• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Dan ga je eten' zeg ik lachend en kijk hem aan.
    Ik trek hem mee naar een tafel en plof naast hem neer.
    'NIck! Breng even wat eten!' schreeuw ik naar de verpleger..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik grinnikte zachtjes. "Omdat ik nogal vervelend ben op zulke momenten." zei ik maar, waarna ik mijn schouders ophaalde. "Als je het wilt zie je het zo meteen wel. Maar ik heb je gewaarschuwd." zei ik.
    Ik zuchtte toen ik voetstappen hoorde en kreunde van frustratie toen ik het verhaal moest aanhoren wat ik om de zoveel uur moest horen.
    "Zo Leila, tijd om te eten. Ik zal je eten halen en dan gaan we weer samen oefenen. Ga maar met je vriend aan tafel zitten." zei de vrouw die me altijd hielp, waardoor ik mijn mond stevig dichthield en haar negeerde. Volgens mij werd zij ook gek van me hoor... Waarom gaf ze het niet gewoon op?
    Ik hoorde haar voetstappen dempen en trok zachtjes aan Louis zijn arm. "Waar wil je zitten?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga tv kijken. ;3 Reageer straks weer.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik schrok van Zayn's geschreeuw en had even de neiging om weg te gaan en op mijn kamer te gaan zitten mokken, maar daar schoot ik nu weinig mee op.
    Ik voelde me op dit moment verschrikkelijk ongemakkelijk en ik wilde niet eens voedsel hebben aangezien dat er volgens mij nog sneller uitkwam dan dat ik het in mijn maag had gewerkt. Ik voelde me gewoon niet lekker door alle mensen hier en door Zayn die continu zat te schreeuwen als een klein kind. Ja, een klein kind die met mes en vork op tafel sloeg om zijn eten te krijgen...
    Ik zuchtte eventjes en ging zwijgend aan tafel zitten, waarna ik mijn handen op mijn schoot vouwde en naar het tafelblad staarde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Hij trekt me opeens mee naar een tafel waardoor ik begin te lachen.
    Als hij me aan een tafel zet en naast me neerploft, kijk ik hem glimlachend aan.
    'NIck! Breng even wat eten!' Schreeuwde Zayn naar een verpleger.
    "Zayn, door naar hen te roepen gaan ze het eten echt niet sneller brengen," glimlachte ik naar hem.

    [Ow, Liam zit er al x'D]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:00 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Oh nee' zeg ik en grijns even. Al snel zetten ze het eten neer terwijl niemand nog heeft.
    'Tadaa' grijns ik, en geef Niall een bord.
    Snel begin ik te eten en grijns even...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Oh nee?" grijnst hij even en de borden worden op tafel gezet.
    "Tadaa," grijnst hij en geeft me een bord. Ik begin te lachen en kijk Zayn liefdevol aan.
    "Blijkbaar werkt het geschreeuw bij jou dus wel," glimlachte ik.
    "Maar misschien is het beter om minder te schreeuwen?" vroeg ik voorzichtig. "Geschreeuw kan misschien een trigger voor sommige mensen zijn," zei stilletjes tegen Zayn.
    Vanuit mijn ooghoek zag ik Liam naar het tafelblad staren, dus keerde ik me naar hem toe. "Is er iets?" vroeg ik vriendelijk.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Blijkbaar werkt het geschreeuw bij jou dus wel, Maar misschien is het beter om minder te schreeuwen?" vroeg ik voorzichtig. "Geschreeuw kan misschien een trigger voor sommige mensen zijn," zei hij stilletjes.
    Ik knik en glimlach naar hem, 'alles voor jouw' glimlach ik.
    Ik druk een kus op zijn wang en grijns..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Hij knikt en glimlacht naar me. "Alles voor jouw,"
    Ik voel me opeens weer blozen en begin meteen te eten zodat ik me niet te fel op het blozen concentreer en daardoor dus nog meer moet blozen.
    Zayn drukt een kus op mijn wang, die volgestouwd zit met eten. Ik slik het door en grinnik dan naar Zayn.
    Ik neem met mijn vork wat eten van mijn bord en prop het in Zayns en begin te lachen.

    [Ik wil drama, drama, drama. Het gaat hier te gelukkig aan toe. x'D]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:31 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik lach even en slik het door.
    'Liam, eet je niks!' lach ik en kijk hem even aan.
    Ach ja, moet een beetje sociaal lijken...


    El Diablo.

    (Sorry! Mijn inbox stroomt over! :\)

    Liam James Payne.

    Ik keek naar Zayn en schudde mijn hoofd, waarna ik mijn blik weer afwendde en naar het tafelblad terugkeek. Ik had geen zin om te kijken naar sat kleffe gedoe, daar werd ik alleen nog maar kriegelig van.
    Ik zuchtte eventjes en begon figuurtjes te tekenen op de tafel, waarna ik uiteindelijk opstond en me verontschuldigde.
    "Ik ga naar mijn bed, denk ik..." mompelde ik zachtjes.
    Normaal at ik toch al weinig bij het avondeten, dus dit zou weinig uitmaken... Ik slikte de brok in mijn keel weg en keek even toe hoe de twee blijkbaar nogal veel plezier samen hadden. Ik was toch nergens voor nodig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik hoorde Liam zuchten en keek naar hem. Hij begon figuurtjes te tekenen op het tafelblad en ik glimlachte naar hem. Ik vond het schattig om de een of andere reden.
    Opeens ston hij recht, ik bleef hem aankijken. "Ik ga naar mijn bed, denk ik..." mompelde hij zachtjes en vertrok.
    "Heb je geen honger?" vroeg ik zachtjes.
    Ik keek hem na. Oh damn, ik wist dat hij niet graag bij Zayn zat en ik had zowat mijn volledige aandacht op Zayn gevestigd.
    Grommende duwde ik mijn bord naar voren en liet mijn hoofd in mijn gekruiste armen op tafel vallen.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Niall en streel zacht over zijn rug.
    'Hé, het komt goed' glimlach ik, en knuffel hem even.
    'Ga anders naar hem toe' zeg ik...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Zayn's hand streelde zachtjes over mijn rug en ik voelde me weer ontspannen.
    'Hé, het komt goed' en dan knuffelt hij me. Ik glimlach en keer me naar hem toe om hem terug te knuffelen.
    'Ga anders naar hem toe' zegt hij dan. Ik laat Zayn langzaam los en ik kijk hem verbaasd aan.
    "Je stelt voor dat ik naar Liam ga?" vraag ik, maar ik glimlach naar hem.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik knik en zucht even. 'Hij... heeft je nodig' zeg ik.
    Ik glimlach zwakjes naar hem en knik.
    'Ik vermaak me wel' zeg ik....


    El Diablo.