkingen voor me. Ik hield ze vaak voor me, het lag er nou net aan met wie ik sprak. Bij Zayn gooide ik al mijn gedachtes er gewoon uit en bij Harry af en toe... Maar bij Louis deed ik het niet. Ik wist niet of hij ertegen kon.
    "Volgens mij had je een pijnlijke ervaring gehad, voordat je aan de drugs ging." concludeerde ik stilletjes.
    Ik glimlachte toen hij een kus op mijn wang drukte en voelde mijn wangen even rood worden. Niet van verlegen- of verliefdheid, maar gewoon van de liefde die ik ineens kreeg. Het voelde goed om zo iemand bij je te hebben...
    "Ik maak muziek, ik zing, ik praat veel met mensen en speel vaker spelletjes. Ik kan meer dan je denkt." zei ik grijnzend, waarna ik even kuchte. "Al zijn er ook weer dingen die ik niet kan en ben ik te eigenwijs om te luisteren naar de verpleging."


    Louis Tomlinson.
    Heel even haalde ik mijn vingers van de wondjes af, voordat ik naar Leila keek. 'Ja, een beetje wel.' Als op die ene avond er niets was gebeurd, had ik die week erna niet aan de drugs gezeten. Oke, ik had nee kunnen zeggen, maar het was gewoon te verleidelijk geweest, en die drugs hebben me wel degelijk geholpen, alleen wilde daarna niemand meer met me omgaan, en kreeg ik slechte vrienden, waardoor ik ook andere drugs ging uitproberen. Volgens mij was er geen drugs die ik niet had gehad. Ik zuchtte zachtjes. 'Zing je?' Vroeg ik vrolijk. 'Laat is wat horen, ik ben heel erg benieuwd naar je stem.' Ik kneep ook zacht in haar hand, die ik nog steeds vast had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik beet even op mijn lip en schudde zachtjes mijn hoofd, waarna ik probeerde om het trillen onder controle te krijgen. Ik zuchtte en keek weg van Niall, niet in staat om een glimlach op te zetten.
    "H-Het geeft niet." fluisterde ik met een trillende stem, waarna ik mijn ogen sloot en de klevende beelden op mijn netvlies probeerde uit te schakelen.
    "Ik geef om je Liam. Je bent zoveel waard en ik zou iemand doden om jou vriend te kunnen zijn. Je bent meer waard dan je denkt." zei Niall bemoedigend, waardoor ik even moest slikken.
    Zou hij het menen? Niall leek me niet het type om te liegen, maar dat dacht ik van velen. Ik zuchtte en keek op, om vervolgens voor me uit te staren.
    "Ik sterf liever zelf als dat je iemand doodt om mijn vriend te zijn, al was het de grootste crimineel op aarde." zei ik zacht, waarna ik mezelf erop betrapte dat ik van het onderwerp raakte.

    Leila Sofia McFall.

    Ik knikte eventjes. Hij ging er niet over door, dus zou ik ook geen vragen meer gaan stellen. Ik wilde hem niets forceren.
    "Het komt wel goed, Louis." zei ik geruststellend, waarna ik even zuchtte en zwakjes glimlachte.
    Met iedereen hier kwam het goed, uiteindelijk. Nou ja, tenzij je een beperking had en je er niks meer aan kon doen. Het enige wat je kon doen was leren hoe je ermee moest omgaan en het accepteren. En zover was ik na een jaar nog niet eens... Maar ik was gewoon eigenwijs.
    Ik knikte langzaam op zijn vraag. "Ja, als ik de nodige mensen zover krijg om de muziek te spelen."
    Ja, met een viool kwam je namelijk niet heel ver... Maar ook zonder muziek viel te zingen, of ik zette de muziek gewoon op.
    Ik voelde een kneepje in mijn hand en glimlachte, waarna ik even op mijn lip beet.
    "Oké dan..." mompelde ik, waarna ik mijn keel even schraapte en begon te zingen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ik sterf liever zelf als dat je iemand doodt om mijn vriend te zijn, al was het de grootste crimineel op aarde." Zei Liam zacht.
    "Dan dood ik niemand, niet als jij dan doodgaat," zei ik zachtjes terug.
    Ik zuchtte en ging nu naast hem zitten en keek hem van opzij aan. Hij leek zo gebroken en het brak mijn hart.
    Ik wil dat hij inziet dat hij enorm veel waard is en daarvoor ga ik ook zorgen.
    "Maar ik zou nog steeds alles doen om je vriend te kunnen zijn," zei ik zachtjes in zijn oor.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik haalde mijn schouders op. Of ik nu of een aantal jaar later dood zou gaan, ik had toch niks bereikt met mijn leven. Hoe wil ik in godsnaam ergens al werk vinden als ik niemand vertrouw?! Maar ik wilde wel kunnen bewijzen dat ik het kon. Ik zou het ooit kunnen, dat was het enige waar ik me aan vastklampte.
    "Maar ik zou nog steeds alles doen om je vriend te kunnen zijn." fluisterde Niall, waardoor ik even van mijn stuk was gebracht.
    Ik kon toch niet van hem vragen om Zayn te laten vallen? Dat was puur een jaloezie kwestie... Maar ook een beetje uit bescherming. Als Zayn eens echt kwaad werd zou Niall misschien wel de klappen moeten opvangen en dat wilde ik niet.
    "Het gaat gewoon niet, Niall..." mompelde ik, waarna ik snel naar Zayn keek en toen mijn ogen neersloeg. "Ik trek dat niet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Het gaat gewoon niet, Niall..." mompelde Liam waardoor ik mijn oen neersloeg? Ik wilde echt zijn vriend zijn. Waarom wou hij niet de mijne zijn?
    "Ik trek dat niet." hoorde ik hem toen zeggen.
    "Waarom niet?" vroeg ik zachtjes. Ik trok mijn benen op. Ik voelde me alsof ik niet goed genoeg was om Liams vriend te zijn. Niet dat ik het hem verwijt. Op school wilden ze ook niet mijn vriend zijn. Ik bedoel, wie wil er bevriend zijn met de freak die mensen ziet die er niet zijn? Ik keek naar zayn waardoor er weer een glimlach op mijn gezicht kwam.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    "Waarom niet?" vroeg Niall zachtjes. Ik keek snel naar hem en zag dat ik duidelijk een deel van zijn hart had gebroken. Goed zo, Liam... Maak alles maar weer kapot. Daar ben je toch zo goed in...
    Ik merkte dat hij weer glimlachte toen hij naar Zayn keek en ik slikte even, waarna ik opstond en de twee even gepijnigd aankeek.
    "Omdat ik jou en mezelf wil behoeden voor de pijn die ik nog ga veroorzaken." zei ik zacht, met een gebroken stem. De tranen die nu al een tijdje in mijn ogen prikten begonnen nu over mijn wangen te lopen.
    "Ik wil niet toekijken hoe alles voor mijn ogen wordt afgenomen en ik stukje bij beetje alles nog erger maak dan het is. Ik ben jou vriendschap niet waard. Niet die van Louis en van niemand niet." zei ik met alle woede die ik op mezelf had. Ik was gewoon kwaad op mezelf dat ik zo een egoïst kon zijn...
    Met een ruk draaide ik me om zodat ik Niall en al helemaal Zayn niet meer hoefde aan te kijken en begon de gangen uit te lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Ik hoop het. Ik wil hier niet echt heel erg lang blijven, na een week heb ik het al gehad.' Ik grinnikte zachtjes, het was waar, het liefste werd ik nu alweer vrij gelaten, maar ik was volgens hun nog niet klaar genoeg. 'Wat heb je nodig dan?' Niet dat ik een instrument kon bespelen, maar toch, vroeger wilde ik altijd wel heel graag leren gitaar spelen, dat leek me zo gaaf om te kunnen. Waarschijnlijk was het daar nu te laat voor, mijn handen trilden daar te erg voor. Ze beet even op haar lip, waarna ze haar keel schraapte en langzaam begon met zingen. Met open mond luisterde ik tot ze klaar was met zingen. 'Wauw, dat is werkelijk waar prachtig! Waarom doe je er niets mee? Je zou echt heel ver kunnen komen, denk ik...' Niet dat ik er veel verstand van had, dan nog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you