• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    (Sorry! Mijn zusje heeft haar vormsel gehad en nu ben ik serveerster... -_-)

    Leila Sofia McFall.

    Ik voelde een hand op mijn schouder en wat gepraat, waardoor ik eventjes wat woorden mompelde om vervolgens mezelf op te duwen en mijn hoofd te schudden.
    "W-Wat?" vroeg ik zacht, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en probeerde te raden wie het was.
    "Mag ik vragen wie je bent?"
    Volgens mij zag het er raar uit om een meisje tegen te komen die op te grond lag te slapen met haar ogen open...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik hef mijn hand op en strijk zachtjes langs zijn wang.
    'I love you, be my boyfriend' zeg ik lief.
    Ik kijk hem aan en kus zijn hand even. Vervolgens knipoog ik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Aarzelend glimlachte ik naar haar. 'Ik vroeg, waarom je hier op de grond ligt te slapen. Een bed ligt toch veel gemakkelijker?' Ik liet mezelf naast haar neerzakken. 'Ik ben Louis.' Een klein kreuntje verliet mijn lippen, waarna ik het vest uittrok, en hevig aan alle wondjes begon te krabben, nu ik niet meer met Liam was, mocht het uit. Tranen schoten in mijn ogen toen ik eentje had opengekrabt, ook al luchtte het ergens wel op...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leila Sofia McFall.

    "Omdat ik mijn bed niet binnen een, twee, drie kon vinden." zei ik, waarna ik luisterde hoe de jongen zich naast me liet neerzakken en zich voorstelde. Aha, dat was dus die vriend van Liam, Louis...
    "Ik ben Leila." zei ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en even op mijn lip beet. "Waarom deed je dat? Heb je pijn?"
    Ik veegde een verdwaalde haarlok uit mijn gezicht en schudde mijn hoofd weer, waardoor alle haren netjes op de goede plek vielen. Ik had gewoon makkelijk haar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Hij heeft zijn hand op en laat die langs mijn wan strijken. Ik neem die hand zachtjes beet en laat zijn hand verder langs mijn wang glijden. Mijn ogen sloten zich even.
    'I love you, be my boyfriend' hoor ik hem dan lief zeggen. Mijn ogen gaan terug open en ik kijk hem even sprakeloos aan om daarna een grote lach te laten tonen. "Ahw, je klinkt zo schattig als je zo lief praat," zei ik en kwam dichter naar hem toe om hem een eskimokusje te geven.
    "I want to be your boyfriend as long as you want to be mine," reageerde ik.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Ahw, je klinkt zo schattig als je zo lief praat," zegt hij. 'Tja,ik moet er moeite voor doen' grinnik ik.
    "I want to be your boyfriend as long as you want to be mine," zegt hij en een gelukkig gevoel gaat door me heen.
    'Yay' zei ik zacht en druk nog een kusje op zijn lippen..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Tja,ik moet er moeite voor doen' grinnikt Zayn.
    "Ik hoop dat het niet teveel moeite is,w ant ik vind het wel cute en sexy," wiebel ik met mijn wenkbrauwen.
    "Yay," zegt hij zacht als ik ze dat ik graag zijn vriendje zou willen zijn. Hij drukt een kusje op mijn lippen en ik gtinnik in de kus.
    Ik laat me zakken en ga op Zayn liggen en druk mijn oor tegen zijn borstkas zodat ik zijn hart hoor.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Ik hoop dat het niet teveel moeite is,want ik vind het wel cute en sexy," zegt hij, terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.
    Ik grijns even, 'niks is teveel moeite voor jouw' glimlach ik.
    Ik streel zachtjes over zijn rug en haal een hand door mijn kuif..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'niks is teveel moeite voor jouw' glimlacht hij.
    Ik draai me op mijn buik op zijn buik en geef weer een kusje en kijk hem dan liefdevol aan.
    "Mine," lachte ik naar hem. Ik voel zijn hand over mijn rug gaan waardoor ik een rilling krijg, een aangename rilling.
    "Vertel wat meer over jezelf," lach ik en ik zorg dat mijn Iers accent goed te horen is.

    [Ik wil drama. x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Hmm, wat zou ik kunnen zeggen.
    'Ehm, halg Engels, half Pakistaans, 19 jaar' zeg ik, en denk even na.
    Geen idee wat ik nog meer kan vertellen... 'En jij?'


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "En jij?"
    "Hmm, ik ben Iers, ik hou van eten, hou van slapen," ik denk even na. "Ik hou van jou, maar dat wist je al," lach ik.
    Misschien ben ik wel wat saai, maar ik durfde alles nog niet te vertellen. En het was nu ook niet het geschikte moment om heel mijn leven te vertellen.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Hmm, ik ben Iers, ik hou van eten, hou van slapen, Ik hou van jou, maar dat wist je al," lacht hij. Wat is zijn lach toch leuk...
    'Mhm, mijn kleine, blonde Ier.' grijns ik. 'I like it' lach ik.
    'Mhm, sinds ik hier al 3 jaar zit kan ik je dat al wel vertellen. Je mag hier niet weg tot je "genezen" bent.' mompel ik, 'dus ik heb geen idee wat er in de wereld is gebeurd de laatste 3 jaar' zeg ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Mhm, mijn kleine, blonde Ier.' grijnst Zayn. "I like it," lacht hij.
    "En ik hou van mijn half Pakistaanse boyfriend," glimlach ik.
    'Mhm, sinds ik hier al 3 jaar zit kan ik je dat al wel vertellen. Je mag hier niet weg tot je "genezen" bent.' mompelt hij.
    "Hmm, dan ziet het er naar uit dat ik hier niet snel weg ga zijn," lach ik ik.
    'dus ik heb geen idee wat er in de wereld is gebeurd de laatste 3 jaar' zegt hij waarop ik weer serieus word en hem aankijk.
    "Je mist het om buiten te zijn, of niet soms?" vraag ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Zayn

    "Je mist het om buiten te zijn, of niet soms?" vraagt hij zachtjes.
    Ik knik even en kijk voor me uit.
    'Natuurlijk, je kan de tuin ingaan. Maar, het is gewoon niet hetzelfde' zucht ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Natuurlijk, je kan de tuin ingaan. Maar, het is gewoon niet hetzelfde' zuchtte Zayn.
    Ik had medelijden met hem en ik wilde hem zo graa mee naar buiten nemen, naar de stad. Maar aangezien ik hier zelf vast zit, kan ik niet veel doen.
    Ik rijk met mijn hand naar zijn hand en trek eraan zodat zijn hand op zijn borst komt te liggen en begin met zijn vingers te spelen.
    "ik wou echt dat ik je naar buiten kon nemen," zei ik zachtjes.
    "Wat vond je allemaal leuk voor je hier kwam?" vroeg ik nieuwsgierig.


    Take me to wonderland