• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Zayn

    "ik wou echt dat ik je naar buiten kon nemen," zei hij zachtjes. Ik glimlach onbewust, wat was hij toch weer lief bezig.
    "Wat vond je allemaal leuk voor je hier kwam?" vroeg hij en ik dacht even na.
    'Uitgaan, het bos, de rivier' zeg ik lachend, 'allemaal plekken waar ik heel lang niet ga komen' zeg ik..


    El Diablo.

    Niall james Horan

    'Uitgaan, het bos, de rivier' zegt Zayn lachend. Ik kan niet anders dan glimlachen als ik hem zie lachen. Hij is zo schattig als hij enthousiast is en over dingen praat die hij leuk vindt.
    'allemaal plekken waar ik heel lang niet ga komen' zegt hij dan. Ik lig nog steeds op zijn buik, dus ik wurm mijn armen rond zijn middel en kijk hem aan.
    "Ik zal hier ook nog lang niet weg zijn, dus tot je hier weg kan, ben ik er om je leven hier dragelijker te maken," lach ik hem zachtjes toe.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Ik zal hier ook nog lang niet weg zijn, dus tot je hier weg kan, ben ik er om je leven hier dragelijker te maken," lacht hij me toe.
    Ik lach, 'ja, maar als ik nou eerder weg mag dan jij, wat vast niet gaat gebeuren' lach ik. 'Maak je het alleen nog maar moeilijker om te vertrekken' zeg ik.
    Ik lach en kijk even naar de tattoo's op mijn borstkas....


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'ja, maar als ik nou eerder weg mag dan jij, wat vast niet gaat gebeuren' Lacht hij. "Hmm," ik kijk even van hem weg. "Schizofrenie is niet te genezen, dus ik ben niet zo zeker of ik eerder dan jou zal weg zijn," ik zwijg even. 'Maak je het alleen nog maar moeilijker om te vertrekken' zegt Zayn dan. "Ik weet niet wat ik daar op moet zeggen," zeg ik eerlijk.
    Ik zie hem staren naar zijn borstkas en volg zijn blik naar zijn tattoos. "Ooit wil ik ook een tattoo," grinnik ik.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik grinnik, 'dan ga ik mee als je hem laat zetten hoor' grijns ik.
    'Tss, ik blijf hier gewoon net zolang tot jij meegaat' grijns ik.
    'En anders help ik je te ontsnappen' zeg ik, en druk een kusje op zijn neus..


    El Diablo.

    CxStylinson schreef:
    Leila Sofia McFall.

    "Omdat ik mijn bed niet binnen een, twee, drie kon vinden." zei ik, waarna ik luisterde hoe de jongen zich naast me liet neerzakken en zich voorstelde. Aha, dat was dus die vriend van Liam, Louis...
    "Ik ben Leila." zei ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en even op mijn lip beet. "Waarom deed je dat? Heb je pijn?"
    Ik veegde een verdwaalde haarlok uit mijn gezicht en schudde mijn hoofd weer, waardoor alle haren netjes op de goede plek vielen. Ik had gewoon makkelijk haar.


    Louis Tomlinson.
    'Wil je er alsnog heen?' Ik was natuurlijk niet de beroerdste om haar te helpen. 'Ah, jij bent dat blinde meisje?' Ik beet op mijn lip, ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik dit had gezegd, wat een stomme opmerking, straks vond ze me gelijk al niets meer. Geweldig gedaan, Louis. 'Waarom deed je dat? Heb je pijn?' Vroeg ze aan mij, verward schudde ik mijn hoofd, had ze het nou erover dat ik op mijn plekjes aan het krabben was? Maar ze kan toch niet zien? Raar. 'Omdat het jeuken anders niet stopt en ja, altijd.' Het was waar, meestal deden de wondjes gewoon altijd pijn maar gaf ik er geen aandacht aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    'dan ga ik mee als je hem laat zetten hoor' grijnst hij.
    Ik grinnik. "Je hebt geen andere keus. Jij moet erbij zijn als ik mijn eerste laat zetten," zeg ik vastberaden.
    'Tss, ik blijf hier gewoon net zolang tot jij meegaat' grijnst hij weer. 'En anders help ik je te ontsnappen'
    Ik grinnik wanneer hij een kusje op mijn neus geeft. Meteen geef ik ook één op zijn neus. "Het moet supersexy zijn als je me hier komt redden dan," lach ik.


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Ik schudde langzaam mijn hoofd. "Nee, ik zit hier goed." zei ik, waarna ik knikte en zwakjes glimlachte. "Ja, ik ben dat blinde meisje. Wie heeft je dat verteld?"
    Ik kon er wel tegen, hoor. Ik was niet de zieligste in zulke gevallen... Maar het liefst ging ik dan wel meteen naar een ander onderwerp voordat we vervelende vragen zouden krijgen.
    "Omdat het jeuken anders niet stopt en ja, altijd." hoorde ik Louis zeggen, waardoor ik even op mijn lip beet.
    "Ik begrijp je opmerking niet... Ik vroeg me af waarom je kreunde. En ik dacht dat het van pijn was." mompelde ik zacht, waarna ik eventjes zuchtte. Als ik dingen niet kon zien kreeg je heel vaak misverstanden... Net zoals dat iemand riep dat ik moet uitkijken. Mensen deden het onbewust, zonder er bij na te denken dat ik niet eens kon kijken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Ik ben supersexy' lach ik, 'net zoals jij' grijns ik.
    'Wij zijn gewoon een supersexy koppel' grijns ik, en druk een kusje onder zijn oor.
    'Maar lieve, lieve Nialler, denk je niet dat we terug moeten voor ze denken dat ik je heb vermoord?' lach ik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Liam...' Mompelde ik zachtjes. 'Hoop dat je het niet erg vind?' Ik snapte best dat ze het niet leuk vond als iemand haar "probleem" zomaar aan een vreemde ging vertellen, dan zou ik ook echt kwaad worden. Ik knikte langzaam, maar besefte toen dat ze het niet kon zien. 'Hm, ik kreunde inderdaad van de pijn, ik heb een paar wondjes op mijn armen, en die jeuken echt al-tijd, soms kan ik er vanaf blijven, maar ik moest ze gewoon even aanraken...' Ik beet op mijn lip, ik wist niet of het verstandig was als ik al gelijk had gezegd dat ik verslaafd ben aan de drugs, sowieso wilde ik dat eigenlijk niet, maar nu was ik wel aan het liegen tegen een blind meisje... Niet dat ze het ooit zou weten, maar toch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leila Sofia McFall.

    Ik knikte even. "Oh, Liam. En nee, ik vind het niet erg hoor... Ik heb liever dat iemand het zegt als dat iemand anders dadelijk kwaad wordt omdat ik per ongeluk tegen hem of haar aanliep."
    De meesten waren er allang aan gewend dat ik niets kon zien. Hulp kon ik krijgen, maar aannemen was een andere zaak. Ik luisterde naar Louis zijn woorden en knikte uiteindelijk.
    "Ik wil niet vervelend zijn, maar hoe kom je aan die wondjes?" vroeg ik aarzelend, waarna ik zachtjes zuchtte en achterover leunde tegen de muur aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Ik ben supersexy' lacht hij.
    "Ja, heel sexy, my pakistani boy," grinnik ik. "Net zoals jij," vulde hij er nog aan toe. Ik kuste hem op zijn kin en beet zachtjes op mijn tong als ik naar hem lachte.
    'Maar lieve, lieve Nialler, denk je niet dat we terug moeten voor ze denken dat ik je heb vermoord?' Lachte Zayn.
    "Hmm, door jouw wil ik wel vermoord worden. Niet iedereen word vermoord door een seksgod," lachte ik. "Maar misschien missen ze ons wel, ja,"


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    'Waarom zou iemand daar kwaad over worden? Jij kan er toch niets aan doen dat je blind bent?' Ik haalde mijn wenkbrauwen op, alleen van Zayn zou ik kunnen voorstellen dat hij kwaad zou worden als Leile tegen hem aanliep, maar ieder "normaal" mens, zou het niet erg vinden, neem ik aan. 'Ik wil niet vervelend zijn, maar hoe kom je aan die wondjes?' Vroeg ze aarzelend. Ik beet op mijn lip, dat was echt een vervelende gewoonte geworden sinds ik hier zat. 'Ik, erm, ja,' verder zei ik niets. Misschien kon ik het zeggen, ik wist tenslotte ook dat zij blind is. Nou ja, dat wist bijna iedereen hier, zachtjes zuchtte ik. 'Ik ben verslaafd aan drugs, cocaine.' Mompelde ik heel zachtjes, hopend dat Leila het eigenlijk niet had gehoord. En nu had ik het weer gedaan, het was alsof ik de mensen hier beter vertrouwde dan in mijn omgeving thuis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    "Hmm, door jouw wil ik wel vermoord worden. Niet iedereen word vermoord door een seksgod, Maar misschien missen ze ons wel, ja," lacht hij.
    'Seksgod? Me gusta' lach ik en rek me even uit.
    'Lsten we dan maar gaan' zeg ik en ga wat rechter zitten..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik haalde mijn schouders op. "Sommige mensen hier raken sneller geïrriteerd. De mensen hier zijn gewoon niet normaal... Niemand is normaal. Jij niet, ik niet en Liam ook niet."
    Ik wachtte geduldig tot Louis iets zou zeggen, maar ik merkte wel dat het niet makkelijk voor hem was. Dat was toch een van de grootste stappen die je hier moest zetten, namelijk door toe te geven aan je probleem.
    Louis mompelde weliswaar zachtjes, maar omdat één van mijn zintuigen compleet was weggevallen waren mijn andere zintuigen sterker. Dus ik hoorde dit toch echt wel... Niet duidelijk, maar het was te verstaan.
    "Het geeft niet..." zei ik zacht, waarna ik even op mijn lip beet. "Ik verwijt je niks hoor."


    Reading a good book is like taking a journey.