• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    [Mij best. Dan komt er namelijk wat drama aan, haha. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Avondeten is goed ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ben er weer ^^ ]

    Zayn Malik

    Mijn ogen vernauwen zich even als ik naar Liam en Niall kijk.
    Ik snuif zachtjes en blijf naar ze kijken.
    Liam gaat nog wel horen wat ik van hem vind...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Opeens begon mijn buik te knorren van de honger en toen ik een blik de klok aan de muur hing, zag ik dat het tijd was voor het avondeten.
    "Kom, tijd om te eten," glimlach ik naar Liam
    Ik loop dicht tegen Liam aan zodat niemand hem per ongeluk kan doen schrikken.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Ik gaf een blik op de klok die aan de muur hing, en zag dat het al een paar minuten over zes was. Ik fronste mijn wenkbrauwen, meestal kwam een verpleger mij halen als het tijd was om te eten. 'Heb je al honger, Leila? Het is etenstijd, namelijk, of voor mij dan...' Echt vervelend dat ik vast etenstijden had, maar soms vergaten de verplegers mij nog wel eens en at ik gewoon helemaal niet, gelukkig kon ik er wel tegen, maar alsnog was het niet goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik kijk even op de klok en grijns, avondeten.. Eindelijk.
    Ik zie Niall en Liam mijn kant op komen, nou ja. Eigenlijk de kant van de eetzaal..
    Ik loop naar ze toe en sla een arm om Niall's schouder. 'Hey' grijns ik, en werp even een emotieloze blik op Liam..

    [Zayn is jaloers :'D ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Als we in de richting van de eetzaal lopen, zie ik Zayn opeens staan en ik lach naar hem.
    Hij loopt naar ons toe om vervolgens een arm om mijn schouder te slaan. "Gey," grijnst hij.
    Ik grijns terug naar Zayn. "Hey Zaynie," zeg ik en geef een kus op zijn neus.

    [Ahw, Zayn x'D]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:18 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Hey Zaynie," zegt Niall en geeft een kus op mijn neus.
    Ik grijns even en geef een kus op zijn kruin. 'Love you' fluister ik in zijn oor.
    Met een grijns kijk ik naar Liam, en geef hem de He's mine blik....


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik voel hoe hij een kus op mijn kruin zet en dan naar mijn oor buigt. 'Love you' fluistert hij.
    Weer krijg ik een enorm warm gevoel en ik leun naar zijn aanraking toe.
    "I love you too," fluister ik. Dan kijk ik naar Liam en geef hem een blik die vraagt of het wel met hem gaat. Ik bedoel hij heeft enorm bang van Zayn, dus het is waarschijnlijk moeilijk voor hem nu Zayn erbij staat.

    [Kun je eigenlijk wel zo'n blik geven? x'D]


    Take me to wonderland

    [Haha, ja. Dat doet mijn crush altijd als hij met me is naar andere mensen XD]


    El Diablo.

    [Omg, moet hij die mij eens leren. x'D]


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik zette onmiddellijk een stap weg van Niall als teken dat Zayn Niall mocht hebben als hij wilde. Zelf wilde ik het niet, maar ik wilde ook geen klappen krijgen. Ik slikte even en sloeg mijn ogen neer.
    Ik merkte dat Niall me een blik toewierp en glimlachte zwakjes, niet willend dat Zayn zo makkelijk zijn zin zou krijgen. Ik mocht dan bang zijn, maar ik wilde ook niet overkomen als een laf persoon... Al was ik weliswaar laf. Eerlijk gezegd had ik geen honger, maar ik zou wel wat eten binnen moeten krijgen.

    (Reactie van Leila komt nu. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Leila Sofia McFall.

    Ik luisterde naar Louis zijn vraag en haalde mijn schouders op, waarna ik knikte en overeind kwam. "Natuurlijk, ik ga wel mee."
    Oh god... Ging ik nu serieus samen met iemand aan tafel zitten? Ik vond het al verschrikkelijk om daar alleen te zitten aangezien er altijd een verpleegster naast me zat om me te helpen met eten. En dan kreeg ik daar weer ruzie... Zo ging het elke avond daar. En elke middag, en elke ochtend. Ik snapte nog steeds niet waarom die mensen de moeite nog deden om mij te helpen met eten. Ik wilde het zelf kunnen zonder hulp...
    Ik zocht naar Louis zijn hand en pakte die weer vast, waarna ik standvastig begon te lopen en even nadacht of ik trappen zou tegenkomen. Oh ja, die ene trap omlaag.
    Ik liep op een rustig tempo, merkend dat mensen als vanzelf voor me schoven en stopte netjes voor de trap. Ja, ik kende de weg wel hoor... Tenzij ik het richtingsgevoel kwijt was. Met kleine pasjes stapte ik de trap af en wachtte even.
    "Weet je zeker dat je met mij wilt eten?" vroeg ik zacht, mijn wenkbrauwen opgetrokken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James horan

    Toen ik zag dat Liam zwakjes terug glimlachte, lachte ik naar.
    "Honger," kreunde ik gespeeld en ik ging richting de eetzaal.
    Ik stopte even en draaide me om, wachtend op Zayn en Liam.
    Als ik honger heb, kun je me beter niet laten wachten.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Leila zocht mijn hand weer op, en hand in hand, eigenlijk klonk dat gewoon heel romantisch, alsof we een stelletje waren, ik grinnikte zachtjes, liepen we samen weer terug waar we vandaan kwamen. Waarna we bij de trap waren, wilde ik zeggen dat hier de trap was, toen ik merkte dat Leila wist waar ze was, ik glimlachte even en liep samen met haar de trap af. 'Weet je zeker dat je met mij wilt eten?' Vroeg ze zacht. Ik haalde mijn wenkbrauwen op en keek in haar richting. 'Ja, waarom zou ik dat niet willen, dan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you