• Omdat ik ontzettend graag trailers maak, bied ik me nu aan om trailers te maken voor anderen. Als je de trailer niet goed vind die ik gemaakt heb, mag je dat altijd zeggen en dan pas ik aan wat jij wilt.


    Hier heb je enkele voorbeelden:
    Leef voor me:
    Trailer
    Verhaal

    When Two worlds collide:
    Trailer
    Verhaal

    Dance for life:
    Trailer
    Verhaal

    Nog een voorbeeldje:



    Wachtlijst:
    - Itsinhis1DNA
    -
    -

    Gemaakte:



    Invullen:
    - Titel:
    - Beschrijving story:
    - Tekst in de trailer:
    - Audiofragmenten: Optioneel, als je gesproken tekst wil.
    - Achtergrondmuziek:
    - Videofragmenten:
    - Zwartwit/kleur:
    - Groen scherm aan het begin: Ja/Nee
    - Fullscreen of plekken langs de zijkant:
    - Extra eisen:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:05 ]

    Zijn ze niet goed ofzo?

    Tis best goed, maar niet iedereen heeft blijkbaar een trailer nodig. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Je mag er best 1 voor mij maken hoor!
    Titel: You keep playing with my heart ft. One Direction
    Beschrijving Story: Niall is op tour en mist Sarah zo erg dat hij rare dingen gaat doen.
    Tekst in trailer: Ehh... kijk maar. Maakt me niet zoveel uit
    Achtergrondmuziek: ....
    Videofragmenten:Hoe bedoel je dat precies? Met foto's ofzo?
    Kleur!
    Groen scherm: Nee
    Lege plekken naast de zijkant
    Geen extra eisen...

    Als je nog meer info wilt hebben moet je het maar zeggen! (de story is nog niet geactiveerd dus het duurt nog wel even voor ik hem eraan toevoeg)


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    Je mag er best 1 voor mij maken hoor!
    Titel: You keep playing with my heart ft. One Direction
    Beschrijving Story: Niall is op tour en mist Sarah zo erg dat hij rare dingen gaat doen.
    Tekst in trailer: Ehh... kijk maar. Maakt me niet zoveel uit
    Achtergrondmuziek: ....
    Videofragmenten:Hoe bedoel je dat precies? Met foto's ofzo?
    Kleur!
    Groen scherm: Nee
    Lege plekken naast de zijkant
    Geen extra eisen...

    Als je nog meer info wilt hebben moet je het maar zeggen! (de story is nog niet geactiveerd dus het duurt nog wel even voor ik hem eraan toevoeg)

    Met videofragmenten bedoel ik stukjes uit videoclips ofzo of andere dingen uit films ofzo die je zeker er in wil. En misschien iets meer beschrijving want daar mee kan ik niet veel mee doen.

    Mijn topics, ik vraag zo wat aan. Ff naar goede dingetjes zoeken:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Met videofragmenten bedoel ik stukjes uit videoclips ofzo of andere dingen uit films ofzo die je zeker er in wil. En misschien iets meer beschrijving want daar mee kan ik niet veel mee doen.


    er hoeft niet iets per sé in ofzo...
    Ugh.... dit is moeilijk(voor mij, nu)
    Veeeel One Direction...
    Tekst: er komt veel spijt in voor dus Het spijt me en ik vergeef je en die dingen

    Deze foto misschien? Link: http://weheartit.com/entry/44122021/via/Lauraatje99
    Muziek: ... back for you....maybe....

    Als het nog t e weinig is moet je maar zeggen wat je nog wil weten...

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 19:55 ]


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    er hoeft niet iets per sé in ofzo...
    Ugh.... dit is moeilijk(voor mij, nu)
    Veeeel One Direction...
    Tekst: er komt veel spijt in voor dus Het spijt me en ik vergeef je en die dingen

    Deze foto misschien? Link: http://weheartit.com/entry/44122021/via/Lauraatje99
    Muziek: ... back for you....maybe....

    Als het nog t e weinig is moet je maar zeggen wat je nog wil weten...

    Ja liefst een schets van het verhaal xD

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ja liefst een schets van het verhaal xD


    Het eerste deel gaat over Niall die een meisje, Sarah, gaat stalken om met haar in contact te komen. Aan het eind is zij zijn vriendinnetje maar dan moet hij op tour. Hij wordt zo gek van verdriet dat hij met allemaal meisjes aanpapt en dat komt Sarah natuurlijk ook te weten....
    Zoiets??


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    Het eerste deel gaat over Niall die een meisje, Sarah, gaat stalken om met haar in contact te komen. Aan het eind is zij zijn vriendinnetje maar dan moet hij op tour. Hij wordt zo gek van verdriet dat hij met allemaal meisjes aanpapt en dat komt Sarah natuurlijk ook te weten....
    Zoiets??

    Okej ja zoiets nu weet ik meer =)

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Okej ja zoiets nu weet ik meer =)


    Oke, mooi zo
    Ja, ik ben niet zo goed in die vragenlijsten omdat ik dan alles opeens moet bedenken....
    Ik heb meestal gewoon wat langer nodig :$


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Jij bent serieus mijn redder in nood. Zoek al megalang voor iemand die goede trailers maakt want ik kan het zelf niet (cat)
    - Titel: The Untold Story of Esmé Anne Platt
    - Beschrijving story: Het is een Twilight Fanfiction, over het mensenleven van Esmé Cullen (toen dus Esmé Platt). In het verhaal lees je over haar leven als kind, haar eerste ontmoeting op haar 16e met Carlisle Cullen, haar huwelijk met Charles en dat ze mishandeld werd door hem, haar zwangerschap en natuurlijk haar dood.
    - Tekst in de trailer: Het maakt me niet uit, alleen ik wil graag helemaal op het einde: My name is Esmé Anne Platt, this is my story.
    - Audiofragmenten: Optioneel, als je gesproken tekst wil. -
    - Achtergrondmuziek: Ik weet zo geen liedje.. Zou jij iets willen zoeken? Het hoeft niets speciaals te zijn, gewoon iets moois en rustigs.
    - Videofragmenten: In het begin een klein meisje van een jaar of 6. Dan een begrafenis of gewoon een grafkist. Daarna een boom, en daarna Carlisle Cullen. Dan iets wat met een huwelijk te maken heeft. Het maakt niet uit wat je ziet, gewoon dat je doorhebt dat ze dan trouwt. Daarna een man die een vrouw slaat, dan een baby en op het laatst Carlisle die Esmé bijt. Er mogen er wel andere gifs tussendoor
    - Zwartwit/kleur: Ehh, wat jou het beste lijkt.
    - Groen scherm aan het begin: Nee.
    - Fullscreen of plekken langs de zijkant: Ook wat jou het beste lijkt.
    - Extra eisen: Nope :)

    Hoop dat het je lukt!
    xoxo

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:20 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    PumpkinPie schreef:
    Jij bent serieus mijn redder in nood. Zoek al megalang voor iemand die goede trailers maakt want ik kan het zelf niet (cat)
    - Titel: The Untold Story of Esmé Anne Platt
    - Beschrijving story: Het is een Twilight Fanfiction, over het mensenleven van Esmé Cullen (toen dus Esmé Platt). In het verhaal lees je over haar leven als kind, haar eerste ontmoeting op haar 16e met Carlisle Cullen, haar huwelijk met Charles en dat ze mishandeld werd door hem, haar zwangerschap en natuurlijk haar dood.
    - Tekst in de trailer: Het maakt me niet uit, alleen ik wil graag helemaal op het einde: My name is Esmé Anne Platt, this is my story.
    - Audiofragmenten: Optioneel, als je gesproken tekst wil. -
    - Achtergrondmuziek: Ik weet zo geen liedje.. Zou jij iets willen zoeken? Het hoeft niets speciaals te zijn, gewoon iets moois en rustigs.
    - Videofragmenten: In het begin een klein meisje van een jaar of 6. Dan een begrafenis of gewoon een grafkist. Daarna een boom, en daarna Carlisle Cullen. Dan iets wat met een huwelijk te maken heeft. Het maakt niet uit wat je ziet, gewoon dat je doorhebt dat ze dan trouwt. Daarna een man die een vrouw slaat, dan een baby en op het laatst Carlisle die Esmé bijt. Er mogen er wel andere gifs tussendoor
    - Zwartwit/kleur: Ehh, wat jou het beste lijkt.
    - Groen scherm aan het begin: Nee.
    - Fullscreen of plekken langs de zijkant: Ook wat jou het beste lijkt.
    - Extra eisen: Nope :)

    Hoop dat het je lukt!
    xoxo

    Ik doe mijn best =P